BA (Hons) i International Marketing
GCU - Glasgow School for Business and Society
Nøgleinformation
Campus placering
Glasgow, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 1.820 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Hjem / EU-studerende; £ 9250 RUK studerende; 11.500 £ Internationale studerende
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Akkrediteret af: CIM
Ved at kombinere traditionel og digital markedsføring giver vores program dig den nødvendige viden og ekspertise til en vellykket karriere lokalt eller globalt. Udover et fundament i erhvervslivet får du en god forståelse af bestemte aspekter af marketing, hvilket fører til en bred vifte af karrieremuligheder.
Marketing involverer næsten alle aspekter af en organisation, fra reklame, salg, markedsundersøgelser og ny produktudvikling til oprettelse, forfremmelse og beskyttelse af et firmas mærke. Gennem forståelse af kunderne og deres behov og ønsker kan et firma gøre sig selv, dets varer eller dets tjenester uimodståelige for forbrugerne.
Vores fremragende branchelinks giver dig mulighed for at deltage i real-life projekter og casestudier, idet du praktiserer den teori, du lærte gennem hele programmet. Du vil udforske nutidige markedsføringsudfordringer og studere marketingdiscipliner, herunder forbrugeradfærd, marketingkommunikation, brand management og markedsundersøgelsesmetoder, sammen med forretningsmoduler og valgfrie moduler fra en lang række fagområder.
Du kan også tage en finansieret international udvekslingsplacering for at studere en del af din uddannelse på et partneruniversitet.
Din karriere
Kandidater nyder fremragende karrieremuligheder både hjemme og i udlandet i virksomhedernes organisationer, små virksomheder og i den offentlige og tredje sektor, i en række markedsføringsroller. Dem med særlig interesse eller kreativ flair kan finde arbejde i flere nicheområder som reklame og PR.
Hvad du vil studere
År 1
Arbejdspladsens kultur og adfærd, samfundsvidenskabens virksomhed, grundlæggelser af markedsføring, fundamentale økonomiske ledelse, internationale økonomiske spørgsmål og udfordringer, valgfrit modul
År 2
Samfund, Ansættelsesegnethed og Business, Essentials of Managing Human Resources, Marketing Design og Kreativitet, Brand Management, Consumer Buying Behavior, valgfrit modul
År 3
Enterprise Value Challenge, Business Research Methods, International Marketing Strategy, International Marketing Communications, Digital Business og Marketing, valgfrit modul
År 4
Honours Dissertation, Changing Perspectives i International Marketing, Global Brand Marketing, International Advertising Strategy, valgfrit modul
Valgfrie moduler omfatter dataanalyse og social markedsføring.
Adgangskrav
Alle adgangskrav, der er opført her, skal bruges som vejledning og repræsenterer det minimum, der skal betragtes for indrejse. Ansøgere, der er lavet et betinget tilbud på et sted, kan blive bedt om at opnå mere end angivet.
År 1
SQA Højere
ABBBB inklusive engelsk plus Nat 5 Maths ved C ILC Højere: H1, H2, H3, H3, H3 inklusive engelsk på H2 PLUS Maths ved O1
Et level
BCC PLUS GCSE Maths og engelsk på C / 4
ILC Højere
H1, H2, H2, H3, H3, inklusive engelsk ved H2 eller over PLUS Maths ved O1
IB Diploma
25 point skal indeholde matematik
Btec
Niveau 3 Udvidet Diplom i relevant emne på DMM PLUS GCSE Maths og engelsk på C / 4
År 3
HND
HND Marketing, HND Advertising, og PR, HND Retail Management eller HND Business med AA i de Graded Units.
Andre HND-kvalifikationer kan overvejes
Engelsk sprog
Faglig IELTS-score på 6,0 (eller tilsvarende) uden element under 5,5.
Bemærk: Hvis du er fra et flertals engelsktalende land, kan du ikke blive bedt om at fremlægge yderligere bevis for din engelsksprogfærdighed.
Yderligere Information
Andre faglige og faglige kvalifikationer
Hver ansøgning til GCU behandles individuelt. Hvis du ikke har de typiske akademiske adgangskvalifikationer, men kan demonstrere relevant erhvervserfaring og / eller kreditter fra anerkendte faglige organer, kan du være berettiget til at deltage i dette kursus via universitetets anerkendelse af prior learning-ordningen.
