Bachelorgrad i erhvervsadministration
WSEI College of Economics and Computer Science Krakow
Nøgleinformation
Campus placering
Kraków, Polen
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 1.200 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pr. semester
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Erhvervsadministration er et gradsprogram, der tilbyder store karrieremuligheder. Det er dybt praktisk og fleksibelt. Det skillset, du får, vil være efterspurgt i et stort spektrum af brancher og sektorer. Ikke underligt, at jobannoncer, der er målrettet mod kandidater i erhvervsadministration, er langt den mest hyppige!
Som Business Administration-studerende på WSEI begynder du at forme din professionelle karriere allerede i dit 3. semester, når du vælger dit første ekspertmodul til at koncentrere din uddannelsessti på dit valgte ekspertiseområde. Ekspertmodulet fra det 5. semester afslutter din forberedelse til et udvalgt ekspertiseområde.
Programmet er stærkt praksisorienteret med projektbaserede kurser, hvor du forventes at praktisere alt hvad du har lært og vise dine praktiske anvendelsesmuligheder.
- Programtype: t strålende, på fuld tid, campusbaseret
- Studerende er forpligtet til at gennemføre to ekspertmoduler med et capstone (praktisk) projektkursus for hver af dem
- Nødvendigt diplomprojekt: d iploma-speciale til bachelorgraden med forsvar
- Praktik: 24 uger (480 timer) (24 ECTS)
- Programvarighed: 3 år (6 semestre)
- I alt krævede ECTS-point til gennemførelse: 180
Austin Distel / Unsplash
Koncentration
- Marketing for innovation og højteknologier
- Design af effektive teams
- Salg og marketing management
- Salget Team Management
- Design af innovative logistiksystemer
- Salgslogistik
- Internet Marketing
- Internet Salgsstyring
- Internetmarkedsføring af innovative produkter
- HR afdeling
Ekspertmoduler inden for programmet
Du skal gennemføre to moduler for en valgt koncentration.
- Innovationsdesign (20 ECTS)
- Marketing for innovative og højteknologiske produkter (20 ECTS)
- Salgsledelse (20 ECTS)
- Indenlandsk og international logistik (20 ECTS)
- Personal Management (20 ECTS)
- Erhvervspsykologi (20 ECTS)
- Digital marketing 1 (20 ECTS)
- Digital marketing 2 (20 ECTS)
Supplerende ekspertmoduler
- Kontrol for specialister (20 ECTS)
Vælg dette modul for at forfølge en af følgende yderligere koncentrationer:
- Salgskontrol
- Personalekontrol
- Logistikstyring
Den direkte tilgang adskiller os. Vi gør vores bedste for at gøre forholdet mellem studerende og lektorer lidt ens som mellem kolleger i virksomheder, der samarbejder på et eller andet område og forfølger fælles mål. Przemyslaw Stach, Ph. D. |
Store karrieremuligheder
- Designer af innovative produkter og tjenester
- Designer af effektive hold
- Innovativ produkt salgs- og marketingchef
- Sales Team Manager
- Designer af innovative logistiksystemer
- Salgslogistik-specialist
- Internet Marketing Manager
- Internet Sales Manager
- Specialist i internetmarkedsføring af innovative produkter
- HR-specialist
Studenter læringsresultater
Nogle af dine mere grundlæggende læringsresultater vil omfatte:
- færdigheder, viden og holdning til at iværksætte iværksættere;
- viden til effektivt at kommunikere og forhandle i forskellige situationer og spille forskellige teamroller;
- evne til i praksis at bruge almindelige it-værktøjer til at behandle og præsentere information;
- færdigheder til at behandle data og evnen til at drage passende konklusioner;
- relevant viden om lov og standarder, der finder anvendelse i erhvervslivet og hverdagen;
- viden og forståelse af forskellige økonomiske systemer, deres komponenter, relevante processer og faktorer samt processen og resultaterne af beslutningsprocessen;
- viden og forståelse af processen, metoder og styringsværktøjer og evnen til at anvende dem til at løse virkelige problemer;
- bevidsthed om, hvordan viden skabes, og evnen til at identificere kilder til data og information, til at indsamle, behandle og give mening om de indsamlede observationer samt evnen til at bruge dem til at skabe løsninger eller passende handlingsforløb;
- bevidsthed om vigtigheden af kontinuerlig læring og tilpasning til nye situationer.