BA i markedsføring
Global College Malta
Nøgleinformation
Campus placering
Il-Kalkara, Malta
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
36 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 13.750
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduktion
Dette kursus er designet til at forbedre og opgradere elevernes ledelses-/markedsføringsviden, færdigheder og evner ved at give dem de vigtigste input på de berørte områder gennem interaktive forelæsninger, casediskussionsworkshops, rollespil og selvlærende øvelser. Programmet leveres på fuldtidsbasis på hvert nøgleområde ved hjælp af en elevcentreret læringstilgang. Hele programmet er meget interaktivt, og det forventes at berige de studerendes viden inden for centrale ledelses- og marketingområder; skærpe deres ledelsesmæssige færdigheder; og forbedre deres faglige kompetence i nutidens meget dynamiske forretningsmiljø.
Tildelingsorgan
Global College Malta er licenseret af Malta Further and Higher Education Authority (MFHEA) som en højere uddannelsesinstitution. Alle kurser, der tilbydes af Global Malta, er akkrediteret og/eller anerkendt og dermed kortlagt til henholdsvis MQF/EQF.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
EQF/MQF niveau
6 – (europæisk/malta kvalifikationsramme).
ECTS
For at blive tildelt BA i markedsføring skal de studerende opnå 180 ECTS og gennemføre alle modulerne.
Moduler
Modul kode | Modul titel | ECTS |
BAM 101 | Ledelse | 15 |
BAM 102 | Økonomi | 15 |
BAM 103 | Regnskab og økonomi | 15 |
BAM 104 | Kvantitative metoder og forskning | 15 |
BAM 201 | Marketing Management | 15 |
BAM 202 | Strategisk ledelse | 15 |
BAM 203 | Enterprise for ledere | 15 |
BAM 204 | International markedsføring | 15 |
BAM 301 | Forbrugeradfærd | 15 |
BAM 302 | Markedsundersøgelse | 15 |
BAM 303 | Forskningsmetoder | 10 |
BAM 304 | Afhandling | 20 |
Studieform
Aftenundervisning.
Vurdering
Evaluering af kurset er designet til at være en integreret del af læringsprocessen for studerende og for at forbedre og bekræfte deres viden og praksis. Formativ feedback vil blive givet til eleverne gennem en kombination af selvrefleksion, peer group og tutorfeedback. Summative vurderinger vil give et mål for, i hvilket omfang de studerende har opnået modulernes læringsudbytte. Bedømmelse inden for modulerne vil tage forskellige former, herunder kursusopgaver, rapporter, præsentationer, eksamener og afhandlingen. Fuldstændige detaljer om vurderingsprocedurerne for hvert modul er vist i den individuelle modulspecifikation. Gennem hele forløbet vil eleverne, som en del af deres personlige udvikling, blive tilbudt rig mulighed for at forbedre deres overførbare færdigheder. Derudover vil de studerende også udvikle deres forskningsfærdigheder.
Alle moduler, med undtagelse af afhandlingen, vil blive bedømt ved en kombination af summative/slut-på-modul skriftlige artikler og formativ/løbende vurdering (op til 50%).
Løbende vurdering vil blive gennemført via en kombination af undervisnings- og læringstilgange, herunder:
- Casestudier
- Projekt arbejde
- Hold-/gruppeøvelser
Studerende vil blive forsynet med mundtlig og skriftlig feedback på løbende evaluering og, hvor det er relevant, strategier implementeret for at sikre, at de er fuldt forberedt til slutningen af kursusvurderingerne.
Studiemateriale
Alle studerende vil have adgang til EBSCO, verdens største onlinebibliotek, Moodle til klassenoter og Turnitin til upload af opgaver.