BA (Hons) Illustration

Generelt

Program beskrivelse

Om Wiki

NÆSTE TURKS MED INDLEDNING I FEBRUAR OG AUGUST 2019.

BA (Hons) Illustration graduates fremskridt til karriere i en række brancher, herunder forlag, forlag, reklame, børnebøger, kunstretning, grafisk design, film og animation, billedkunst, digitale medier, undervisning og webdesign; såvel som dem, der går videre til yderligere postgraduate studier.
Hvis du er en gymnasieelever (eller tilsvarende) i det brasilianske uddannelsessystem, er det tilrådeligt at tage Foundation Art

Kursusoversigt

Vores undervisningsfilosofi understøttes af vores tro på design som et vigtigt redskab til eksperimentering, analyse og ideudvikling. Dette afspejles i færdighedsværkstederne og kravet om, at eleverne hver dag arbejder på personlige skitsebøger, ud over deres andre projekter. Studerende udvikler også en bred vifte af overførbare færdigheder til at forberede dem til et job, som præsentation til kolleger og klienter, udarbejdelse af projektrapporter og vurderinger, kritik af gruppearbejde og organisering af egne udstillinger og arrangementer.

Kandidater fra Bachelor of Illustration udvikler sig til karriere inden for forskellige områder som forlag, forlag, reklame, børnebøger, kunstretning, grafisk design, film og animation, billedkunst, digitale medier, undervisning og webdesign; såvel som dem, der går videre til yderligere postgraduate studier.

Resultat af undervisningen

Efter vellykket gennemførelse af programmet har eleverne typisk:

Viden og forståelse af:

  • Historiske og aktuelle udviklinger i illustrationens disciplin.
  • Kulturelle, historiske og faglige sammenhænge.
  • Visuelle sprog, der er egnede til brug for illustration i forhold til problemer, markeder og publikum.
  • Materialer, teknikker og processer relateret til illustration.
  • En proces med designudvikling og implementering af design i forhold til standarder for faglig kompetence.

Intellektuelle færdigheder:

  • Udøve i en kreativ designproces grundig forskning, analyse, udvælgelse og kritisk vurdering.
  • Demonstrere selvtillid og evne til at generere ideer og metoder til at løse visuelle kommunikationsproblemer, fremlægge argumenter flydende og drage konklusioner uafhængigt.
  • Demonstrere vilje til at udforske visuelle, materielle og tekniske sprog.
  • Udvikle niveauer af kritisk analyse og selvrefleksion som svar på forskning og ideer.
  • Præsentere en række passende løsninger til design af problemer i kritisk reaktion på etablerede trusser og / eller forhandlede projekter.
  • Lav informerede æstetiske, funktionelle og intellektuelle vurderinger vedrørende korrekt implementering af design ideer.

Praktiske færdigheder:

  • Producere, designe og skabe billeder på professionelt niveau ved hjælp af en række materialer til flere målgrupper / sammenhænge.
  • Demonstrere faglig kompetence til at implementere, præsentere og formidle ideer og designkoncepter inden for visuel kommunikation.
  • Demonstrere professionelle tegningsfærdigheder og andre væsentlige markeringsteknikker, færdigheder og midler samt at kunne bruge dette til at formidle mening.
  • Demonstrere faglig kompetence i typografi, layout, sammensætning, sammenstilling af billede og ord, valg og brug af papirer, udskrivningsprocesser, færdiggørelser og formater.

Overførbare færdigheder:

  • Søg, rediger, organiser og præsenter information effektivt til forskellige målgrupper i både traditionelle og digitale formater.
  • Demonstrere et højt personligt ansvar og initiativ til at styre selvlæring.
  • Identificer personlige styrker og lær gennem refleksion og evaluering.
  • Demonstrere effektive kommunikationsevner gennem brugt brug af det engelske sprog, både mundtligt og skriftligt.
  • Arbejd effektivt med et hold i en række roller.
  • Responder fleksibelt på diskussioner, anbefalinger og ændringer.
  • Demonstrere ansvaret for tid og projektledelse.
  • Effektivt implementere forskellige personlige og erhvervsmæssige færdigheder for at opnå dine professionelle ambitioner.

Opbygning af kurset

ÅR 1 - NIVEAU 4

I Semester A arbejder eleverne sammen med studerende i grafisk design i en række design- og illustrationsprojekter. Vægten dette semester handler om at skabe ideer, etablere en proces med produktivt design og udvidelse af visuelle evner i tegning, traditionelle medier og digitale design programmer.

