BA i Hospitality Management (Møder og Events Management)
Kendall College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Chicago, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
BA i Hospitality Management (Møder og Events Management)
 
Har du altid forestillet dig selv orkestrere begivenheder, fra fantastisk velgørende galas til blockbuster musikfestivaler til intime, protokol-drevne receptioner?
Chicagoland-området er et perfekt sted at forfølge dette studium. Chicago er hjemsted for McCormick Place, Nordamerika 's største udstilling og events plads. Og som corporate event planlægning er en branche i vækst, er det vigtigt at bemærke, at hundreder af fremtrædende virksomheder og organisationer også har hovedkvarter i området.
I hjertet af enhver begivenhed eller et møde, er der en leder eller planlægger, der kan ansøge øje for detaljer til hvert element. Denne koncentration vil hjælpe dig dyrke denne evne, samt udvikle lederskab og teamwork færdigheder er afgørende for succes.
Hertil kommer, 'll du studere kurser, der fokuserer på, hvordan at markedsføre særlige begivenheder, gøre smart sælger og kontraktmæssige beslutninger, og arbejde tæt sammen med kunderne for at opfylde deres specifikke behov.
Vores kursusaktiviteter fokuserer direkte på de særlige logistiske krav messer, forening og corporate møder, galas og fundraisers, og milepæls fester.
Kursus Prøveudtagning:
- Forvaltning af udsalg og tilbud - mener, at de teori og praksis i salg, kampagner, PR og reklame. Giver en kort oversigt over forbrugeradfærd og hvordan egenskaber og kæder reelt bruge salgsfremmende medier. Diskuterer salgsafdeling organisation, salgsteknik og account management, samt forhandling og forvaltning af kollektive og catering kontrakter.
- Special Events og event marketing - Fokuserer på styring særlige begivenheder korrekt og hvordan man bruger begivenheder som et markedsføringsredskab til at fremme en virksomhed eller årsag - koncerter, sportsbegivenheder, street messer osv.
- Konventioner og store møder - Fokuserer på afholdelse af store møder og grænsefladen mellem mødeplanlæggere, udstillere / arrangører, city afdelinger og tjenesteudbydere rundt omkring i byen. Eleverne lærer at planlægge, organisere og gennemføre et stort møde eller en aktivitet i forbindelse med en konvention.
- Bæredygtig turisme - Præsenterer de strukturer og økonomi i moderne turisme. Fremhæver økoturisme og bæredygtig udvikling. Bruger Chicago turistmyndigheder, tackling realistiske projekter kritiske for planlægning og udvikling af en destination.
- Introduktion til Design - Præsenterer grundlæggende design principper gennem linsen af interiør design. Inkluderer historiske såvel som aktuelle design tendenser.
- Den globale økonomi - Dækker traditionelle makroøkonomi emner i en international sammenhæng. Emnerne omfatter opgørelse af nationalindkomsten, inflation, arbejdsløshed, skattepolitik, penge, banksystemet og pengepolitik. Makroøkonomisk indbyrdes afhængighed mellem nationer og dets betydning for politik, de globale handel og internationale enheder undersøgt, ligesom økonomien i social ansvarlighed.
- Juridiske spørgsmål i Hospitality Management - Beskriver de rettigheder og ansvar hoteller, mad og drikke service-operatører, gæster og medarbejdere. Inkluderer oprettelse, implementering og håndhævelse overholdelsesprocedurer at overholde loven og mindske risici.