BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring - Blended
Portobello Institute of Education
Nøgleinformation
Campus placering
Northside, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 14.985 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Er du interesseret i at fremme din karriere inden for facilitetsstyring med en BSc i Faciliteter og Arbejdspladsstyring? Denne æresgrad er designet af Portobello Institute til fleksibel læring, så du kan studere i din egen tid. Understøttede seminarer leveres i løbet af weekenden med en til én support tilgængelig for dig i hele din læringsrejse. Deltagelse på støttede seminarer er ikke obligatorisk.
Vi forstår uddannelsesbehovene for dem, der arbejder i FM-sektoren, udfordringerne ved at arbejde lange timer i en krævende rolle, mens vi prøver at afbalancere hjemmelivet. Denne grad og læringsmåde er ideelt egnet til dig og vil støtte dig til at opnå de kvalifikationer, du har brug for for at komme videre i din karriere. Denne BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring og opfølgningsprogrammet for en Master i Faciliteter & Arbejdspladsstyring. Er de eneste programmer og kvalifikationer af deres type, der er tilgængelige i Irland.
Hvorfor skal jeg studere denne grad?
Portobello Institute's BSc Hons i faciliteter og ledelse af arbejdspladser giver dig muligheden for at opnå en niveau 8 honours grad gennem en fleksibel leveringsform designet til at passe til læring omkring dit travle arbejdsliv. Med efterspørgslen og mulighederne for professionelt kvalificerede FM'er på et hele tiden, trækker denne grad på række discipliner fra økonomisk til risikostyring, ledelse til projektledelse og driftsstyring til innovation og forretningsudvikling. Denne branche-specifikke BSc Honours-grad er den eneste kvalifikation af sin type, der er tilgængelig for dem, der søger at opnå en kvalifikation og gå videre inden for denne hurtige sektor.
Hvad er blandet læring?
Denne BSc Hons i faciliteter og ledelse af arbejdspladser er specifikt designet til levering ved blandet læring. Det er meget velegnet til dig, hvis du arbejder på fuld tid med begrænset fritid, men alligevel vil du opnå din uddannelse. Dette kursus leveres over 3 akademiske år, hver 8 måneders varighed, med understøttede seminarer afholdt i planlagte weekender. Indholdet til dette program er tilgængeligt via den online læringsplatform, Moodle. Alt, hvad der kræves for at gennemføre dette kursus, findes på denne let at navigere og bruge platform. En del af den første workshop er en tutorial om, hvordan man bruger online-platformen og finder de nødvendige oplysninger.
Hvad lærer jeg i løbet af denne BSc (Hons) i Faciliteter og Arbejdspladsstyring?
I løbet af dette program lærer du færdigheder som kritisk analyse og problemløsning, grundlaget for udvikling af strategiske beslutningsevner. Du lærer om de centrale teorier, koncepter og rammer, der ligger til grund for studiet af forretningsstyring i en FM-kontekst. Praktisk brancheindsigt og præsentationer sikrer, at du kan relatere teori til virkelige livsscenarier. Du lærer om den rolle, Faciliteter & Arbejdspladsstyring har i den bredere kontekst af, hvordan moderne organisationer udfører, og virkningen af det eksterne miljø på facilitetsstyring.
Hvem lærer jeg af?
Programstyrings- og vejledningsteamet for denne grad af faciliteter og arbejdspladsstyring er omhyggeligt udvalgt på grundlag af deres kvalifikationer og kombinerede praktisk erfaring i Facilitetsstyring og uddannelse. Deres erfaring inden for både sektoren og uddannelsen giver vores studerende mulighed for vejledning og hjælp gennem deres læringsrejse.
Gratis-fotos / Pixabay
Kvalifikationer opnået
BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring tildelt på niveau 8 af London Metropolitan University (LMU). Dette tildeles på niveau 8 i den nationale ramme for kvalifikationer.
Rammer for kvalifikationer i Irland og England
De irske og britiske kvalifikationsmyndigheder har samarbejdet om initiativer, der fremmer gennemsigtighed, anerkendelse og mobilitet af kvalifikationer mellem vores respektive jurisdiktioner. Kvalifikationsmyndighederne i Storbritannien og Irland er enige om kvalifikationsrammerne i drift, Brexit vil ikke påvirke denne aftale.
Studerende er registreret som bachelorstuderende ved London Metropolitan University og vil modtage et studiekort, der bekræfter deres studerendes status.
Indgangskrav & ansøgningsproces
Adgangskrav
Tilmelding sker ved direkte ansøgning til Portobello Institute.
For at anerkende dine tidligere kvalifikationer og give dig æren for den oplevelsesmæssige læring, du har som et resultat af dit arbejde hidtil, har vi designet denne grad med flere indgangspunkter. Hvis du er i tvivl om, hvor du passer, bedes du kontakte os på 01-8920020 eller via e-mail [email protected], og vi kan hjælpe dig med at identificere det rigtige indgangspunkt for dig.
Indgang til første år
Hvis du søger at gå ind i det første år af denne grad, skal du opfylde et af følgende kriterier.
- BIFM niveau 3
- Forlader certifikat
- Erfaringsmæssig læring i FM eller beslægtet felt
- Seniorhandelsattest
Avanceret indgang til andet år
Du kan ansøge om avanceret adgang til det andet år af BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring, hvis du opfylder et af følgende kriterier.