I Semester B dræber de studerende ind i Illustrationsspecialisering og gennemgår en række intensive projekter, der udforsker forskellige aspekter af illustrationspraksis. Dette semester omfatter også tegning workshops, film og animation færdigheder udvikling og teknisk instruktion i trykning, keramik, print og bogbind.

Hoved moduler:

  • Visuel kommunikation L4
  • C
  • Grundlæggende om illustrationen Del 1 L4

ÅR 2 - NIVEAU 5

I Semester A fokuserer de studerende først på forskning og rapportering, og derefter videreføres en visuel historiefortællingsstudie. Sammen med disse projekter har vi udviklet visuelle færdigheder inden for områder som studiofotografering, kostume design og stort arbejde. I løbet af dette semester opfordres eleverne til at overveje deres egen personlige retning som illustratorer og identificere områder og teknikker, hvor de ønsker at fokusere deres praksis.

I Semester B udfordres eleverne til at udvikle deres arbejde gennem et dybtgående fokus på kravene til en professionel illustrationspraksis. Studioprojekter omfatter internationale og lokale konkurrencer, og eleverne har mulighed for at arbejde på udfordrende og spændende ægte trusser med virkelige kunder. Studerende deltager i en række korte projekter med fokus på at udvikle engagement med en professionel praksis, herunder organiserende udstillinger, arbejde i hold, præsentere deres arbejde gennem porteføljer og CV'er, besøge branchens kontakter og praktisere klasser.

Hoved moduler:

  • Illustration Basics Del 2
  • Professionel udvikling i illustration
  • Illustration igangsætninger
  • C

ÅR 3 - NIVEAU 6

I semester A fokuserer eleverne på deres bachelorafhandling, et kritisk skriveopgave, der analyserer nøglespørgsmål i nutidig illustration og støtter deres studiepraksis. Vi fortsætter også med at arbejde med faktiske klientunderlag og internationale illustrationkonkurrencer, samt en række redaktionelle workshops med fokus på at udvikle hurtige ideer og illustrationskitser.

Det afsluttende semester af kurset er fokuseret på Studentprojektet (PFP), som består af et fokuseret og væsentligt projekt på et valgt emne. PFP er både en hensigtserklæring om, hvor den studerende ønsker at udvikle sig som illustratør og topmødet for den undervisning, der er opnået under kurset. Denne PFP er præsenteret for offentligheden ved den studerendes gradueringsscreening. I dette sidste semester udarbejder eleverne også en portefølje af deres arbejde som forberedelse til deres liv som professionel illustrator.

Hoved moduler:

  • Avanceret illustration praksis del 1
  • Avanceret illustration praksis del 2
  • L6 Grafisk Design og Illustration Undergraduate Dissertation

Betingelser for registrering

Ansøgere, der er optaget, kan registrere ved at indsende følgende dokumenter:

  • Kopi af RG og CPF (eller Passport / RNE for internationale studerende)
  • Kopi af High School Record med GDAE nummer eller tilsvarende
  • Kopi af opholdstilladelse (med postnummer)
  • 1 Foto 3x4 (eller digital fil i JPG format, proportional 3x4)
  • Undertegnelse af EBAC Educational Service Agreement
  • Færdighedsbevis i det officielle engelsksprog *

* Gyldige officielle certifikater: IELTS Academic 6.0 eller højere, FCE niveau B2 overordnede bånd B eller højere, CAE overordnede bånd 180 eller højere eller TOEFL iBT højere end 65.

Senest opdateret Jul 2018

Om skolen

A Escola Britânica de Artes Criativas (EBAC) é um centro de ensino inovador que oferece cursos de disciplinas criativas, com padrão de qualidade mundial. A EBAC tem parcerias com a University of Hertf ... Læs mere

A Escola Britânica de Artes Criativas (EBAC) é um centro de ensino inovador que oferece cursos de disciplinas criativas, com padrão de qualidade mundial. A EBAC tem parcerias com a University of Hertfordshire (Grã-Bretanha) e o consórcio de escolas de Moscou, formado pelas instituições British Higher School of Art and Design, Moscow Architecture School MARCH, Moscow Film School e Scream School of Computer Graphics. Minimer