Read the Official Description

BA Strategisk Brand Communication Degree

BA i Strategisk Brand Communication udvikler studerende i strategisk tænkning og planlægning for en bred vifte af kommunikations industrier. Programmet udvikler strategiske evner i at identificere, udforske, analysere og løse brand kommunikation udfordringer gennem udvikling og implementering af ansvarlige og originale mærke kommunikationsstrategier. Til dette formål programmet uddanner også studerende i praksis af kanalen planlægning, digital strategi og projektledelse.

Moduler

År 1

  • Kritisk tænkning og Medievidenskab 1
  • Strategisk Brand Kommunikation 1
  • Erhvervskommunikation og digitale medier 1
  • Principper for Innovation
  • Brand Kommunikation Projektledelse

År 2

  • Kritisk tænkning og Medievidenskab 2
  • Strategisk Brand Kommunikation 2
  • Forbrugeradfærd
  • Praksis for Innovation
  • Erhvervskommunikation og digitale medier 2
  • Planlægning Kanal
  • Corporate Social Responsibility

År 3

  • Kritisk tænkning og Medievidenskab 3
  • Strategisk Brand Kommunikation 3
  • Experiential Brand Building
  • Innovation Management
  • Digital Brand Building
  • Public Relations og Brand Omdømme
  • Introduktion til forskning og forskningspraksis

Karriere muligheder

Strategisk Planner | Account Executive | Event Manager | Public Relations Planner | Sponsorering Planner | Direct Marketing Planner | Corporate Social Responsibility Planner | Kanal / Media Planner | Digital Marketing Planner | Forskning Communication Manager | Intern Communication Manager

adgangskrav

  • En NSC med Degree admission- Mindst 30% for engelsk kombineret med et minimum på 50% for fire x UDPEGEDE NSC fag (Dette udelukker LO, som er en 10 kredit emne, men omfatter engelsk); ELLER
  • En NC (V) med Degree optagelse - Mindst 60% på engelsk på enten tillægsprotokol sprog eller Home Sprog niveau og matematik eller Matematisk Literacy OG Life Orientering, med et minimum på 70% i de fire faglige emner er påkrævet; ELLER
  • En SC (med påtegning) eller tilsvarende; ELLER
  • en Højere Certificate, en Advanced Certificate 240 eller 360 kredit diplom og et Advanced Diploma i en beslægtet felt Alternativt kan opfylde minimumskravet optagelse på graden studier.
  • Hvis en Højere Certificate, Advanced Certificate 240 eller 360 kredit Diploma eller Advanced Diploma er ikke i en beslægtet felt, så mindst 20% af de kreditter af en sådan kvalifikation skal vedrøre akademisk læse- eller faglige færdigheder for at en ansøger at blive optaget på graders undersøgelser.
  • Alle kandidater er forpligtet til at deltage i et interview.

Generelle krav til bachelor-grader:

Alle ansøgere til IIe bachelor grad undersøgelser, herunder internationale studerende, er forpligtet til at skrive Akademisk og kvantitative Literacy (AQL) - National Benchmark Test (NBT), medmindre de har opnået en alder af 23, når de registrere. Den AQL - NBT bruges til placering i de studerendes støtteprogrammer og erstatter ikke adgangskravene for en specifik uddannelse.

Ansøgere, der opnår en score lavere end 64% er forpligtet til at registrere for og fuldføre de to Akademisk Literacy, Introduktion til Scholarship moduler (ITSA og ITSB). Ansøgere, der ikke skriver det AQL - NBT før indlæggelsen vil automatisk blive registreret til ITSA og ITSB hvorvidt disse er kredit bærende moduler i deres kvalifikationer. Disse kandidater kan på levering af en AQL - NBT score på 64% eller derover, fritages fra en eller begge modulerne hvis og kun hvis disse er ikke kredit bærende moduler i deres kvalifikationer. For ansøgere, der er ved at afslutte modulerne som følge af den lave AQL - NBT score, eller som ikke gav en AQL - NBT score forudsætter afslutning af ITSA og ITSB er en forudsætning for tilmelding til eventuelle tredje år moduler og dermed enhver studerende der ikke har gennemført ITSA eller ITSB i deres første studieår vil være forpligtet til at gøre det i deres andet år. Hvor ITSA eller ITSB er kredit bærende i kvalifikationen pågældende, en vellykket gennemførelse af den ene eller begge (afhængigt af pensum struktur) er også en graduering krav.

Program taught in:
Engelsk

See 9 more programs offered by Vega School of Brand Leadership »

This course is Campus based
Start Date
Feb. 2019
Duration
3 år
Fuldtid
Price
62,000 ZAR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline

Feb. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date