Internationale Pathways
Hvis du ikke opfylder engelskspråklige krav, kan du være berettiget til engelsk til universitetet studieprogram.
Gebyrer og finansiering
De studieafgifter, du betaler, bestemmes for det meste af din gebyrstatus. Hvad er min studieafgift status?
Undervisningsgebyrer 2018/19
- Hjem: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- EU: 1820 £
- International: £ 11.500
* Samlet studiegebyr for RUK-studerende, der gennemfører en tre- eller fireårig grad, er begrænset til 27.750 kr. Specifikke gebyrer er underlagt bekræftelse fra den skotske regering og kan ændres, når den er bekræftet.
Hvis du påbegynder dine studier i september 2018 eller januar 2019, er det de årlige eller modulafgifter, der gælder for varigheden af dit kursus. gebyrer kan dog ændres. For detaljer om hvordan gebyrer kan ændres, læs vores gebyrer og refusionspolitik.
Ekstra omkostninger
Udover kursusafgifter, kan du støde på ekstraomkostninger i løbet af din tid på universitetet.
Stipendier
Vi leverer uddannelse af høj kvalitet til en rimelig pris; som universitetet for det fælles gode, er vi forpligtet til at tilbyde adgang til højere videregående uddannelser for dygtige studerende ved at holde vores studiegebyrer lave og give en generøs stipendiepakke på over 2,5 millioner kroner om året.
Hvis du har spørgsmål eller forespørgsler vedrørende stipendier til rådighed for 2018/19, er du velkommen til at kontakte studienævnets team.
Internationale Studiestart Datoer
For nye internationale studerende starter orienteringsbegivenheder den 14. september 2018 . Denne ekstra tid er specielt designet til at hjælpe nye internationale studerende med at bosætte sig i Storbritannien og GCU inden starten af generel studerende induktion og undervisning.
Der vil være en masse sjove og informative aktiviteter, der finder sted i denne periode, herunder campus og byture samt velkomstbegivenheder, hvor du kan møde andre internationale studerende.
Sprog valg
Studerende kan vælge at studere sprogmoduler som en del af denne grad. GCU tilbyder moduler på fransk, spansk, tysk og italiensk og hver tilbydes på forskellige niveauer afhængigt af din baggrundskendskab.
International Study Exchange
For at forbedre dit globale perspektiv kan du tilføje international erfaring til dit program ved at vælge en studieudveksling med en af vores partnerinstitutioner i hele Europa, Nordamerika og nye muligheder i Latinamerika og Asien.
Chartered Institute of Marketing
Det Chartered Institute of Marketing (CIM) er den førende professionelle organisation for marketingfolk verden over og eksisterer for at udvikle marketingfaget, opretholde faglige standarder og forbedre færdighederne hos marketingpraksis.
GCU har sluttet sig sammen med CIM for at give eleverne mulighed for at opnå faglige kvalifikationer gennem CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikationer er meget eftertragtede af arbejdsgivere og kort sammen med vores egne grader, der sikrer, at vi uddanner elever med de bedste muligheder for en vellykket marketing karriere.
Vurderingsmetoder
Programmet er akkrediteret af Chartered Institute of Marketing (CIM), som er det professionelle organ for markedsføring inden for Det Forenede Kongerige. Det betyder, at CIM værdier vores program og vores kandidater også få delvis fritagelse fra CIM eksamens eksamener. CIM's eksamensbevis fører til medlemskab af CIM og den yderligere mulighed for at få den eftertragtede titel Chartered Marketer.
Vores tilgang til læring, undervisning og vurdering er skræddersyet til markedssektorens behov. Vi vedtager en bred vifte af lærings- og undervisningsmetoder for at sikre, at du får den nødvendige viden og forståelse af global markedsføring, samtidig med at du udvikler dine intellektuelle og personlige evner.
Vores program er designet til at forbedre vores kandidaters beskæftigelsesegnethed og faglige kompetencer med de kompetencer og egenskaber, som arbejdsgiverne kræver i en global økonomi, og give dem den viden, færdigheder og attributter, der skal være ansvarlige ledere af futures.
