BSc Honours International Tourism Management
Middlesex University Dubai
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
AED 59.947 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jan 2025
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Programmet giver de studerende en teoretisk og anvendt forståelse af international turisme med vægt på følgende elementer: turisters karakteristika; turisters adfærd og efterspørgsel; turismeprodukter og udbud; og det bredere erhvervsmiljø, som turismen opererer i. Programmets indhold tilskynder de studerende til at tilegne sig vigtige overførbare færdigheder, herunder analytisk tænkning og problemløsning, sammen med evnen til at arbejde effektivt i teams og til at kunne præsentere og formidle ledelsesidéer med selvtillid. Fagets indhold tilskynder de studerende til at identificere en række udfordringer for branchen: innovationer inden for teknologi, strategier for turismestyring, progressive planlægnings- og politikdirektiver, nye metoder til markedsføring, branding og rebranding, operationel og strategisk bevidsthed, herunder bevidsthed om andre undersektorer (især hotel- og eventbranchen), idéer til forretningsinnovation, ændrede holdninger til miljøforbrug og målrettede tilgange til kundepleje. Programmet vil udvikle de studerendes intellektuelle evner, især kritisk evaluering, syntese, argumentation og forskning, som alle spiller en afgørende rolle for at tilskynde de studerende til at blive selvstændige elever.
Hvorfor studere International Tourism Management?
Programmet giver de studerende en teoretisk og anvendt forståelse af international turisme med vægt på følgende elementer: turisters karakteristika; turisters adfærd og efterspørgsel; turismeprodukter og udbud; og det bredere erhvervsmiljø, som turismen opererer i. Programmets indhold tilskynder de studerende til at tilegne sig vigtige overførbare færdigheder, herunder analytisk tænkning og problemløsning, sammen med evnen til at arbejde effektivt i teams og til at kunne præsentere og formidle ledelsesidéer med selvtillid.
Læreplan
Identificer industriens udfordringer og løsninger
Fagindholdet tilskynder eleverne til at identificere en række udfordringer for industrien: innovationer inden for teknologi; turismestyringsstrategier; progressive planlægnings- og politiske direktiver; nye metoder til markedsføring, branding og re-branding; operationel og strategisk bevidsthed, herunder bevidsthed om andre undersektorer (især gæstfrihed og arrangementer); ideer til forretningsinnovation; ændrede holdninger til brugen af miljøet; og målrettede tilgange til kundepleje. Programmet vil udvikle elevernes intellektuelle evner, især kritisk evaluering, syntese, begrundet argumentation og forskning, som alle spiller en afgørende rolle i at opmuntre eleverne til at blive selvstændige elever.
År 1
- Den internationale turistindustri og beskæftigelsesegnethed (30 kreditter) - obligatorisk
- Muligheder og ressourcer inden for turisme (30 kreditter) - obligatorisk
- Turisme og samfund (30 kreditter) - obligatorisk
- Marketing teori og praksis (30 kreditter) - obligatorisk
År 2
- Samtidig turiststyring (30 kreditter) - obligatorisk
- Forskning i mennesker og steder (15 Credits) - Obligatorisk
- Erfaringsbaseret læring (15 Credits) - Obligatorisk
- Turismevirksomhed (15 Credits) - Valgfrit
- Emerging Markets: Kina og Latinamerika (15 kreditter) - Valgfrit
- Ansvarlig turiststyring (15 kreditter) - Valgfrit
- Turistvirksomhed og indtægtsstyring (15 kreditter) - Valgfrit
- Luftfarts- og passagertransportstyring (15 kreditter) - Valgfrit
- Rådgivningsprojekt i turisme (15 Credits) - Valgfrit
År 3
- Turismepolitisk beslutningstagning (30 kreditter) - obligatorisk
- Kreativ branding inden for turisme (30 kreditter) - obligatorisk
- Udvikling af beskæftigelsesegnethed gennem praktikopholdsprojekt (30 Credits) - Valgfrit
- Sociale medier og viral marketing (15 kreditter) - Valgfrit
- Turistforsyningskæde og sektoranalyse (15 kreditter) - Valgfrit
- Heritage-turisme (15 kreditter) - Valgfrit
- Begivenhedssektor (15 kreditter) - Valgfrit
- Begivenhedsplanlægning og -styring (15 kreditter) - Valgfrit
- Gæstfrihed Business Management (15 kreditter) - Valgfrit
- Kundeservicestyring inden for turisme og gæstfrihed (15 kreditter) - Valgfrit
- Dissertation (30 credits) - Valgfrit
Indlæggelser
Karrieremuligheder
Efterhånden som international turisme fortsætter med at vokse, skabes nye muligheder for erhvervs- og karriereudvikling. Der findes muligheder inden for områder som rejsemedier; begivenhedsmarkedsføring, planlægning og ledelse; rejsebureauer og rejsearrangører; luftfartsselskaber, lufthavne og andre transportsektorer; museer og forlystelsesparker; rådgivning om rejser og turisme; hoteller og andre organisationer i gæstfrihedssektoren; og fritids- og sportsbranchen.
Muligheder findes ikke kun i den private sektor, men også i den offentlige (statslige) sektor, f.eks. National Tourism Boards. Da turistindustrien i bund og grund er en serviceindustri, søger kandidater ofte arbejde i sektorer som bank, finans og detailhandel.
Da de studerende også har opnået relevant viden og færdigheder inden for business og ledelse, kan de forvente at finde arbejde inden for f.eks. marketing og human resource management. Kandidater kan gå videre til postgraduate studier i 'International Tourism Management', eller relaterede områder forbundet med gæstfrihed og begivenhed industrier. Derudover kan de vælge postgraduate programmer i business og management.