Bachelor (Hons) I Business Psykologi

University of Lincoln

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor (Hons) I Business Psykologi

University of Lincoln

59368_BusinessPsychology.jpg

Business Psychology er et studieområde, der har til formål at forbedre medarbejdernes trivsel og ydeevne og undersøger, hvordan menneskelige aspekter på arbejdspladsen kan hjælpe virksomheder med at blive mere effektive og rentable.

BSc (Hons) Business Psychology er et fælles program mellem Psykologisk Psykologi og Lincoln International Business School, og det søger at sætte eleverne i stand til at komme ind på karrieremarkedet med specifik viden, færdigheder og holdninger til at træffe vellykkede arbejdsbaserede beslutninger. Alle moduler er omhyggeligt designet til at sætte de studerende i stand til at tage ansvar for deres egen læring og udvikle deres forståelse for adfærd hos mennesker i erhvervslivet og hvordan det kan anvendes i forskellige organisatoriske sammenhænge. Studerende har mulighed for at blive uddannet i metoder og teknologier, der er blevet brugt til at undersøge psykologiske processer og lære at gøre effektive interventioner.

Som forretningssykolog kan du være ansat i offentlige, private og frivillige sektororganisationer. Mulige karriere omfatter markedsføring, human resource management, organisationsudvikling, karriere rådgivning, coaching, og læring og udvikling samt muligheden for akademisk forskning og undervisning.

Hvordan du studerer

Kontakt timer og uafhængig undersøgelse

Kontakt timer kan variere for hvert år af en grad. Ved deltagelse i fuld tid skal eleverne i det mindste forventer at gennemføre minimum 37 timer studie hver uge i løbetid (herunder selvstændig undersøgelse) ud over at potentielt udføre opgaver uden for sigtetid. Kursets sammensætning og aflevering brydes forskelligt for hvert modul og kan omfatte foredrag, seminarer, workshops, selvstudium, praktik, praktikophold, forskning og en-til-en-læring.

Studien på universitetsniveau indebærer en betydelig del af uafhængig undersøgelse, udforskning af materiale under forelæsninger og seminarer. Som en generel vejledning forventes det, at hver time i klassen studerende skal bruge to-tre timer i selvstændig undersøgelse.

På hver af vores kursus sider kan du finde information om typiske kontakt timer, leveringsmåder og en sammenfatning af vurderingsmetoder. Hvor det er tilgængeligt, vil du også kunne få adgang til et link til Unistats.com, hvor de nyeste data om elevtilfredshed og beskæftigelsesresultater kan findes.

Niveau 1:

På niveau vil en studerende typisk have omkring 12 timers kontakttid pr. Uge. En typisk uge kan bestå af:

  • 2 timers overvåget tid i studier eller workshops
  • 2 timer i seminarer
  • 8 timer i forelæsninger

Niveau 2:

På niveau to studerende vil typisk have omkring 12 timers kontakttid pr. Uge. En typisk uge kan bestå af:

  • 2 timers overvåget tid i studier eller workshops
  • 2 timer i seminarer
  • 8 timer i forelæsninger

Niveau 3:

På niveau tre studerende vil typisk have omkring 11 timers kontakttid pr. Uge. En typisk uge kan bestå af:

  • 2 timers overvåget tid i studier eller workshops
  • 1 time projektovervågning
  • 1 timers vejledningstid
  • 2 timer i seminarer
  • 5 timer i forelæsninger

Samlet arbejdsbyrde og uafhængig undersøgelse

Studien på universitetsniveau indebærer en betydelig del af uafhængig undersøgelse, udforskning af materiale under forelæsninger og seminarer. Studerendes samlede arbejdsbyrde består af deres planlagte kontakt timer kombineret med uafhængig undersøgelse. Det forventede niveau af uafhængig undersøgelse er detaljeret nedenfor.

