BA (Hons) Annoncering & design
AAS College
Nøgleinformation
Campus placering
Thessaloniki, Grækenland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 6.800 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
" Reklame er evnen til at fornemme, fortolke ... at sætte hjertet i en virksomhed i type, papir og blæk" Leo Burnett
Kurset forbereder eleverne til en karriere inden for kreativ reklame og tilskynder også til kreativ tænkning.
Undervist af et team af reklamepraksis og akademiske teoretikere, er eleverne udstyret med moderne viden for at kunne forstå de teoretiske og praktiske aspekter af alle niveauer i reklamebranchen fra planlægning til kreativ produktion og præsentation.
Undersøgelser understøttes af kontekstuelle studier - designteori og live-trusser fra branchen såvel som studerendes konkurrenceindlæg sammen med en individuel undersøgelse af studerendes selvinitierede trusser. De udfordres over en lang række medier som tryk, tv, omgivelser, gerilja, web, virale og sociale netværk som Twitter og Facebook.
I løbet af det første år begynder kurset med et program af ideer / konceptgenereringsprojekter, der introduceres specifikke reklame briefs i slutningen af semester et. I semesteret blev to projekter udvidet til at omfatte typografi, layout og computer færdigheder.
I andet år forstår eleverne, at 'ideen' er konge, og vægten skifter til at udvikle de lydannonceringsstrategier, der er grundlaget for disse ideer. Copywriting og grafisk design til reklame udgør en væsentlig del af undervisningen. Studerende har også mulighed for at erhverve fotografiske, video- og lydredigeringsfærdigheder.
Reklame er og har altid været en af de mest dynamiske og spændende karriere kreative studerende kan vælge og med eksplosionen af nye medier, såsom internettet, kræver branchen talentfulde og engagerede mennesker som aldrig før.
Adgangskrav
- Diplom og transkript fra gymnasiet
- Bevis for den studerendes evne på engelsk (IELTS 6.0 eller tilsvarende). Hvis tidligere uddannelse var på engelsk, er der ikke behov for nogen prøve, bare et certifikat, hvor dette er bekræftet
- Portefølje
- Pas
- AAS ansøgningsskema
Kursus et overblik
År 1
- Introduktion til reklame 1 & 2
- Introduktion til digital billedbehandling
- Visuel kommunikation
- Designteori 1
- Introduktion til Motion Graphics
År 2
- Integrerede kampagner
- Branding & Identity
- Bogen
- Grafisk kommunikation
- Designteori 2
- Motion Graphics 2
År 3
- Kreative teamkampagner
- Design Research Project
- Bogen
- Endelig hovedprojekt
Vigtige datoer og oplysninger
- Varighed: 36 måneder (3 år)
- Uddannelsesform: undervist
- Uddannelsesvarianter: fuld tid
- Sprog: Engelsk
- Ansøgningsfrist: 20. juli 2020
- Klasser Start Dato: 28. september 2020-
- Præmieorgan: University of Sunderland - UK
- British Degree: Bachelor of Arts with Honor
Indlæggelser
Læreplan
Undervist af et team af reklamepraksis og akademiske teoretikere, er eleverne udstyret med moderne viden for at kunne forstå de teoretiske og praktiske aspekter af alle niveauer i reklamebranchen fra planlægning til kreativ produktion og præsentation.
Undersøgelser er understøttet af kontekstuelle studier - designteori og live briefs fra branchen samt deltagelse i studenterkonkurrencen sammen med en individuel undersøgelse af studerende selv-initierede trusser. De er udfordret over en bred vifte af medier såsom print, tv, ambient, guerilla, web, virale og sociale netværk såsom Twitter og Facebook.
I det første år begynder kurset med et program med idéer/konceptgenereringsprojekter, specifikke reklamebriefer introduceres i slutningen af semester et. I semester blev to projekter udvidet til at omfatte typografi, layout og computerfærdigheder.
På andet år forstår eleverne, at 'ideen' er konge, og vægten flyttes til at udvikle de sunde reklamestrategier, der er grundlaget for disse ideer. Tekstforfatning og grafisk design til annoncering udgør en væsentlig del af undervisningen. Studerende har også mulighed for at tilegne sig fotografiske, video- og lydredigeringsfærdigheder.
Reklame er og har altid været en af de mest dynamiske og spændende karriere kreative studerende kan vælge og med eksplosionen af nye medier, såsom internettet, kræver branchen talentfulde og engagerede mennesker som aldrig før.
Kursus et overblik
År 1
- Introduktion til reklame 1 & 2
- Introduktion til digital billedbehandling
- Visuel kommunikation
- Designteori 1
- Introduktion til Motion Graphics
År 2
- Integrerede kampagner
- Branding & Identity
- Bogen
- Oplev de kreative industrier
- Designteori 2
- Motion Graphics 2
År 3
- Kreative teamkampagner
- Design Research Project
- Bogen
- Endelig hovedprojekt
Vigtige datoer og information
- Varighed: 36 måneder (3 år)
- Uddannelsesform: undervist
- Uddannelsesvarianter: fuld tid
- Sprog: Engelsk
- Ansøgningsfrist: 30. juni 2024
- Undervisningens startdato: 7. oktober 2024
- Award Body: University of Sunderland - Storbritannien
- Britisk grad: Bachelor of Arts med ære
Galleri
Karrieremuligheder
Kurset forbereder eleverne til en karriere inden for kreativ reklame og tilskynder også til kreativ tænkning.