- Relevant anden kvalifikation på 3. niveau fx: IWFM Niveau 4 Diplom
- Senior Trade Cert med betydelig erfaring og tre senior påtegninger - kræver indgangsvurdering via ansøgningsprocessen
Avanceret indgang til tredje år
Du kan ansøge om avanceret adgang til det sidste år af BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring, hvis du opfylder et af følgende kriterier.
- Relevant anden niveau 7-grad
- Niveau 5 eller 6 kandidater fra IWFM Diploma
Indgang ved hjælp af oplevelsesmæssig læring
Studerende kan ansøge om optagelse i MSc Faciliteter & Arbejdspladsstyring ved hjælp af erfaringerne på arbejdspladsen i stedet for forudgående uddannelsesmæssige kvalifikationer, hvis de opfylder ET af følgende kriterier. Ansøgninger gennemgås fra sag til sag med praktiske ledelseskendskaber nøglekriterier for indrejse via denne rute.
- Mindst 3 års erfaring i en seniorrolle på ledelsesniveau
- Væsentlig arbejdserfaring i en operationel rolle.
Ansøgningsproces
- Trin 1 - Udfyld online reservationsformularen.
- Trin 2 - Ansøgere vil blive kontaktet for bekræftelse / bevis for at opfylde adgangskriterierne og indrejseår vil blive bekræftet.
- Trin 3 - Bekræftelse af et sted gives til ansøgere, der straks opfylder kriterierne.
eller
- Ansøgere, der ikke opfylder kriterierne, kan blive pålagt at deltage i IWFM-niveau 3-certifikatet med et tilbud på et sted på det program, der er udstedt efter afslutningen af dette certifikat. Dette program er tilgængeligt via Portobello Institute.
Bemærk, at steder på dette kursus kun bekræftes, når undervisningsgebyr er modtaget. Tidlig anvendelse anbefales.
089 fotoshootings / Pixabay
Kursusstruktur, support og online læring
Dette er et blandet læringskursus leveret over 3 akademiske år med understøttede seminarer afholdt i planlagte weekender.
Semester 1 & 2, 25/01/20 - 29/08/20
Hvert modul begynder med et seminar, der er designet til at støtte dig til at gennemføre modulet. Deltagelse på seminarer er ikke obligatorisk og leveres med det formål at introducere dig til din modulvejleder, fastlægge læringsresultater, indhold, vurderingsstrategi og forventninger til færdigheder / videnudvikling.
Alt kursusmateriale findes på Moodle online læringsportal, som er let at bruge online platform, specielt designet til online læringsprogrammer. Under induktionen vil du blive introduceret til platformen med en praktisk demonstration af, hvordan du bruger portalen og får adgang til lektioner hurtigt og nemt. For at gennemføre dette kursus skal du have en grundlæggende viden om at bruge en computer og søge på internettet til forskningsformål.
Kursets mål, læringsresultater & indhold
Kursmål
I løbet af dette studieprogram vil du udvikle fagspecifik viden i de moduler, der er beskrevet nedenfor. Vi vil hjælpe dig med at udvikle færdigheder som kritisk analyse og problemløsning - grundlaget for udvikling af strategiske beslutningsevner. Praktisk brancheindsigt og præsentationer sikrer, at du kan relatere teori til virkelige livsscenarier.
Læringsresultater
Læringsresultaterne for BSc (Hons) i Faciliteter & Arbejdspladsstyring er som følger:
- At udvikle omfattende viden og forståelse af de centrale teorier, koncepter og rammer, der ligger til grund for studiet af forretningsstyring i en FM-kontekst.
- At evaluere den rolle, Faciliteter & Arbejdspladsstyring har i den bredere kontekst af, hvordan den moderne organisation udfører.
- At vurdere, hvordan den teknologiske udvikling former energistyringspraksis i moderne faciliteter.
- At evaluere, hvordan det ydre miljø påvirker facilitetsstyring og dets arbejdsplads.
Modulindhold
År 1
- Fundamentals of Management
- Beslutningstagning i Facilitetsstyring
- Forståelse af arbejdsplads og faciliteter
- Arbejdsplads Drift og Facilitetsstyring
År 2
- Business Research Methods
- Ledelse og forandring på arbejdspladsen
- Arbejdsplads Risikostyring
- Ejendoms- og formuestyring i facilitetsstyring
- Håndtering af mennesker til Facilitetsstyring
- Budgettering til Facilitetsstyring
År 3
- Strategisk styring af arbejdspladsen og Facilitetsstyring
- Arbejdsplads og Facilitetsstyring Forskningsopgave
- Projektledelse i Facilitetsstyring
- Arbejdsplads og Facilitetsstyring Support Services Drift
- Virksomheds- og socialt ansvar og energistyring for Facilitetschefer
- Økonomistyring
- Indkøb og kontrakthåndtering til arbejdspladsen og facilitetsstyring
Titlerne på disse moduler kan ændres.
Kursusgebyrer og nem betalingsplan
Kursuspris € 4.995 pr. År
LMU-vurderingsgebyr £ 385 stg
Let betalingsplan
Følgende plan er tilgængelig for studerende, der ønsker at sprede betalingen for dette program.
- 1.200 € depositum betales ved reservation.
- 8 betalinger på 510 €, der skal betales 10. i den måned, der begynder måneden efter startdatoen - samlede omkostninger - 5.280 €
- Vurderingsgebyrer forfalder på eller før startdatoen.
Bemærk, at internationale studerende ikke er berettigede til betalingsplaner.