BA (Hons) Virksomhed og markedsføring
University of Lincoln
Nøgleinformation
Campus placering
Lincoln, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* niveau, for internationale studerende | hjem/EU-studerende: £9.250 pr. niveau
Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, fagmesterklasser, spørgsmål og svar-sessioner og studenterpaneltaler er en fantastisk måde at opdage, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln .
Introduktion
Innovation og kreativitet bliver stadig vigtigere for at udtænke og levere effektive moderne marketingkampagner, da hurtige teknologiske fremskridt har transformeret forretningslandskabet.
BA (Hons) Business and Marketing på Lincoln er designet til at give eleverne et solidt greb om fagets grundlæggende principper. Det opmuntrer dem til at udforske den teoretiske og praktiske kontekst af erhvervslivet og udvikle en marketingspecialisme.
Gennem hele programmet har studerende mulighed for at øge deres fortrolighed med det internationale forretningsmiljø, identificere marketingmuligheder og udvikle en forståelse af, hvordan man kan overvinde udfordringerne ved at nå masse- og nichepublikum.
Studerende, der med succes gennemfører deres studier med et års praktik, får tildelt titlen BA (Hons) Business and Marketing (med arbejdsplads). De, der ikke gør det, modtager en BA (Hons) Business and Marketing Award.
"Disse oplysninger var korrekte på tidspunktet for udgivelsen (juli 2023)"
Indlæggelser
Læreplan
Hvordan du studerer
Fra det første år introduceres de studerende til de nødvendige værktøjer til at udvikle vellykkede strategier og forretningskampagner. Betydningen af digital markedsføring anerkendes gennem hele programmet, og studerende har evnen til at udvikle digitale færdigheder fra starten.
Kurset undersøger kerneforretningskoncepter og bygger på dette fundament gennem hele graden. Det opfordrer de studerende til at vælge en bred vifte af forretningsmoduler i deres sidste år for at afspejle deres individuelle interesser.
Forelæsninger er designet til at give et overblik over aktuelle problemstillinger og debatter inden for disciplinen. Nogle af disse leveres af besøgende praktikere, der leverer 'live' casemateriale og kan tilbyde eleverne adgang til branchekontakter og karriererådgivning.
Det ekstra praktikår giver studerende mulighed for at gennemføre en periode med erhvervserfaring efter deres andet studieår for at anvende deres viden i en reel forretningsindstilling. De studerende, der ikke er i stand til at påtage sig eller vælger ikke at deltage i ordningen for praktikår, kan have mulighed for at påtage sig et arbejdsrelateret projekt som f.eks. Et rådgivningsprojekt eller et virksomhedsprojekt.
Studerende, der med succes gennemfører deres studier med et års praktik, får tildelt titlen BA (Hons) Business and Marketing (med arbejdsplads). De, der ikke gør det, modtager en BA (Hons) Business and Marketing Award.
Studerende i dette program lærer af akademisk personale, der ofte er engageret i verdensførende eller internationalt fremragende forskning eller professionel praksis. Kontakttiden kan være i workshops, praktiske sessioner, praktikophold, konsulentprojekter, feltbesøg, seminarer eller foredrag og kan variere fra modul til modul og fra akademisk år til år. Tutorialsessioner og projektvejledning kan tage form af en-til-en-engagement eller små gruppesessioner. Nogle kurser giver mulighed for at deltage i eksterne besøg og feltarbejde.
Det er stadig sådan, at studerende læser til en uddannelse, og det betyder, at de studerende ud over skemalagte kontakttimer skal deltage i et selvstændigt studium. Dette giver dig mulighed for at læse omkring et emne og forberede dig til forelæsninger og seminarer gennem bredere læsning eller til at udføre opfølgende opgaver såsom opgaver eller revision. Som en generel vejledning er mængden af uafhængige studier, der kræves af studerende ved University of Lincoln at du for hver time i klassen forventes at bruge mindst to til tre timer i en uafhængig undersøgelse
Første år
- Data Analytics for Business (kerne)
- Økonomi for ikke-specialister (kerne)
- Organisatorisk adfærd (Core)
- Principer for markedsføring (kerne)
- Faglig udvikling (kerne)
Andet år
- Internationalt forretningsmiljø (kerne)
- Operations Management (Core)
- Business engelsk og kommunikation A (Option)†
- Business engelsk og kommunikation B (Option)†
- Økonomi til erhvervslivet (valgfri)†
- Innovation Management (Option)†
- LIBS International Year Abroad (Option)†
- Principper for projektledelse (Option)†
- Professionel praksis (valgfri)†
- Tjenester Marketing- og relationsstrategier (valgfri)†
Tredje år
- Digital markedsføring og e-handel (kerne)
- Uafhængigt projekt - forskning (kerne)
- Uafhængigt projekt - ansvarlig virksomhed (kerne)
- Uafhængigt projekt - Forhandlet klientbaseret projekt (kerne)
- Lederskabspraksis (kerne)
- Forretningsetik i det 21. århundrede (valgfri)†
- Væsentlige engelske lederevner A (valgmulighed)†
- Væsentlige engelske lederevner B (valgmulighed)†
- Økonomistyring for virksomhed 1 (valgfri)†
- Økonomistyring for virksomheder 2 (valgfri)†
† Nogle kurser kan tilbyde valgfri moduler. Tilgængeligheden af valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være betinget af, at minimumsantallet af studerende opnås. Det betyder, at tilgængeligheden af specifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfrit modulvalg kan også blive påvirket af personaletilgængelighed.
Hvordan man vurderes
Den måde, eleverne vurderes på i dette kursus, kan variere for hvert modul. Eksempler på vurderingsmetoder, der kan anvendes, omfatter kurser, såsom skriftlige opgaver, rapporter eller afhandlinger; praktiske prøver, såsom præsentationer, forestillinger eller observationer; og skriftlige eksamener, såsom formelle eksamener eller klassens prøver. University of Lincoln politik er at sikre, at personalet returnerer vurderinger til studerende omgående.
akkrediteringer
Dette program er akkrediteret af Chartered Institute of Marketing (CIM) og efter vellykket gennemførelse får eleverne "avanceret stående". Dette vil gøre det muligt for studerende at studere for CIM-kvalifikationer uden at skulle færdiggøre alle modulerne. Studerende skal kun færdiggøre to vurderinger i stedet for de sædvanlige tre. Studerende kan også tilføje en individuel pris for at supplere deres grad.