Find de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Journalistik og massekommunikation

En BSc (Bachelor of Science) er en bachelor-grad, der forbereder de studerende til en karriere i deres fagområde. Mens graden ofte er relateret til kurser i science rige, kan eleverne i ikke-videnskabelige felter også optjene en bachelorgrad.

Journalistik er et felt, der fokuserer på at bringe oplysninger om lokale, nationale og internationale begivenheder til opmærksomhed i den brede offentlighed. Journalister hjælper informere folk gennem interviews, observation, eller ved at læse og opsummere tidligere artikler og relevante dokumenter.

Tyskland, officielt Forbundsrepublikken Tyskland er en føderal parlamentarisk republik i det vestlige og centrale Europa. Landet består af 16 stater, og dens hovedstad og største by er Berlin.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

Læs mere

Bachelor i virksomhedernes kommunikation

bbw University of Applied Sciences
på universitet Fuldtid Deltid 3 - 4 år October 2018 Tyskland Berlin + 1 mere

Som på hele erhvervslivet, er (virksomhedernes) kommunikationssektor præget af stigende professionalisering, dynamik, og heterogenitet. Mere end nogensinde, er denne erhvervssektor udkig efter "magtsyge" med business-færdigheder, lederevner og stærke ... [+]

Bachelor i Corporate Communications Som på hele erhvervslivet, er (virksomhedernes) kommunikationssektor præget af stigende professionalisering, dynamik, og heterogenitet. Mere end nogensinde, er denne erhvervssektor på udkig efter "magtsyge" med business-færdigheder, lederevner og stærke personligheder. For at opfylde disse kvalifikationer, er det vigtigt at være i stand til at dukke op-to-date, praktisk viden om kommunikationssektor på baggrund af de afgørende kriterier for moderne virksomhedsledelse det. Corporate Communication Kurset fokuserer på en integreret, ledelse orienteret forståelse af kommunikation. Dette forretningsvenlige tilgang kvalificerer kandidater til diverse opgaver på mellemlederniveau, i virksomhedernes og markedsføring kommunikation samt i alle kommunikations-orienterede lederstillinger. På det operative niveau af erhvervslivet, kandidater er kvalificeret til at konceptuelt design og gennemføre de mange forskellige opstår interne og eksterne kommunikationsopgaver. Kandidaternes arbejdsområder omfatter: Customer kommunikation; reklame; customer relationship management; virksomhedernes udgivelse; event management; corporate communication; dvs interessenter forbindelser; mediearbejde; medarbejder kommunikation; public relations; kommunikations roller i den offentlige forvaltning, i foreninger, i politik og non-profit organisationer; (virksomhed) journalistik; og corporate rådgivning. Graden Kurset struktur og begrebsmæssige indhold derfor præcist orienteret mod de forskellige ansvarsområder og behov nutidige og fremtidige (virksomhed) ledelse. En vellykket gennemførelse af dette kursus fører til en synergistisk, integreret og ledelse orienteret forståelse af design, implementering og udvikling af virksomhedernes og markedskommunikation. Programmet bygger bro mellem teori og forskning til den specifikke behandling af praktiske anvendelser. Kurset konceptet er designet til at give og give de studerende mulighed for at bidrage spørgsmål og erhvervsskoler eller praktisk case-studier. Denne type didaktik bidrager til målet om direkte at bringe teoretisk... [-]