BA udmærkelse i virksomhedsledelse - markedsføring

University of Westminster, Westminster Business School

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

BA udmærkelse i virksomhedsledelse - markedsføring

University of Westminster, Westminster Business School

Forretning succes kræver en bredde af viden og evner. Dette kursus, som samler business management teori og praksis, vil gøre det muligt for dig at udvikle visionen, innovation og dynamik, der kræves i den moderne forretningsverden.

På dette kursus, vil du få en bred vifte af business viden og lederevner. Kurset introducerer dig til forskellige forretningsfunktioner og giver et bredt perspektiv på det globale erhvervsklima.

Med et speciale i retning af markedsføring vil du også lære både teori og praksis bag marketing management. Du vil lære at anvende denne viden til at forstå de forskellige aspekter af markedsføring - fra udvikling af produkter og styre mærker til markedsføring forskning og strategisk global markedsføring.

Modulerne på dette kursus er skræddersyet til at give dig en bred base af marketing management ekspertise. De dækker digital markedsføring, business-to-business (B2B) marketing, detailhandel og distribution, og sport markedsføring.

Dette kursus giver en række yderligere karrieremuligheder i rådgivning og ledelse i enten offentlige organisationer, private eller tredje sektor.

Kursets indhold

I hvert studieår vil du tage en kombination af centrale og option moduler, med øget fleksibilitet, som du bevæger dig gennem den grad. Du kan også studere et fremmedsprog som en del af kurset.

I år 1 du bliver introduceret til de funktioner for erhvervsorganisationer, den bredere erhvervsklimaet, og centrale ledelsesmæssige færdigheder og kompetencer, herunder informationsindsamling og analyse, finansiering, markedsføring, og mennesker og organisationer. Vores Business Management BA og dens veje er designet til at give dig mere fleksibilitet og giver dig mulighed for at overføre mellem de forskellige Business Management veje, hvis du ønsker, ved slutningen af ​​dit første år.

De centrale moduler i år 2 fokus på, hvordan virksomheder opererer (især i det digitale miljø), styring og førende folk, og beslutningstagning. Du vil begynde at studere din valgte vej for en specialist award, eller vælg moduler fra på tværs af alle forretningsområder for en generel award. Din personlige og faglige udvikling Tutor vil hjælpe dig med at beslutte, om et program for undersøgelse passer bedst til dine evner og personlige karriere interesser. Du kan ønske at studere i udlandet for et semester i anden halvdel af år 2.

I år 3 vil de centrale moduler gør det muligt at anvende kritiske og reflekterende tilgange til at udforske de udfordringer moderne virksomhed på et strategisk niveau, og til at udvikle din speciale yderligere. Du vil også få mulighed for at gennemføre et projekt eller et stykke uafhængig forskning, undersøge et spørgsmål om dit valg.

Undervisningsmetoder fokus på aktiv studerendes læring gennem seminarer, workshops, problembaserede og blended learning (herunder gruppearbejde) designet til at engagere din interesse. Vurderingsmetoder kan omfatte essays, rapporter, præsentationer, case studies, videoer, podcasts, wikis, blogs og plakater, samt tid-begrænset in-class prøver og eksaminer.

Emner af undersøgelsen

Følgende emner er vejledende for, hvad du vil studere på dette kursus.

År 1 (Credit Level 4)

Emner af undersøgelsen kan omfatte:

  • Regnskab og Finans Fundamentals
  • Analyse og Håndtering af oplysninger
  • Global Business Environment
  • Marketing Principper
  • Mennesker og organisationer

År 2 (Credit Level 5)

Emner af undersøgelsen kan omfatte:

  • Beslutning business beslutninger
  • Distribution og Detail
  • Etik og social ansvarlighed i Marketing
  • Styring og Leading People
  • Marketing B2B
  • Marketing Research
  • Marketing Services
  • Operationer og Digital Forretning
  • Sports marketing

Praktikophold år

Mellem år 2 og år 3 kan du foretage en etårig, fuldtids business placering. Tidligere studerende har gennemført placeringer i en række små og mellemstore virksomheder og prestigefyldte organisationer, herunder Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM og NHS. Alternativt kan du studere i udlandet på en af ​​vores partnerinstitutioner.

År 3 (Credit Level 6)

Emner af undersøgelsen kan omfatte:

  • Anvendelse Marketing Concepts
  • Aktuelle temaer i Marketing
  • Destination, kulturelle og Heritage Marketing
  • Global Marketing Management
  • Global Strategic Management
  • Interaktiv og Digital Marketing
  • Administration af mærker
  • Udvikling af produkter
  • Bæredygtig Erhvervsudvikling

Westminster valgfag

Som en del af dit kursus kan du tage valgfrie moduler. Valgfag er en spændende mulighed for at udvide din oplevelse på universitetet og at opnå færdigheder og viden, der vil hjælpe med at gøre dig mere beskæftigelsesegnede.

International Foundation kursus

Vi arbejder i partnerskab med Kaplan International College London for at give Foundation kurser for internationale studerende, der ikke opfylder kravene grad adgangskrav vores bachelor.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
University of Westminster, Westminster Business School
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
3 - 4 år
Fuldtid
Price
Pris
9,250 GBP
Hjem / EU: £ 9250 - Overseas: £ 12.500
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - London, England
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen