Audiovisuel Kommunikation

Universidad CEU - Cardenal Herrera

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Audiovisuel Kommunikation

Universidad CEU - Cardenal Herrera

Audiovisuel formidling

Officielle titel: Eksamen i Audiovisuelle Kommunikation

VARIGHED / ECTS: 4 år / 240 ECTS

SÆDER / CAMPUS: 75 / Moncada - Alfara

STED AT: Spansk

Læringsmål

CAV

generelle færdigheder

  • OC1- tilpasningsevne over for teknologiske, forretningsmæssige eller arbejdskraft organisatoriske ændringer.
  • Kapacitet OC2- teamwork og kommunikation af ideer ved at skabe et gunstigt miljø og evne til at integrere sig i et fælles projekt for at opnå resultater.
  • Evne til at påtage OC3- udtryksfulde og tematiske risici i forbindelse med tilgængelighed og vilkår for audiovisuel produktion, anvendelse af løsninger og personlige synspunkter om udviklingen af ​​projekterne.
  • OC4- evne til at ramme, når du vælger under usikkerhed, antager ansvar.
  • OC5- systematisk praksis med kritisk selvevaluering af resultater: vurdering af betydningen af ​​korrekt og konstant justere fejltagelser i kreative eller organisatoriske processer audiovisuelle produktioner.
  • OC6- Evne til at organisere opgaver, udføre dem på en ordentlig måde med logiske prioritet at træffe beslutninger i de forskellige processer i audiovisuel produktion.
  • OC7- solidaritet Respekt for forskellige mennesker og folkeslag på planeten, samt viden om de store kulturelle strømninger i forhold til individuelle og kollektive værdier og respekt for menneskerettighederne.

Specifikke færdigheder

disciplinære

  • CD1- kendskab til historie og udviklingen af ​​fotografi, film, radio og tv gennem deres æstetiske og industrielle forslag, ud over dets sociale og kulturelle relevans over tid. Til gengæld forbinder teknologisk og industriel udvikling med audiovisuelle sprog og under hensyntagen til de teoretiske og praktiske begreber visuelle og auditive repræsentationer, kommunikationssystemer og transmission begreber og virkelighed, samt grundlæggende symbolske og kulturelle værdier begunstige en korrekt fortolkning og analyse af tegn eller koder billede i sin helhed.
  • CD2- Viden og anvendelse af de teknikker og processer for audiovisuel produktion og distribution i dens forskellige stadier, fra den synsvinkel organisering og ledelse af tekniske, menneskelige og budgetmæssige ressourcer i deres forskellige medier (film, TV, video, multimedie etc.), til markedsføring.
  • CD3- teoretisk og praktisk viden om organisatoriske strukturer inden for visuel kommunikation og lyd, samt dens udvikling og ledelse over tid, herunder audiovisuelt beskatning. Det omfatter også viden og forskning af naturen og samspillet mellem fagene audiovisuel kommunikation: forfattere, institutioner, virksomheder, medier, transportører og modtagere.
  • CD4 Viden og anvendelse af de teknikker og processer audiovisuelle værker og udbredelse i dens forskellige stadier, både i film og tv, video og multimedia fra synspunkt iscenesættelsen fra idé til den endelige finish.
  • CD5- Viden om etik og faglig etik og retssystemet af information, der påvirker både praksis og arbejde kommunikator.
  • CD6- Kendskab til verdens tilstand samt dens nylige historiske udvikling i navnlig den europæiske, Middelhavet, amerikanske og asiatiske virksomheder, ud over at forstå deres grundlæggende parametre (politiske, økonomiske og kulturelle).
  • CD7- viden om korrekt brug mundtlig og skriftlig spansk og / eller valencianske som en form for professionel udtryk i medierne.
  • CD8- Kendskab til fremmedsprog (især dem af de fleste internationale) at analysere fakta og generelle spørgsmål normalt behandles i internationale medier.
  • CD9- Viden og anvendelsen af ​​de forskellige mekanismer og byggeelementer i scriptet efter forskellige formater, teknologier og produktionsstøtte. den teoretiske og praktiske viden om analyse, systematisering og kodning af ikoniske audiovisuelt indhold og oplysninger i forskellige medier og teknologier er også inkluderet.
  • CD10- Viden, identifikation og anvendelse af ressourcer, elementer, metoder og procedurer for de processer af konstruktion og analyse af både lineære og ikke-lineære audiovisuelle historier, herunder design, etablering og udvikling af strategier og programmer politikker overbevisende kommunikation i audiovisuelle markeder.
  • CD11- teoretisk og praktisk anvendelse af teknologi inden for de audiovisuelle medier (fotografi, radio, lyd, tv, video, film, og multimedier) Viden.
  • CD12- teoretisk og praktisk kendskab til lovgivning mekanismer eller indvirkning på audiovisuel kommunikation og den retlige status af deres ansøgning i audiovisuelle produktioner. herunder også kendskab til etiske principper og etiske standarder for audiovisuel kommunikation.
  • CD13- kendskab til rumlige billede og ikoniske repræsentationer i rummet, både inden for den audiovisuelle stillbillede samt de grundlæggende elementer i den kunstneriske ledelse. Denne viden også omfatte forholdet mellem billeder og lyd fra den æstetiske og narrative synspunkt i de forskellige medier og av-teknikker. viden om psykologiske modeller udviklet specielt til visuel kommunikation og overtalelse gennem billedet er også inkluderet.
  • CD14 Kendskab til fornuftig planlægning og akustiske repræsentationer af rum, samt udgør lyddesign og dekoration ( "lyd designer"). Denne viden vil også omfatte forholdet mellem lyd og billeder fra det æstetiske og narrative synspunkt i de forskellige medier og av-teknikker. psykologiske modeller specielt udviklet til radiokommunikation og overtalelse gennem lyd er også inkluderet.
  • CD15- kendskab til de begrænsninger og begrænsninger er pålagt reklame systemets funktion audiovisuelle producent.
  • CD16- kendskab til markedet samfund og økonomiske modeller, der styrer aktiviteten af ​​produktions- og medievirksomheder.
  • CD17- Identifikation af de moralske problemer, der generelt påvirker social kommunikation inden for rammerne af fortolkning og analyse af sociale Lære af Kirken.
  • CD18- kendskab til den sociale miljø i Spanien og spansktalende verden og dens historiske sekventering.
  • CD19- Anerkendelse af specificitet og forskelle i de store nutidige politiske systemer i den analytiske sammenhæng med sociale Lære af Kirken.
  • CD20- kendskab til strømninger og litterære bevægelser og intertekstualitet mellem litteratur og film, radio og tv og forståelse af differentierede variabler under forskellige udtryksfulde koder.
  • CD21- Kendskab til de forskellige audiovisuelle genrer.