Vores opgaver tilskynder til udvikling og anvendelse af færdigheder som evaluering, analyse og bedømmelse inden for en marketing kontekst. For eksempel gennemfører vores Niveau 3-studerende E-Marketing-modulet, hvor de efter at have lært teorien og praksis af internetmarkedsføring er forpligtet til at fungere som 'internet marketing consultants'. De vurderer den nuværende internetmarkedsføringskapacitet hos en udvalgt organisation og gør anbefalinger for, hvordan online markedsføring kan forbedres. program og vores kandidater får også delvis undtagelse fra CIM eksamenseksamenerne. CIM's eksamensbevis fører til medlemskab af CIM og den yderligere mulighed for at få den eftertragtede titel Chartered Marketer.
Vores tilgang til læring, undervisning og vurdering er skræddersyet til markedssektorens behov. Vi vedtager en bred vifte af lærings- og undervisningsmetoder for at sikre, at du får den nødvendige viden og forståelse af global markedsføring, samtidig med at du udvikler dine intellektuelle og personlige evner.
Vores program er designet til at forbedre vores kandidaters beskæftigelsesegnethed og faglige kompetencer med de kompetencer og egenskaber, som arbejdsgiverne kræver i en global økonomi, og give dem den viden, færdigheder og attributter, der skal være ansvarlige ledere af futures.
Vores opgaver tilskynder til udvikling og anvendelse af færdigheder som evaluering, analyse og bedømmelse inden for en marketing kontekst. For eksempel gennemfører vores Niveau 3-studerende E-Marketing-modulet, hvor de efter at have lært teorien og praksis af internetmarkedsføring er forpligtet til at fungere som 'internet marketing consultants'. De vurderer den nuværende internetmarkedsføringskapacitet hos en udvalgt organisation og gør anbefalinger for, hvordan online markedsføring kan forbedres.
Undervisningsformer
Vi lægger vægt på læringsmetoder, der opfordrer dig til aktivt at deltage, at fungere i hold, for at analysere situationer og problemer i virkeligheden, at anvende etisk og bæredygtig forretningstænkning og at bruge faglige færdigheder til at kommunikere løsninger.
Gennem GCULearn, universitetets virtuelle læringsmiljø, får du adgang til kursusmaterialer, læsning af ressourcer, vurderinger og feedback online. Brug af GCU Learn, du foretager onlineaktiviteter og opgaver, lytter til podcasts, involverer online diskussionsgrupper og deltager i blogs, wikis og Twitter-baserede læringsaktiviteter.
I løbet af kurset bliver du involveret i live-projekter med branchepartnere, der indstiller design briefs og giver en-til-en-student feedback.
International udveksling opfordres gennem formelle og uformelle forbindelser med relevante institutioner, for eksempel Amerika - Iowa
Indlæggelser
Læreplan
Hvad du vil studere
År 1
Kultur og adfærd på arbejdspladsen, samfundsvidenskabelig virksomhed, grundlaget for markedsføring, grundlæggende principper for finansiel forvaltning, internationale økonomiske spørgsmål og udfordringer, valgfrit modul
År 2
Samfund, beskæftigelsesegnethed og erhvervsliv, grundlæggende principper for forvaltning af menneskelige ressourcer, marketingdesign og kreativitet, brand management, forbrugernes købsadfærd, valgfrit modul
År 3
The Enterprise Value Challenge, Business Research Methods, International Marketing Strategy, International Marketing Communications, Digital Business and Marketing, valgfrit modul
År 4
Honours Dissertation, Changing Perspectives in International Marketing, Global Brand Marketing, International Advertising Strategy, valgfrit modul
Valgfrie moduler omfatter dataanalyse og social markedsføring.
Stipendier og finansiering
Karrieremuligheder
Din karriere
Kandidaterne har fremragende karrieremuligheder både herhjemme og i udlandet i virksomheder, små virksomheder og i den offentlige og tredje sektor i en række forskellige marketingfunktioner. Personer med en særlig interesse eller kreativitet kan finde arbejde inden for mere nicheprægede områder som f.eks. reklame og PR.