Bachelor i Datalogi
SUNY Korea
Nøgleinformation
Campus placering
Incheon, Sydkorea
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Datalogi er studiet af edb-systemer, herunder arkitektur af computere, udvikling af computersoftware, informationsbehandling, edb-applikationer, algoritmisk problemløsning, og de matematiske fundament disciplin.
Den Datalogi store giver faglig uddannelse i datalogi at forberede de studerende til kandidatoverbygningen eller for en karriere inden computing. Studerende lærer begreber og færdigheder til at designe, programmering, og anvende computersystemer samtidig lære de teoretiske og matematiske grundlag for datalogi. De har tilstrækkelig frihed i programmet til at forfølge andre faglige interesser i den liberale kunst, videnskab og teknik til at supplere deres undersøgelse af datalogi. Computer Science program på Stony Brook University, som SUNY Koreas program nøje følger er akkrediteret af Computing Akkreditering Kommissionen ABET.
Mange studerende forberede sig til deres professionelle karriere gennem praktikophold på lokale virksomheder. Dataloger rekrutteres kraftigt, og karrieremuligheder omfatter udvikling software systemer til en bred vifte af applikationer såsom: brugergrænseflader, netværk, databaser, computerspil, cybersikkerhed, social networking, intelligent energi, mobile computing, kunstig intelligens, robotteknologi, prognoser, web-teknologier, og medicinsk, kommunikation, satellit, og indlejrede systemer. Mange er ansat i telekommunikation og finansielle brancher, og nogle er selvstændige som lederne af software konsulentvirksomheder.
historie
Etableret i 1969, er Datalogisk Institut ved Stony Brook University konsekvent placeret blandt de bedste Computer Science forskningsafdelinger. En Gourman rapport angivet Stony Brook bachelor program blev rangeret 15th landsdækkende og 2. i staten New York. Den seneste NRC undersøgelse rangeret det blandt de 20 kandidatuddannelser i USA Afdelingen er den største enhed i College of Engineering og Applied Sciences og er blandt de største på campus. Vores fakultetet og de studerende arbejder tæt sammen i en åben, kollegial atmosfære. Afdelingen er aktiv i mange af de store forskningsområder i datalogi med specialisering i Algoritmer og kompleksitet, arkitektur og Organisation, Big data, Biomedical Informatics, Computational & Systembiologi, Human-Computer Interaction, Information Assurance og sikkerhed, Information Management, Intelligent Systemer, Netværk & Kommunikation, programmeringssprog, Software Engineering, Smart Energy, Systemer Fundamentals og visualisering. Afdelingen er den primære deltager i Center of Excellence i Trådløs og informationsteknologi (CEWIT), en $ 230 millioner High-Tech Center på Stony Brook og en af en håndfuld i staten New York.
Mission
Den Datalogisk Institut har etableret følgende missioner: - Uddan bachelorer til professionelle arbejdspladser; - Uddan MS studerende til udvikling jobs; - Uddan ph.d.-studerende til akademisk / F & U-arbejdspladser; - Adfærd førsteklasses forskning; - Sikker forskningsmidler; - Servér Stony Brook College of Engineering og Applied Sciences (CEAS), Stony Brook University og SUNY Korea og fagligt fællesskab; - Interagere med og overføre teknologi til industrien; - Samarbejd med forskningsinstitutioner såsom Brookhaven National Labs, Cold Spring Harbor Labs, og Long Island, NY og IFEZ, Korea samfund; og - Tværfaglig samspil med andre Stony Brook University og SUNY Korea enheder.
CS Undergraduate Program Educational Mål: - etablere sig som praktiserende fagfolk eller deltage i avancerede studier i datalogi, informationsteknologi, eller beslægtede områder.
- Advance professionelt gennem organiseret uddannelse eller selvstændig læring på områder relateret til datalogi og informationsteknologi.
CS bacheloruddannelse Outcomes
CS Program gør det muligt for studerende at opnå, med den tid for eksamen:
- En evne til at anvende viden om edb og matematik hensigtsmæssigt at den disciplin
- En evne til at analysere et problem, og identificere og definere de computing krav egnede til dets løsning
- En evne til at designe, implementere og evaluere en computerbaseret system, proces, komponent eller program til at opfylde de ønskede behov
- En evne til at fungere effektivt på hold for at opnå et fælles mål
- En forståelse af faglige, etiske, juridiske, sikkerhed og sociale spørgsmål og ansvar
- En evne til at kommunikere effektivt med en række målgrupper
- En evne til at analysere det lokale og globale konsekvenser af computing på enkeltpersoner, organisationer og samfund
- Anerkendelse af behovet for og en evne til at engagere sig i fortsat faglig udvikling
- En evne til at anvende de nuværende teknikker, færdigheder og redskaber, der er nødvendige for computing praksis
- En evne til at anvende matematiske fundament, algoritmiske principper, og datalogi teori i modellering og design af computerbaserede systemer på en måde, som demonstrerer forståelse af de involverede i designvalg afvejninger
- En evne til at anvende design og udvikling principper i opbygningen af software systemer af varierende kompleksitet.