faglige færdigheder

  • CP1- Kapacitet og evne til at planlægge og styre de menneskelige, budgetmidler og tekniske ressourcer i de forskellige stadier af produktionen af ​​en film eller videografisk historie.
  • CP2 evne til at skabe og håndtere omfattende idriftsættelse scene af filmværker og audiovisuelle produktioner videografisk, ansvarlig for ledelsen af ​​skuespillere og justering scriptet, arbejdsplan eller budget før.
  • CP3 Evne til at planlægge og styre de tekniske og menneskelige ressourcer i de mono-kamera og multi-kamera TV-produktioner, samt teknikker og processer i skabelsen og produktionen i de forskellige faser af tv-produktion.
  • CP4- Kapacitet og evne til at håndtere produktionsteknikker og processer, registreres og rapporteres i tilrettelæggelsen af ​​radio produktion, optagelse og andre lyd-produkter.
  • CP5- kapacitet og udnyttelse af teknikker og processer i organisationen af ​​fotografiske produktion, samt de tekniske og kreative processer inden for stillbilledet i almindelighed både analoge og digitale miljøer.
  • CP6- kapacitet til anvendelse af de teknikker og processer i organisationen og skabelse i de forskellige faser af konstruktionen af ​​multimedie produktion og interaktive materialer.
  • CP7- Evne til at anvende teknikker og procedurer for sammensætningen af ​​billedet til forskellige audiovisuelle medier, fra kendskab til de klassiske love og æstetiske og kulturelle bevægelser i historien af ​​billedet ved hjælp af nye informationsteknologier.
  • CP8- Mulighed for at udvikle målinger relateret til mængden af ​​lys og farve kvalitet under opførelsen af ​​billeder, fra den teoretiske og praktiske viden om det videnskabelige grundlag for optik.
  • CP9- Mulighed for at udvikle målinger relateret til de mængder og kvaliteter af lyd under byggeprocessen lyd, fra den teoretiske og praktiske viden om de videnskabelige grundlæggende elementer i akustik.
  • CP10- Evne til at skrive flydende, tekster, rundowns eller bindestreger inden for multimedia film, tv, videografisk, radio eller fiktion.
  • CP11- Evne til at analysere audiovisuelle historier, baseret på de grundlæggende parametre for analysen af ​​audiovisuelle værker i betragtning af de ikoniske meddelelser som tekster og produkter af socio-politiske og kulturelle forhold i en bestemt historisk epoke.
  • CP12- Evne til at identificere de processer og teknikker, der er involveret i retning og styring af audiovisuelle virksomheder i sin industrielle struktur: produktion, distribution og udstilling, samt at fortolke statistiske data på det audiovisuelle marked. I denne konkurrence ledelse og organisering af hold til den eksisterende audiovisuel produktion er inkluderet.
  • CP13- evne til at anvende processer og teknikker, der er involveret i organisering og ledelse af tekniske ressourcer i en eksisterende lyd og visuelle medier.
  • CP14- Evne til at anvende teknikker og processer af skabelse og formidling inden for grafisk design i dens forskellige stadier, fra et teoretisk og praktisk perspektiv.
  • CP15- Evne til at anvende teknikker og kreative processer og tekniske og menneskelige ressourcer, der kræves for udformningen af ​​integreret produktion af et audiovisuelt værk fra rekvisitter og image til den grafiske marketing projekt.
  • CP16- Evne til at anvende teknikker og produktionsprocesser i tilrettelæggelse af kulturarrangementer, ved at planlægge involveret menneskelige og tekniske ressourcer, i overensstemmelse med en tidligere budget.
