close

Filtre

Se resultater

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Studerende, der tjener en BSc (Bachelor of Science) har mulighed for at begynde en karriere i deres valgte fagområde. En Bachelor i både videnskab-relaterede og ikke-videnskabelige felter kan være tjent på skoler over hele verden. Studerende, der studerer mode markedsføring lære om mange forskellige områder i modebranchen. Sammen med grundlæggende mode og business kurser, typiske klasser… Læs mere

Studerende, der tjener en BSc (Bachelor of Science) har mulighed for at begynde en karriere i deres valgte fagområde. En Bachelor i både videnskab-relaterede og ikke-videnskabelige felter kan være tjent på skoler over hele verden.

Studerende, der studerer mode markedsføring lære om mange forskellige områder i modebranchen. Sammen med grundlæggende mode og business kurser, typiske klasser omfatter mode markedsundersøgelser, mode analyse og prognose, visuel merchandising og salgsfremmende strategier.

Uddannelse i Det Forenede Kongerige er et decentralt anliggende med hvert af landene i Det Forenede Kongerige med særskilte systemer under forskellige regeringer: Den britiske regering er ansvarlig for England, og den skotske regering, den walisiske regering og nordirske regering er ansvarlige for Skotland , Wales og Nordirland, hhv.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

Minimer
Læs mere om at studere i Storbritannien
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
The Manchester College
Manchester, Det Forenede Kongerige

De vigtigste mål med programmet er at udvikle en dybere viden og forståelse af principperne for mode markedsføring i en international sammenhæng, og at gøre det muligt for enk ... +

De vigtigste mål med programmet er at udvikle en dybere viden og forståelse af principperne for mode markedsføring i en international sammenhæng, og at gøre det muligt for enkeltpersoner at anvende principperne i produktion af mode i en global markedsføring miljø. -
BSc
Fuldtid
på universitet