BA (Hons) visuel kommunikation - grafisk kommunikation
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Wuhan, Kina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Kinesisk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Visuel Kommunikation
Undervisning Goal
- Dybdegående forståelse af visuel kommunikation teori, teknikker, medier, software og tilhørende teknologi • udforske, udvikle, analysere og syntetisere information præsenteret kreative ideer og være i stand til at udtrykke sin glatte
- Anvendelse af viden udviklet kreativt visuelt arbejde kapacitet; evne til selvstændigt eller som en medarbejder, der arbejder i de kreative industrier
- Være i stand til at bruge forskellige typer af materialer og proces udvikling koncepter og applikationer i forskellige baggrund af forskellige strategier
Undervisning Achievements
- Visuel kommunikation faglig viden og evne til at forstå: evnen med publikum, kunder, markeder og andre interessenter til at deltage, til at forstå en række strategier og arbejdsmetoder, at beherske de forskellige materialer og deres applikationer, visuel kommunikation grundlæggende begreber og etablerede principper. 2. Evne indlæringsevne af studerende, en analyse af de relevante værker af kritik: uafhængig indsamling, sortering, konjunkturbarometre, foreslået og individuelle kreative evner propaganda. 3. Praktisk evne: produktion af kreative værker til at foreslå en række praktiske visuelle løsninger: evnen til at mestre de medier, software og relaterede færdigheder og forskning og fortalervirksomhed i sin ansøgning, navnlig arbejdsmiljø kan vælge og anvende passende teknologi (korrekt digital eller digital teknologi). 4. Nøgle / kan konverteres færdigheder: styre personlige læreproces, selvevaluering for at opnå evnen til at selv-forbedring, effektivt ved visuelle, skriftlige eller verbale og andre medier til personlige kommentarer, spørgsmål, og de deraf følgende informations- og kommunikationsløsninger, og kommunikere og komme sammen med andre nødvendige sociale færdigheder.
Undervisningsmetoder
Studio praksis fag og teoretiske fag supplerer specifikke indhold omfatter: 1-1 eller lille gruppe lille gruppe undervisning, praktiske lektioner, individuelle eller gruppe projekter, præsentationer, studerende eller lærer guidede diskussioner, case studies, praktiske problemløsning, praktikplads muligheder, udvekslingsstuderende mulighed, gruppeudstillinger, nationale og internationale studerende adgang.
Vurdering Model
Normalt classwork, folio, papir, design projekter, præsentationer, rapporter og anden eksamen eksamen tilstand
Beskæftigelse retning
Journalistik, forlagsvirksomhed, farve trykning, trykte annoncer, udendørs reklamer, enterprise CIS planlægning design, plakat design, brand design, plakat design, offentliggørelse design, emballage design, kommerciel håndmalede, web image design, Flash, animation design, kommerciel fotografering, udstilling, display design og andre områder