  • CP17- mulighed for at søge, vælge og organisere for audiovisuelle dokument i en database og bruge i forskellige audiovisuelle medier ved hjælp af digitale metoder.
  • CP18- Evne til at anvende principper og funktioner i visuel identitet for skabelsen af ​​en håndbog over standarder for virksomhedernes visuelle identitet af en bestemt virksomhed.
  • CP19- kapacitet til at gennemføre en analyse af de strukturer, indhold og stilarter tv og radio programmering og de forskellige indflydelsesrige variabler i dens konfiguration og både kommunikative og spektakulære processer genereret af dem.
  • CP20- Evne til at udføre tekniske forvaltning af lyd og visuelle materialer i henhold til en idé ved hjælp af fortællinger og teknologi, der er nødvendige for design, sammensætning, efterbehandling og beherskelse af forskellige audiovisuelle og multimedie teknikker.
  • CP21- Evne til at designe og opfatte den æstetiske og tekniske præsentation af iscenesættelse gennem naturlig eller kunstig belysning og akustiske kilder serverer kreative og ekspressive funktioner foreslået af direktøren for den audiovisuelle projekt.
  • CP22- Mulighed for at optage lyd fra enhver lydkilde signaler: akustisk eller elektronisk; digitalt eller analogt og blanding af disse materialer med en vis hensigt givet niveauer, effekter og endelige planer af masterizada blanding.
  • CP23- evne til at genskabe lydmiljøet af en audiovisuel eller multimedieproduktion som reaktion på hensigten med teksten og fortælling ved hjælp soundtrack, lydeffekter og soundtrack.

akademiske konkurrencer

  • CA1- Viden om teorier, metoder og problemer i audiovisuel kommunikation og sprog, der tjener som støtte til deres aktiviteter, afhængigt af kravene som disciplinære viden og faglige færdigheder.
  • Ca2 + Mulighed for at korrekt anvendelse af teknologiske værktøjer i de forskellige faser af audiovisuelle proces for studerende at udtrykke sig gennem billeder eller audiovisuelle diskurs med de væsentlige tekniske kvalitet.
  • CA3- Mulighed for at eksponere tilstrækkeligt forskningsresultaterne oralt eller ved audiovisuelle eller computer medier ifølge kanonerne af disciplinerne kommunikation.
  • CA4- Mulighed for at definere forskningsemner eller innovative personlige skabelse, der kan bidrage til viden eller udvikling af audiovisuelle sprog eller tolkning.
  • CA-5 Mulighed for at indarbejde og tilpasse sig til en professionel audio-visuelt udstyr, hvilket gør kompatible og endda synergiske deres egne individuelle interesser og kollektivt projekt, der er blevet indarbejdet.
  • CA6- Evne til kritisk at opfatte den nye visuelle og auditive landskab, der byder på det kommunikative univers omkring os, overvejer ikoniske meddelelser som følge af et givet samfund, et produkt af de socio-politiske og kulturelle forhold i en bestemt historisk epoke.
  • CA7- Evne til at påtage lederskab i projekter, som kræver menneskelige ressourcer og andre former, administrerende dem effektivt, idet principperne for socialt ansvar.
  • CA8- evne til kritisk og reflekterende af de vigtigste dokumenter for moderne læreembede Kirkens henvist til fænomenet kommunikation analyse sociale.
  • CA9- kapacitet analyse af de vigtigste aspekter i forbindelse med de økonomiske forbindelser baseret på de store historiske tekster til sociale læreembede Kirken.
  • CA10- kapacitet til analyse af primære og sekundære kilder om historiske kendsgerninger.
  • CA11- Dømmekraft af spansktalende ejendommelighed i den vestlige kontekst.

