BSc Marketing og Management
University of Exeter Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Exeter, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 9.250 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* 2020-gebyrer for studerende i Storbritannien og EU: £ 9.250. 2020-gebyrer for internationale studerende: £ 18.200
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Succesfuld markedsføring involverer at forstå, hvad kunderne ønsker eller har brug for, og derefter levere et uimodståeligt tilbud for at tilfredsstille dem. Nøglen til at finde ud af, hvad kunderne ønsker eller har brug for, er at forstå, hvordan de opfører sig, og dette program har en stærk vægt på at forstå forbrugere. Marketingelementerne i dette program introducerer dig til de grundlæggende principper, der leverer god marketingpraksis. Du lærer om forbrugere, hvordan de opfører sig, og hvordan man konstaterer deres ønsker og behov. Du lærer også markeder og markedsførings rolle i nutidens samfund.
For at forstå, hvordan marketing bidrager til en virksomheds økonomiske sundhed, giver programmet en introduktion til principperne for regnskab. For at analysere, hvordan hele markeder opfører sig, giver programmet også en introduktion til økonomi. Som en funktion i en organisation skal marketing styres godt, og managementkomponenten i BSc Marketing and Management giver en undersøgelse af organisationer sammen med en forståelse af, hvordan ledelse fungerer, og hvordan man opbygger en vellykket forretningsstrategi.
Programstruktur
De præcise moduler, der er tilgængelige for dig i de kommende år, kan variere afhængigt af personalets tilgængelighed og forskningsinteresser, nye studieremner, tidsplan og studerendes efterspørgsel.
Du kan tage optionsmoduler, så længe alle nødvendige forudsætninger er opfyldt, hvor tidsplanen tillader det, og hvis du ikke allerede har taget det pågældende modul eller et tilsvarende modul.
Læring og undervisning
Vores bacheloruddannelser udnytter en række undervisningsmetoder, herunder foredrag, seminarer og vejledninger.
Forelæsninger
Forelæsninger af en eller to timer i længden afholdes en gang om ugen for hvert moduls varighed. Formålet med forelæsninger er at give dig information om ideer, der er centrale for modulet og at hjælpe dig med at udvikle din forståelse af komplekse ideer. Mange af undervisningsmaterialerne til forelæsninger stilles til rådighed for dig elektronisk for at ledsage de noter du tager under forelæsningen. Forelæsninger gives af en række medarbejdere, herunder ledende professorer, som integrerer deres seneste forskningsresultater i den undervisning, du modtager. Gæsteforelæsere, herunder medlemmer af industrien, bidrager også til nogle moduler.
Seminarer og vejledninger
Seminarer og vejledninger afholdes hver uge eller hver anden uge i løbet af hvert moduls varighed. De indebærer en tilbundsgående udforskning af de emner, der er omfattet af forelæsninger, samt giver dig mulighed for at diskutere forskellige begreber og teorier og få feedback på dine skriftlige opgaver. Nogle moduler har ikke selvstudier, og andre i det sidste år læres udelukkende af selvstudier.
Studietimer
Timetable kontakt timer, der består af forelæsninger, seminarer og selvstudier, varierer i løbet af programmerne og mellem programmer og er i gennemsnit mellem 11 og 14 timer. Derudover forventes du at gennemføre gennemsnitligt 20-25 timers uafhængig eller gruppestudie pr. Uge.
Vurdering
Modulerne bedømmes gennem en blanding af gruppearbejde, kursusarbejde, projektarbejde og eksamener; vægten af hver af disse komponenter varierer alt efter modulets faglige krav. Kursusopgaver er typisk mellem 2.500 og 6.000 ord i længden, og eksaminer holdes normalt i slutningen af modulet i januar og maj / juni.
Du skal bestå dine første års vurderinger for at gå videre til det andet år. Der er mulighed for, at studerende henvises til eksamener i august / september, hvis de ikke bestå en eksamen i et år. Gradsklassificering tildeles på grundlag af præstationer i vurderinger ved udgangen af andet og sidste år.
Adgangskrav 2020
Typisk tilbud
AAA | IB: 36 | BTEC: DDD
Påkrævede emner
GCSE-matematik mindsteklasse B eller 5 eller GCE AL / AS-matematik, ren matematik eller videre matematik; GCSE engelsk sprogklasse B eller 5.
Yderligere udvælgelseskriterier
Vi leder efter velkvalificerede studerende med en ægte interesse i og entusiasme for emnet.
Ud over de specifikke krav, der er anført ovenfor, ser vi efter fremragende A-niveau * resultater / forudsigelser, og vi kan også tage højde for resultater op til og med GCSE'er * og AS-niveauer * som en del af vores holistiske vurdering af en applikation.
* Tilsvarende kvalifikationer overvejes.
Internationale studerende
Internationale studerende skal tjekke detaljerne i vores engelsksprog.
Hvis dine akademiske kvalifikationer eller engelsksprogsmål ikke opfylder vores adgangskrav, tilbyder vores INTO University of Exeter center en række kurser, der hjælper dig med at nå de krævede sprog og akademiske standarder.
Karriere
En grad i et forretningsrelateret emne vil hjælpe dig med at udvikle en bred vifte af anvendelige færdigheder såsom analytisk problemløsning, teamworking, forskning og organisering og formidling af information. Størstedelen af kandidater fra Handelshøjskolen følger deres grad med en karriere inden for finansiering, bankvirksomhed eller ledelse både i den kommercielle og den offentlige sektor. Et stort antal kandidatrekrutterere i disse sektorer besøger Exeter for at rekruttere vores studerende. Nogle af vores kandidater forfølger deres interesse for deres studier til en større dybde ved at følge en højere grad, ofte her på Exeter.
Udvikling af dine evner og karrieremuligheder
University of Exeter Business School tilbyder en række support til at hjælpe dig med at udvikle kvalifikationer, der er attraktive for arbejdsgivere.