BA i handel og marketing
University Of Debrecen
Nøgleinformation
Campus placering
Debrecen, Ungarn
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Per år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Akademisk disciplin: Økonomiske videnskaber
Grad: Bachelor of Arts (BA)
Kvalifikation: Economist i handel og marketing
Varighed: 7 semestre
Opnåede point: Bachelorgraden kræver gennemførelse af 180 30 studiepoeng (ETC).
Målet med programmet: Målet med programmet er at forberede specialister i økonomi og erhvervsliv med handel og marketingkompetence og færdigheder, der er i stand til at skaffe og markedsføre forskellige produkter og tjenester, og organisere og styre kommercielle aktiviteter for små og mellemstore virksomheder.
Indgangskrav: - gymnasiecertifikat - Engelsk sprogkundskaber (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / mundtlig eksamen) - Optagelseseksamen i matematik og engelsk (skriftlig og mundtlig)
Forelæsning, seminar: 40% praksis: 60%
Hovedfag inkluderer typisk: Introduktion til økonomi, matematik, grundlæggende markedsføring, international finansiel regnskabsføring, kommunikation, erhvervsret, EU-studier, filosofi, sociologi, forretningsinformatik, mikroøkonomi, introduktion til erhverv, finans, erhvervssprog, statistik, kommerciel vare Beskrivelse, ledelse, makroøkonomi, styring af værdiskabende processer, erhvervssprog, statistik, virksomhedsøkonomi, markedsføringsledelse, miljøøkonomi, international økonomi, erhvervslivsret, forretningsplanlægning, marketingundersøgelser, markedsføringskommunikation, udenrigshandelsteknikker, virksomhedsressourceplanlægning Systemer, økonomi i handel, organisatorisk opførsel, produkt- og brandstyring, prisfastsættelse i marketing, marketingtjenester, planlægning og analyse af marketingkanaler, international markedsføring, reklame og reklameplanlægning, non-profit og SMV-marketing, forretningspraksis
Praktik, praksis: Studerende skal gennemføre en semesters lang praksis hos en multinationale eller lokale virksomhed eller hos en non-profit organisation.
Karriereudsigter: Kandidater kan gå videre til en række fagspecifikke karrierer inden for reklame, public relations eller konto, brand, marketing eller salgsledelse. Programmet giver 18 studerende den nødvendige baggrundskendskab til at fortsætte med den anden (MA) og senere den tredje (ph.d.) fase af træning.
Gebyrer: Ansøgningsgebyr 150 USD, indgangsprocedure gebyr 350 USD
Studieafgift: 6.000 USD / år