Bachelor i grunduddannelse
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Nøgleinformation
Campus placering
Durango, Mexico
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jul 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
GENERISKE KOMPETENCER.
De generiske kompetencer udtrykker fælles præstationer, som kandidater fra videregående uddannelser skal demonstrere, de har en tværgående karakter og udvikles gennem den personlige erfaring og uddannelse af hvert fag. Disse annonceres herunder:
Brug din kritiske og kreative tænkning til problemløsning og beslutningstagning.
Han løser problemer gennem sin evne til abstraktion, analyse og syntese.
Brug læseforståelse til at udvide din viden.
Skelne kendsgerninger, fortolkninger, meninger og evalueringer i andres tale for at hjælpe med beslutningstagning.
Anvend din viden til at transformere din praksis på en ansvarlig måde.
Lær permanent ved hjælp af strategier til søgning, analyse og præsentation af information gennem forskellige kilder.
Han lærer selvstændigt og viser initiativ til at selvregulere og styrke sin personlige udvikling.
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
De udtrykker forestillinger, som fremtidige lærere skal demonstrere; De har en bestemt karakter og dannes ved at integrere den viden, færdigheder, holdninger og værdier, der er nødvendige for at udøve læreryrket og udvikle praksis i virkelige rammer. Disse kompetencer vil give kandidaten mulighed for at tage sig af situationer og løse problemer i skolekonteksten, aktivt samarbejde i deres uddannelsesmiljø og i tilrettelæggelsen af institutionelt arbejde. De faglige kompetencer, der identificeres til pasning af spædbørn fra 0 til 3 år, er grupperet i seks områder:
Læringsplanlægning.
Miljøorganisation i området.
Uddannelsesevaluering.
Fremme af inklusiv læring for alle drenge og piger.
Engagement og ansvar for faget.
Forbindelse med institutionen og miljøet.