$close

Filtre

Se resultater

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

En Bachelor of Arts (BA) er en grad, der gives til studerende, der fuldføre en tre eller fire års program på et universitet eller en anden uddannelsesinstitution. Det hædrer fokuseret undersøgelse og specialiseret viden om et emne. Tidlige barndom er en betegnelse for at betegne den tidsperiode fødsel til alder otte. Fokus på den tidlige barndom udvikling og søger forbedringer i førskole… Læs mere

En Bachelor of Arts (BA) er en grad, der gives til studerende, der fuldføre en tre eller fire års program på et universitet eller en anden uddannelsesinstitution. Det hædrer fokuseret undersøgelse og specialiseret viden om et emne.

Tidlige barndom er en betegnelse for at betegne den tidsperiode fødsel til alder otte. Fokus på den tidlige barndom udvikling og søger forbedringer i førskoleundervisning kan hjælpe børn med at udvikle den rette fysiske, psykiske og sociale udvikling er nødvendig for at vokse ind i raske voksne.

Sydkorea, officielt Republikken Korea, er et suverænt land beliggende i den sydlige del af den koreanske halvø. Navnet "Korea " er afledt af Goryeo, et dynasti, der regerede i middelalderen. Sydkorea er nu et liberalt demokrati og et økonomisk kraftcenter. De mest prestigefyldte omfattende universiteter er Seoul National University, Korea Advanced Institute of Science and Technology, Yonsei Universitet og Korea Universitet.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

Minimer
Læs mere om at studere i Sydkorea
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Kaya University
Gimhae-si, Sydkorea

Afdelingen for tidlig barndomsuddannelse sigter mod at dyrke lærere fra førskoleundervisningsinstitutioner og fagfolk relateret til førskoleundervisning. Til dette formål styr ... +

Afdelingen for tidlig barndomsuddannelse sigter mod at dyrke lærere fra førskoleundervisningsinstitutioner og fagfolk relateret til førskoleundervisning. Til dette formål styrker det den teoretiske viden om tidlig barndomsuddannelse og stræber efter at dyrke praktiske færdigheder i marken. Gennem kontinuerlig tilknytning til udvidelsen af førskoleundervisning, såsom kort- og langvarig feltuddannelse og feltbesøg, fremmer det lærere fra kompetente førskoleundervisningsinstitutioner og eksperter i førskoleundervisning, der har både teori og praksis. -
BA
Korean
på universitet