Niveau 1:

  • Samlet planlagt undervisning og læretid: 292
  • Procentdel af planlagt undervisning og læringstid: 24%
  • Procentdel af uafhængig undersøgelse forventet: 76%

Niveau 2:

  • Samlet planlagt undervisning og læretid: 292
  • Procentdel af planlagt undervisning og læringstid: 24%
  • Procentdel af uafhængig undersøgelse forventet: 56%

Niveau 3:

  • Samlet planlagt undervisning og læringstid: 248
  • Procentdel af planlagt undervisning og læringstid: 21%
  • Procentdel af uafhængig undersøgelse forventet: 79%

Hvordan man vurderes

Der bruges en bred vifte af vurderingsstrategier under dette program. Studerende forventes at bevæge sig i en kontinuerlig proces fra en afhængig lærerstat til en af ​​uafhængighed. Ved kursets afslutning forventes det, at eleverne vil være meget mere selvstændige og refleksive individer, der er udstyret med et sæt færdigheder, der vil sætte dem i stand til at fungere vellykket i samfundet og i arbejdets verden.

Den måde, hvorpå eleverne vil blive vurderet på dette kursus, varierer for hvert modul. Det kan indeholde kursusarbejde, såsom en afhandling eller essay, skriftlige og praktiske eksamener, porteføljeudvikling, gruppearbejde eller præsentationer for at nævne nogle eksempler.

Vurdering af opdeling

Niveau 1:

  • Kursusarbejde: 53,75%
  • Praktiske eksamener: 30%
  • Skriftlige prøver: 16,25%

Niveau 2:

  • Kursusarbejde: 67,4%
  • Praktiske eksamener: 30,5%
  • Skriftlige prøver: 2,1%

Niveau 3:

  • Kursusarbejde: 63%
  • Praktiske eksamener: 26%
  • Skriftlige eksamener: 11%

Vurdering Feedback

University of Lincoln politik for vurdering af feedback tager sigte på at sikre, at akademikere omgående returnerer kursusundervisning til studerende - normalt inden for 15 arbejdsdage efter indleveringsdatoen (medmindre andet er angivet ovenfor).

Metoder til vurdering

Den måde, hvorpå eleverne vil blive vurderet på dette kursus, varierer for hvert modul. Det kan indeholde kursusarbejde, såsom en afhandling eller essay, skriftlige og praktiske eksamener, porteføljeudvikling, gruppearbejde eller præsentationer for at nævne nogle eksempler.

For en sammenfatning af vurderingsmetoder anvendt på dette kursus og studenttilfredshed, besøg venligst Unistats hjemmeside ved at bruge linket nederst på denne side.

I løbet af denne grad kan eleverne modtage undervisning fra professorer, foredragsholdere, forelæsere, forskere, praktikere, besøgende eksperter eller teknikere, og de kan støttes i deres læring af andre studerende.

Adgangskrav 2018-19

  • GCE avancerede niveauer: BBC
  • International Baccalaureat: 29 point i alt
  • BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit
  • Adgang til Videregående Diplom: Et minimum på 45 niveau 3 point til at inkludere 30 til fortjeneste eller derover.
  • Studerende skal også have mindst tre GCSE'er i klasse C eller derover, hvilket skal omfatte engelsk og matematik.

Vi opmuntrer ansøgninger fra voksne elever, og vi vil give specielle individuelle hensyn til dem, der er i denne kategori og ikke har standardindgangskrav.

Studerende hvis første sprog ikke er engelsk vil også have British Council IELTS-bånd 6,0 ​​eller derover eller tilsvarende.

For internationale studerende, der ikke opfylder kriterier for direkte adgang til denne grad, tilbyder vi International Year One i Business og Management. Afhængigt af dit engelsksprogede niveau vil du studere 3 eller 4 vilkår og derefter gå videre til andet år i denne grad.

Grad forberedelse kurser for internationale studerende:

University of Lincoln tilbyder internationale studerende (ikke-EU / UK), der ikke opfylder de direkte adgangskrav til en bachelorgradskursus mulighed for at gennemføre et forberedelsesprogram på universitetets internationale studiecenter. For at finde ud af mere, besøg venligst http://www.lincoln.ac.uk/isc

73826_blueWallStudentDiary.jpg

moduler

Niveau 1

Hjerne, adfærd

Dette modul har til formål at introducere eleverne en bred vifte af emner, der beskriver hjernens og nervesystemets struktur og funktioner samt forholdet mellem disse hjernestrukturer og adfærdene, både skjulte og åbenlyse, som følge af dem. Modulet tjener som fundamentet for det andet års kerne modul i kognition, og en række valgfrie moduler udvides på ideer introduceret her.

Udvikling af individet i samfundet (kerne)

Dette modul giver en introduktion til tre hovedområder af psykologisk teori og forskning, udviklingsmæssig, social og individuel psykologi. Emnerne er omfattet af Semester A og B henholdsvis grupperet tematisk. Indhold på tværs af alle emner er indlejret i sammenhæng med store, relevante generelle, udviklingsmæssige, sociale og individuelle forskelle teorier.

Introduktion til Business Psychology (Core)

Dette modul har til formål at give eleverne en omfattende introduktion til undersøgelsen af ​​individets adfærd, tanker og følelser i forretnings- og organisatoriske indstillinger. De generelle teorier om erhvervsliv, arbejde og organisationspsykologi vil blive præsenteret sammen med teknikkerne til forskning og praksis. Der vil lægges større vægt på adskillige emner, der varierer fra de mest efterforskede psykologiske konstruktioner til den række af færdigheder og kompetencer, der er værdsat af kunder og arbejdsgivere på arbejdsmarkedet.

Principer for markedsføring (kerne)

Dette modul er designet til at give en introduktion til teori og praksis af markedsføring. Studerende vil have mulighed for at undersøge nøglekoncepter og spørgsmål om markedsføring.

Business Professional (Core)

Business Professional modulet giver studerende mulighed for at lære om det højere uddannelsesmiljø og dets tilknytning til erhvervslivet. I løbet af modulet vil eleverne blive udsat for en række ideer, der vil være integreret i deres studier i erhvervslivet både fra akademikere og forretningsfolk. Modulet har til formål at sætte de studerende i stand til at udvikle overførbare færdigheder til akademisk studie og arbejde i et erhvervsklima.

Niveau 2

Køber adfærd (option) †

Dette modul er designet til at udstyre eleverne med viden og færdigheder til at forstå, hvad køberadfærd er, hvorfor det er vigtigt for marketingfolk og organisationer; og hvordan man initierer kundeforskningsaktiviteter for at undersøge den voksende kompleksitet af kundeadfærd. Fokus vil være primært på forbrugeradfærd, men derudover vil der blive lagt stor vægt på forretningsmæssig og organisatorisk køberadfærd.

Karakterstyrker og dyder (Mulighed) †

Dette modul tager sigte på at give eleverne en kritisk introduktion til området med positiv psykologi kaldet karakterstyrker og dyder. Ved årtusindskiftet blev positiv psykologi lanceret med et multimillion dollar internationalt forskningsprogram, der skulle identificere de psykologiske styrker af karakter, der fejres verden over.

Som følge heraf blev VIA (Værdier i aktion) klassificering af styrker og dyder offentliggjort. Det sigte på at identificere karakterstyrker på samme måde som psykiatriske diagnostiske systemer klassificerer psykologisk lidelse. Siden udgivelsen af ​​klassificeringshåndbogen i 2004 har de identificerede 24 styrker været genstand for tusindvis af empiriske studier på tværs af planeten.

Krydskulturel Management (Option) †

Dette modul er designet til studerende, der tænker på en karriere på den internationale arena. Det vil være til nytte for alle interesserede i at arbejde i multinationale virksomheder eller interesserede i at forstå, hvordan forretningen foregår på tværs af forskellige kulturer

Nye måder at arbejde på (Core)

Dette 15-kredit modul tager sigte på at udstyre studerende med en forståelse af de måder, hvorpå arbejde er defineret og oplevet i det 21. århundrede. Der har været betydelige ændringer i den eksterne erhvervskontekst de seneste år, der er drevet af teknologi, ændrede kundernes krav, demografi og globalisering. Erhvervspsykologer kan bringe deres forståelse for folks adfærd, tanker og følelser til ledelse og ledelse af personer, der beskæftiger sig med arbejdsaktiviteter. Studerende vil trække på meget af læring i modulet Introduktion til Business Psykologi, anvende psykologiske teorier og teknikker til dette udviklingsområde.

Ugefærdige workshops giver eleverne mulighed for at forstå, hvordan arbejdsmønstre og praksis har udviklet sig over tid, og hvordan ledelsesprocesserne kan variere afhængigt af kontekst. Studerende forventes at udvikle deres egne analytiske færdigheder, når de gennemgår praktiske case-studier af arbejdspraksis.