BESKÆFTIGELSE

karrieremuligheder

Kandidater arbejder i audiovisuelle kommunikation kan udføre på følgende områder praksis:

  • Reklamebureauer
  • biograf
  • undervisning
  • Kommunikation virksomheder
  • Optagelse Studios
  • forskning
  • nye teknologier
  • Audiovisuelle producenter
  • radio
  • fjernsyn
  • begivenhed

De forskellige faglige profiler af en grad i audiovisuelle kommunikation er:

  • kamera
  • Tryk afdelinger
  • Adresse reklamebureauer
  • Forretning ledelseskommunikation
  • Adresse producenter
  • direktør
  • kunstnerisk direktør
  • Casting Director
  • Produktion designer
  • undervisning
  • specielle effekter i film og tv-serier
  • Fotografi og cinematografi
  • Kommunikation kontorer
  • manuskriptforfatter
  • Kommunikation forsker / vy social kommunikation
  • montør
  • Udstyr operatør
  • Forberedelse og design historie bord
  • producent
  • Tv og radio programmør
  • producent
  • Lyd
  • Kostumer, styling
  • Audiovisuelle produktions design begivenheder
  • skaberen Multimedia

Hvad gør os anderledes?

1.La erfaring og baggrund

og mere end 30 år rippet studier på området for kommunikation i CEU University. Vi er støttet af årtier danner kommunikatorer begået til deres erhverv.

2.La forkant faciliteter

Vores universitet tilbyder medier og faglige ressourcer. Du kan teste din kreativitet gennem forskellige udfordringer, der tilbydes titrering, enten i eller uden for klasseværelset. Til din rådighed er Center for audiovisuel produktion og Multimedia hvor du kan øve dine nye færdigheder i en digital avis eller et radio- eller tv-producent, også deltage i faglige konkurrencer reklamer og en festival for audiovisuelle kort, og selv producere dine egne Designere dele gennem programmet.

3. Gearet til den nye beskæftigelsesmuligheder

Vi tilbyder mulighed for at studere egen grad i kommunikation og Politisk Marketing. så du vil øge dine færdigheder i offentlige taler og politiske diskurs i vores tv-apparater, værktøjer politisk marketing og kampagneplanlægning. De plus Værktøj Professionel: I de degree'll tager mest skæve i spørgsmål af erhvervet værktøjer. Men du er ikke kun ender det vel vidende håndtaget klasse vil også være lastet dig kompetence som det fremgår af certifikater: Certifikat i grafisk design og web (127 timer: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) og Certificate i Mount Audiovisual (222 timer Avid , Protools, After Effects, Movie Magic Planlægning).

4. Den internationale dimension

gratis supplerende uddannelse i engelsk fra første til fjerde at forbedre startniveauet. Muligheder for international praksis (såsom EFE Agency i Paris, Lissabon, Geneve eller Athen, eller europæiske producenter som Jelly Fish Pictures i London). En af de bedste internationale oplevelser for vores elever kommunikation er de IP-adresser (International programmer).

5. Dobbelt kvaliteter fordobler specialiserede grader

Du kan tage, mens to universitetsgrader med kompatible tidsplaner, med alle klasseværelser i de samme faciliteter og naturligvis uden at betale to gange. Så er dobbeltværelser specialiserede grader fra universitetet i dobbelte grader.

  • Audiovisuelle kommunikation + Journalistik
  • Audiovisuelle kommunikation + Reklame og Public Relations

http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spansk


Sidst opdateret October 23, 2017
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
4 år
Fuldtid
Price
Pris
7,220 EUR
Information
Deadline
Locations
Spanien - Valencia
Startdato: Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
Spanien - Valencia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen