Ba i erhvervslivet - psykologi
Kendall College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Chicago, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
BA i Business - Psykologi
Forståelse for menneskelig adfærd er nøglen til succes i nutidens foranderlige og krævende arbejdsmiljøer. En Kendall Business grad med en psykologi koncentration kan hjælpe kandidater til at forberede en bred vifte af karriere felter, herunder reklame, markedsføring, salg og menneskelige ressourcer - felter, der kræver relationelle færdigheder at være beskæftigelse klar.
Gennem deres studier og praktikophold, som kan omfatte studere i udlandet, er de studerende klar til at bidrage til succesfulde virksomheder over hele verden.
Psykologi Kursusprøveudtagning:
Personlighedsteorier - Omfatter teorier om personlighed, herunder grundlæggende teoretiske perspektiver, personlighedsvurdering, personlighedsmønstre, der fremkommer gennem interaktionen mellem individet med miljøet og aktuelle emner.
Socialpsykologi - Fokuserer på individers sociale udvikling og virkningerne af individuelle adfærd og grupper på hinanden, herunder dannelsen af holdninger og holdningsændringer, gruppernes og gruppeprocessernes art og teoretiske perspektiver for socialpsykologi.
Uddannelsespsykologi - giver et overblik over psykologiske begreber og teorier som de vedrører undervisning og læring og undersøger rollen som kognitiv, social og følelsesmæssig udvikling i læring samt hvordan individuelle læringsbehov kan identificeres og behandles.
Motivation - Giver et overblik over aktuelle teorier og forskning i motivation og dækker virkningen af behov, ønsker og incitamenter til adfærd.
Forbrugeradfærd - anser de rationelle og irrationelle påvirkninger af købsbeslutninger taget af forbrugerne og undersøger de individuelle påvirkninger af kognition, konditionering og påvirkning samt de mere generelle indflydelser af generation, demografi og miljø med hensyn til deres anvendelse i reklame, merchandising, kampagner , og salg.
Unormal psykologi - Introducerer de teoretiske tilgange og empirisk forskning i psykologi, der bruges til at definere, vurdere, kategorisere, forebygge og behandle psykiske lidelser.
Organisationspsykologi - Anvender psykologiske principper og forskning til individets undersøgelse i organisatoriske indstillinger, herunder forskning, motivationsprocesser, ledelses- og ledelsesstil, fysisk miljø, stress, fremmedgørelse, udbrændthed, jobtilfredshed, organisationsændring, jobpræstationsvurdering, kommunikationsproblemer og teknologiske og kulturelle påvirkninger.
Psykologi for erhvervsliv og industri - Viser en oversigt over de forskellige psykologiske anvendelser inden for erhvervslivet, herunder forskningsmetoder, personales psykologi, præstationsevaluering, motivation og trivsel, organisatorisk adfærd og ledelse og ledelse.
Mangfoldighed på arbejdspladsen - Studerer interkulturel interaktion på arbejdspladsen og dens indvirkning på produktiviteten i et globalt samfund og inkorporerer socialpsykologi og multikulturelle studier for at forbedre elevens selvbevidsthed og færdighed i at interagere med dem fra en bred vifte af baggrunde.
Introduktion til sociologi - Giver en grundlæggende introduktion til den akademiske disciplin i sociologi. Det indebærer at lære om sociologisk argumentation, hvor eleverne lærer at kritisk undersøge de sociale kræfter, der forener personligheder, institutioner og kultur.