Principper for projektledelse (option) †

Dette modul har til formål at give et solidt fundament i teorien og den bedste praksis i projektledelse med det formål at udvikle de praktiske færdigheder til at planlægge, implementere og styre projekter. Modulet giver eleverne chancen for at udvikle en forståelse af systemperspektivet på ledelse og en praktisk orienteret introduktion til projektledelsens karakter og formål og dets nøglefunktioner (omfang, tid, omkostninger, kvalitet, risiko).

Psykologisk vurdering

Modulet tager sigte på at give en introduktion til psykologiske vurderinger ved hjælp af psykometri, herunder spørgeskemaer og skalaer. Baseret på den etablerede teoretiske og forskningsmæssige kontekst vil dette modul overveje en række evalueringsværktøjer anvendt i psykologi til at vurdere individets adfærd eller adfærdsmæssige disposition og give en introduktion til psykometrisk testudvikling. Modulerne sigter også på at give eleverne mulighed for at administrere, score og tolke psykologiske tests.

Forsknings- og rådgivningsmetoder (Core)

Dette modul udforsker forskellige kvalitative og kvantitative metoder til dataindsamling og analyse. Studerende vil have mulighed for at lære at gennemføre, transkribe og analysere semi-strukturerede og åbne interviews og andre former for tekst. Principperne og procedurerne for undersøgelsesdesign og statistisk modellering vil også blive diskuteret; studerende forventes at anvende passende computerbaseret statistisk software, såsom Stata, Eviews og SPSS, til at analysere data.

Socialteorier og ansøgninger (Mulighed) †

Dette valgfrit modul er designet til at uddybe nogle af de sociale psykologiske teorier, der findes i uddannelsen. I dette modul løses spørgsmålet om teori og anvendelse på to måder. Den tidlige del af modulet tager en række menneskelige sociale adfærd som udgangspunkt og præsenterer nogle af de konkurrerende teorier, som sociale psykologer har brugt til at forklare dem. Modulets sidste del tager nogle af de sociale psykologiske teorier som for startpunktet og undersøger, hvordan de er blevet anvendt til en række menneskelige sociale adfærd.

Strategisk ledelse (Option) †

Det overordnede mål med modulet er, at de studerende skal forstå og anvende de grundlæggende begreber, analytiske rammer og strategier for strategisk styring.

Team Dynamics (Core)

Dette 30-kredit modul har til formål at udstyre studerende med en bred forståelse af gruppens adfærd i en organisatorisk indstilling. Evnen til at arbejde effektivt i et hold og skabe positive relationer med kunder og kolleger er integreret i det arbejde, som Business Psychologists udfører. I løbet af dette modul vil eleverne blive opfordret til at tænke kritisk på forskning på dette område, om deres egen praksis og de problemer og problemer, de ser i organisationer.

I første semester introducerer ugentlige workshops eleverne nogle af de vigtige psykologiske processer, der opstår i grupper. Praktiske øvelser vil blive brugt til at støtte eleverne til at udvikle og forbedre en række færdigheder, der er afgørende for effektive teamwork og forventes af graduate arbejdsgivere. Disse omfatter problemløsning, beslutningstagning, interpersonel kommunikation, konfliktløsning og projektledelsesfærdigheder samt andre, der er forbundet med at udvikle personlig effektivitet og troværdighed på arbejdspladsen.

På andet sigt vil eleverne have mulighed for at anvende disse færdigheder uden for klasseværelset ved at arbejde i små hold på et fællesskabsindsats-læringsprojekt. Studerende vil blive støttet gennem denne proces ved hjælp af en række tutorials og workshops om projektledelse. I slutningen af ​​modulet skal eleverne have sammensat en portefølje af refleksioner og beviser, der kan bruges til at informere udformningen af ​​fremtidige teambuilding-interventioner.

Niveau 3

Business Psykologi i praksis (Core)

30-kredit modulet Business Psychology in Practice vil tage en anvendt og bevisbaseret tilgang til at udforske nutidige teoretiske perspektiver, der understøtter professionel praksis. Dette modul vil lette udviklingen af ​​intellektuelle, sociale og faglige færdigheder, der er nødvendige for at designe og anvende interventioner på arbejdspladsen. Eleverne vil blive stimuleret til at udfordre nogle accepterede modeller og kritisk reflektere over deres anvendelse til støtte for individuel velvære såvel som personlig og præstationsudvikling samt bredere organisatoriske mål. En bred vifte af emner vil blive dækket, og forretningssagstudier vil blive brugt til at fremme deltagelse i studerende og kritisk engagement med materialet.

Diskurs (Option) †

Dette modul har til formål at udvikle elevernes viden om udvikling, teori og anvendelser af Discourse tilgangen, som er et voksende felt inden for psykologi. Modulet sigter mod at introducere diskursperspektivet, hvor sprog ses som et middel til folk til at gøre sociale handlinger: fra skyld og invitationer til etablering og vedligeholdelse af sociale relationer.

Global Marketing Strategy (Option) †

Dette modul tager sigte på at overveje de strategiske og taktiske markedsmæssige konsekvenser for virksomheder, der opererer i et hurtigt skiftende og dynamisk globalt erhvervsmiljø. Modulet giver eleverne mulighed for at udvikle en række færdigheder, der kan give dem mulighed for at tænke strategisk og taktisk i sammenhæng med denne globaliserede erhvervsliv.

Dette modul har til formål at give dig mulighed for at udvikle en tilstrækkelig forståelse af de problemer, der kendetegner de internationale markeder, såsom den påvirkning, som makro og mikro-miljøer har i internationale operationer.

Human Resource Management (Niveau 3) (Option) †

Hovedformålet med dette modul er at give eleverne mulighed for at sætte pris på betydningen af ​​Human Resource-funktionen i en organisatorisk sammenhæng. Modulet tager sigte på at udforske og undersøge strategiske såvel som operationelle aspekter af funktionen i lyset af det moderne erhvervsmiljø ud over den sociale og etiske kontekst.

Handlingsmønstre (Mulighed) †

Dette modul tager sigte på at undersøge de handlingsmønstre, der ligger til grund for sociale adfærd, såsom sekvenser af interaktioner og hvordan disse påvirker resultaterne. For eksempel, hvorfor resulterer nogle mønstre i positive resultater, og nogle resulterer i negative resultater? Studerende vil have mulighed for at lære en række forskellige tilgange, for eksempel Game Theory, Systems Theory og Chaos Theory for ikke bare at forstå, hvorfor enkeltpersoner opfører sig på bestemte måder, men hvordan man videnskabeligt kortlægger disse adfærdsmønstre og giver ægte indsigt i hvordan man ændrer opførsel, snarere end laboratoriebaserede teoretiske tilgange.

Risikoperspektion, vurdering og ledelse (mulighed) †

Dette modul er designet til at give eleverne mulighed for at udvikle en kritisk bevidsthed og forståelse af psykologiske problemer, der typisk er relateret til vurdering, opfattelse, kommunikation, ledelse og styring af risiko, da det påvirker faglige praksis inden for områder som folkesundhed, politik, miljø , videnskab og teknologi, virksomhedskommunikation og klinisk / retsmedicinsk psykologi.

† Tilgængeligheden af ​​valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være underlagt minimumstal for studerende. Det betyder, at tilgængeligheden af ​​specifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfrit modulvalg kan også påvirkes af tilgængelighed for medarbejdere.

Funktioner

Særlige funktioner

iværksætteri

University of Lincoln er stolt af sin tilgang til at pleje iværksætteri i sine studerende. Forelæsninger og besøgseksperter giver indsigt i den nuværende praksis og globale problemer, mens virkelige projekter hjælper udfordring eleverne til at udvikle problemløsningskompetencer.

Valgfrie feltrejser

På Lincoln International Business School giver vi studerende mulighed for at gå på studiebesøg, der afspejler de teknikker, de arbejder på. Disse aktiviteter er ud over timetable foredrag og seminarer og er derfor ikke obligatoriske, men er designet til at gøre forskellen, når man diskuterer teori i praksis. Der kan være nogle små omkostninger involveret for nogle rejser til dækning af rejser.

Forskning

På Lincoln International Business School tager vi et internationalt perspektiv, og vores forskning informerer undervisningen om alle vores kurser. Vi gennemfører forskning med virksomheder, regeringer og nonprofitorganisationer for at uddybe viden og forståelse for at gøre en konkret forskel for industri og samfund.

