Bachelor I Digital Markedsføring

Harbour.Space

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor I Digital Markedsføring

Harbour.Space

BSDMDette program er undervist i DANSK. Store ideer blomstrer eller forsvinder afhængigt af om en digital marketingstrategi kan kommunikere dem. The Harbour.Space Digital Marketing Bachelor program er en intensiv og praktisk grad, der giver eleverne de færdigheder, de har brug for til succes at placere et produkt eller en tjeneste i dagens overmåbede hav af kommunikation./>/>


Når du har afsluttet vores Bachelor of Digital Marketing-program, bliver du en digital marketing professionel. Du vil være velforberedt til at arbejde i en salgs- eller marketingafdeling af et stort mærke, i et reklamebureau eller i et medie eller teknologisk firma. Du vil vide, hvordan du hjælper mærker med at kommunikere effektivt med deres målgrupper ved hjælp af de fantastiske fordele, som nye online teknologier har bragt til verden./>

PROGRAMSTRUKTUR

1 år

I det første år er eleverne nedsænket i forretningsmæssige forudsætninger for at absorbere den kontekst, som markedsførere arbejder med. Studerende vil arbejde gennem solid core kurser i generel ledelse, økonomi, regnskab, finansiering, forretningsstrategi og lov. Når de bygger deres grundkundskaber, forretningsordforråd, skænder nye kompetencer og smidere, bliver det store behov for markedsføring i erhvervslivet og dets centrale rolle tydelig.

moduler

  • Digital Media Evolution

2 år

I andet år introduceres studerende til markedsføringsgrundlag. De lærer om kerneprincipper og nyere fænomener, mens de får strategiske og analytiske færdigheder. Formålet med dette akademiske år er at demonstrere den rolle, som markedsføring inden for erhvervslivet spiller at forstå kerneforskellene mellem traditionel og digital markedsføring; at lære instrumenter og metoder til effektiv digital markedsføring; at undersøge forholdet mellem markedsføring og andre segmenter inden for en virksomhed og hovedsagelig - at demonstrere, hvordan effektiv markedsføring kan skabe værdi for kunderne.

Immersive workshops af førende internationale fagfolk vil give eleverne en smag af deres fremtidige professionelle miljøer og give dem mulighed for at danne deres egne ideer om digital markedsføring. Mens dette år indeholder en masse ny viden, udfordres de studerende til at anvende deres nyopkøbte færdigheder og læringer under deres første klientprojekt.

moduler

  • Social Media Marketing
  • Viral Marketing
  • Digitale aktiver
  • PR
  • SEM
  • Web Analytics
  • Performance Marketing
  • E-Forskning
  • Introduktion til interaktionsdesign
  • forhandlinger
  • Markedsføring som job
  • Datavisualisering
  • Teknisk projektledelse
  • Client Project
  • Capstone Project
  • Seminarer

3 år

I det tredje år vil eleverne primært fokusere på at uddybe deres specialiserede viden om digitale marketingmetoder og instrumenter indsamlet gennem de første to år af programmet. I dette sidste år får eleverne den teoretiske og anvendte baggrund til at planlægge, designe, udføre, evaluere og overvåge stærkt effektive marketingstrategier og blive kvalificeret til stillinger inden for salg, marketing forskning eller marketing management. For at forberede eleverne på en overgang til real-world karriere lægges der særlig vægt på at udvikle elevens evner i effektiv faglig kommunikation, salgs- og præsentationsfærdigheder, forhandling og ledelse. En betydelig del af tiden vil blive dedikeret til det personlige Capstone-projekt, som kan udføres for en kunde eller i form af deres egen forretningsindsats.

moduler

  • Historiefortælling i en digital verden
  • Mobil marketing
  • E-handel
  • CRM
  • gamification
  • Online Video
  • Digital Media Planning
  • Digital strategi
  • Virtual Company Legal Environment
  • Salg
  • Virksomhed, iværksætteri
  • Brugeroplevelsesdesign
  • Kinas internetmarked
  • Programmering II For Marketing Professionals
  • Capstone Project
  • Seminarer

Programledelse

Andy Crestodina
Andy Crestodina
Medstifter / Strategisk direktør for Orbit Media Studios
/>/>

Andy Crestodina er medstifter og strategisk direktør for Orbit Media, et prisvindende 38-person webdesign firma i Chicago.

I løbet af de sidste 16 år har Andy leveret webstrategi og rådgivning til mere end tusind virksomheder. Som en top-rated speaker på nationale konferencer og som forfatter til mange af de største blogs, har Andy dedikeret sig til undervisningen i marketing.

Andy har skrevet hundredvis af artikler om indholdsstrategi, søgemaskineoptimering, sociale medier og Analytics.

  • Forbes Top 10 Online Marketing Eksperter til Watch i 2015
  • Entreprenør Magazine Top 50 Marketing Influencer i 2016
  • Mentor i 1871, # 1 inkubatoren i USA
  • Adjungeret professor i digital markedsføring på Loyola University


Anna Znamenskaya
Anna Znamenskaya
Chief Digital Officer, Mindshare Russia
/>/>/>

Anna Znamenskaya er en online entreprenør ekstraordinaire. Hun er en Chief Digital Officer i Mindshare Russia og en velkendt russisk internetforetagende og iværksætter. Som chefchef for Rambler (en stor russisk internetportal) i 2008 genererede hun over 110 millioner dollars i årligt salg og konsoliderede adskillige strategiske partnerskaber med virksomheder som Microsoft, AOL, Blinkx.

Som administrerende direktør og medstifter skabte hun ivi.ru - en af ​​de største og mest berømte online video portaler i Rusland, der nåede op på en værdi på 150 millioner dollars inden for 3 år efter lanceringen. Hun oprettede den første russiske RTB-platform i web og mobil til online detailbank Tinkoff Bank. Anna blev nævnt som en af ​​de 10 russiske internet iværksættere i henhold til Venture Village og The Moscow Times for hendes opstart: workingmama.ru. Hun blev uddannet i 2012 fra IE Business School i Madrid med Masters i Digital Marketing grad. Som fakultetsleder for Digital Marketing ved Harbor.Space University har hun til hensigt at opfordre eleverne til at blive virkelig globale digitale fagfolk på et af de mest interessante og innovative felter i dag.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret February 14, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Åben tilmelding
Duration
Varighed
3 år
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Barcelona
Startdato: Åben tilmelding
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Åben tilmelding
Spanien - Barcelona
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen