BA (Hons) spiludvikling med år 0
Ravensbourne University London
Nøgleinformation
Campus placering
Greenwich Peninsula, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* fuldtidsstudenter; £ 16.500/år: internationale studerende på fuld tid
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
År 0 i spiludvikling tilskynder til kreativitet, fantasi og nye måder at lave, tænke og dokumentere.
Hvis du ikke er helt klar til år et af vores treårige bacheloruddannelse, er dette kursus noget for dig.
Kurset fokuserer på at give eleverne en solid forståelse af spiludvikling, den kreative proces og den tekniske viden til at realisere det. Graden udforsker den moderne spilindustri på tværs af en bred vifte af oplevelser; fra de nyeste konsolblokbuster til virtual reality (VR) og augmented reality (AR).
Hvad kan dette kursus gøre for mig?
År 0 i spiludvikling er ikke et selvstændigt kursus, det er den første fase af en fuld bachelorgrad, og når den er fuldført, vil du være i stand til at gå glat ind i vores BA (Hons) spiludvikling.
Top grunde til at ansøge
- Forbered dig på progression til år et.
- Få styr på de væsentlige, praktiske, intellektuelle og overførbare færdigheder, der er nødvendige for at komme ind i spiludviklingsverdenen.
- Udvikle hardware- og softwarekendskab, der er egnet til spiludviklingspraksis.
- En forståelse af de brede kulturelle sammenhænge i de kreative industrier.
- Få visuel bevidsthed og erfaring med en række medier og tekniske evner relateret til spiludvikling.
Vigtige studieemner
Kurset dækker vigtige områder, herunder animation, historiefortælling, grafisk design, 3D -grafik, videoproduktion, interaktiv indholdsskabelse og digital sammensætning.
Det undersøger også det historiske, kontekstuelle og fremtidige potentiale i bevægelsesgrafisk design.
Ved hjælp af den nyeste branchestandardspecialiserede software opretter eleverne nutidig bevægelsesgrafik, både 2D og 3D til film, digitalt tv, mobil, web, spil og andre kreative forretninger.
Nøgleundervisningsemner omfatter:
- Kortformet fortælling (animation og live-action)
- Animation
- Visuel kommunikation og typografi
- Direkte
- Informationsdesign
- Branding
- Tværmedierende konceptudvikling
- Historie, kontekst og fremtidigt potentiale for bevægelsesgrafisk design
Ideelle studerende
Hvem er det til?
Year Zero er en fremragende indgang til vores BA (Hons) Games Development-kursus, som måske passer dig, hvis:
- du føler, at du vil have gavn af at udvikle dine færdigheder, før du begynder på en bacheloruddannelse
- vil du få svært ved at opfylde adgangskravene.
Læreplan
År 0
År 0, det første år af en 4-årig uddannelse, strækker sig over et akademisk år, hvor de studerende gennemfører fire enheder.
I første semester begynder de på en enhed i udforskende medie- og designstudier. De skal også gennemføre en enhed i engelsk sprog. Dette fortsætter i hele 1. og 2. semester og giver dem de grundlæggende overførbare færdigheder, der er nødvendige for at understøtte deres praktiske og teoretiske arbejde.
I andet semester påbegynder de studerende deres Specialist Study-enhed og deltager i en række projekter, der er designet til at udvide deres viden og færdigheder inden for Games Design. Disse vil blive mere udfordrende, når de går ind i tredje semester for at starte det endelige store projekt.
År 1
De studerende introduceres til de grundlæggende principper for spilprogrammering, arkitektur og de relevante mediefærdigheder, der er afgørende for spiludvikling.
I løbet af året lærer eleverne at lære branchens praksis og konventioner samt de personlige udviklingsegenskaber, der er nødvendige for at få succes på universitetet og i arbejdsverdenen.
År 2
Med udgangspunkt i det grundlæggende grundlag for spiludvikling fokuseres der i år 2 på de specifikke tekniske færdigheder, der er nødvendige for spiludvikling på tværs af de kreative muligheder.
Her vil de studerende begynde at vokse ind i deres ønskede speciale - hvilket fremmes af en række valgfag Pathways, hvor de samarbejder med studerende og fagfolk fra beslægtede og andre akademiske discipliner.
År 3
Studerende på deres sidste år får mulighed for at gennemføre et betydeligt og vedvarende individuelt udviklingsprojekt.
Dette vil samle alle de tidligere erfaringer fra deres studier og give mulighed for at skræddersy en portefølje af arbejde, der vil fungere som dit professionelle visitkort i branchen.
Indlæggelser
Karrieremuligheder
Du får en solid række efterspurgte færdigheder og en omfattende portfolio, som gør dig klar til en karriere inden for alle områder af spilindustrien, herunder design, produktion, illustrationer, udvikling, analyse og forskning.
Kandidater kan gå videre til en række karrierer inden for spilindustrien, herunder, men ikke begrænset til:
- Spiludviklere
- Design af spilmiljøer
Du vil få en eksamen med stærke konceptuelle færdigheder og teknisk ekspertise. Dimittenderne arbejder inden for områder som typografi, redaktionelt design, emballage, informationsdesign, wayfinding, udstillingsdesign, UX/UI, art direction og designstrategi.