Student som Producent

Student som Producent er en model for undervisning og læring, der opfordrer akademikere og bachelorstuderende til at samarbejde om forskningsaktiviteter. Det er et program, der er forpligtet til at lære gennem at gøre.

Studenten som producent initiativet blev bedømt af QAA i vores 2012 anmeldelse og er en af ​​de lærer og læringsfunktioner, der gør Lincoln oplevelsen unik.

Faciliteter

Lincoln Business School er baseret i David Chiddick-bygningen. Bygningen giver eleverne undervisnings- og læringsrum, herunder foredrag teatre, værksteder, et it / sproglaboratorium samt steder at møde og spise sammen med venner og medarbejdere.

Sage 50 og SPSS software er tilgængelig inden for Business School for studerende at bruge.

I Lincoln investerer vi hele tiden i vores campus, da vi sigter mod at give det bedste læringsmiljø for vores undergraduate. Uanset hvilket område du studerer, forsøger universitetet at sikre, at eleverne har adgang til specialudstyr og ressourcer, for at udvikle de færdigheder, som du måske har brug for i din fremtidige karriere.

I Lincoln investerer vi hele tiden i vores campus, da vi sigter mod at give det bedste læringsmiljø for vores undergraduate. Uanset studieretningen tilstræber universitetet at sikre, at eleverne har adgang til specialudstyr og ressourcer, for at udvikle de færdigheder, som de måtte have brug for i deres fremtidige karriere.

Karriere Service

Universitets Karriere- og Ansættelsesgruppen tilbyder kvalificerede rådgivere, der kan arbejde sammen med eleverne for at give skræddersyede, individuelle support og karriere rådgivning i deres tid på universitetet. Som medlem af vores alumner tilbyder vi også en-til-en-støtte i det første år efter afslutningen af ​​et kursus, herunder adgang til arrangementer, ledige stillinger og hjemmesiderressourcer; med adgang til online ledige stillinger og virtuelle ressourcer i de følgende to år.

Denne service kan omfatte en-til-en coaching, CV-rådgivning og interview forberedelse til at hjælpe dig med at maksimere vores kandidats fremtidige muligheder.

Tjenesten arbejder tæt sammen med lokale, nationale og internationale arbejdsgivere, der fungerer som en gateway til erhvervslivet.

Studieafgifter

58592_UniLincolnBach101.jpg

Universitetsbibliotekets studieafgift kan stige år efter år i overensstemmelse med regeringens politik. Dette vil gøre det muligt for os at fortsætte med at give de bedst mulige uddannelsesfaciliteter og elevoplevelse.

I 2018/19 kan gebyrer stige i overensstemmelse med regeringens politik. Vi opdaterer disse oplysninger, når gebyrer for 2018/19 er afsluttet.

† Bemærk, at ikke alle kurser er tilgængelige som deltidsvalg.

Ekstra omkostninger

For hvert kursus kan eleverne opleve, at der er ekstra omkostninger. Disse kan være med hensyn til de specifikke tøj, materialer eller udstyr, der kræves, afhængigt af deres fagområde. Nogle kurser giver studerende mulighed for at udføre feltarbejde eller udflugter. Hvor disse er obligatoriske, kan udgifterne til rejser, indkvartering og måltider være dækket af universitetet og er således inkluderet i gebyret. Hvor disse er valgfrie, skal eleverne normalt (medmindre andet er angivet) være forpligtet til at betale deres egne transport-, opholds- og måltidskostnader.

Med hensyn til lærebøger giver universitetet studerende, der tilmelder sig en omfattende læseliste, og vores omfattende bibliotek indeholder enten materiale eller virtuelle versioner af de grundlæggende tekster, som eleverne skal læse. Men eleverne foretrækker måske at købe nogle af disse til sig selv og vil derfor være ansvarlige for denne pris.

Oplysningerne på denne side er korrekte pr. 24. oktober 2017. For de mest opdaterede kursusoplysninger, besøg venligst https://www.lincoln.ac.uk/home/course/buspsyub/

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
University of Lincoln

Sidst opdateret April 4, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
3 år
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
9,250 GBP
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - Lincolnshire, England
Startdato: Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Price
Heltid UK / EU pr. £ 14.700 Fuldtid International per niveau / £ 77,00 Deltid UK / EU pr kreditpoint; N / A Deltid Internationalt pr. Niveau