Bachelor I Digital Markedsføring

Harbour.Space

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor I Digital Markedsføring

Harbour.Space

BSDM Dette program er undervist i DANSK. Gode ​​ideer blomstre eller visne afhængigt af, om en digital markedsføring strategi kan kommunikere dem. Den Harbour.Space Digital Marketing Bachelor 's program er et intensivt og hands-on grad, der giver de studerende de færdigheder, de behøver at kunne positionere en vare eller tjenesteydelse i dagens over-mættet hav af kommunikation.


Efter at have afsluttet vores Bachelor of Digital Marketing program, vil du blive en digital markedsføring professionel. Du vil være godt rustet til at arbejde i en salgs- eller marketing afdeling af en større brand i et reklamebureau, eller i et medie eller teknologisk virksomhed. Du vil vide, hvordan man kan hjælpe mærker til at kommunikere effektivt med deres målgrupper ved hjælp af de fantastiske fordele, som nye online-teknologier har bragt til verden.

PROGRAMSTRUKTUR

1 år

I det første år, er studerende nedsænket i erhvervslivet væsentlige, for at absorbere den sammenhæng, hvori markedsføring fagfolk opererer. Studerende vil arbejde gennem solide centrale kurser i generel ledelse, økonomi, regnskab, finans, forretningsstrategi og jura. Da de bygger deres fundament viden, business ordforråd, slibe nye kompetencer og skabe bånd, det enorme behov for markedsføring i virksomheden og dens centrale rolle bliver klar.

Moduler

  • Digital Media Evolution
<li>Forretning Fundamentals</li> <li>Konkurrencedygtige Firm Strategier</li> <li>Marketing Fundamentals</li> <li>Makroøkonomi</li> <li>Mikroøkonomi</li> <li>Forbrugeradfærd</li> <li>Introduktion til statistiske metoder</li> <li>Master Classes med førende praktikere</li> <li>Digital Marketing som led i den overordnede Marketing Mix</li> <li>Financial Accounting</li> <li>Managerial Accounting</li> <li>Designhistorie</li> <li>Engelsk for industri</li> <li>Lederskab & Gruppedynamik</li> <li>Introduktion til programmering for marketing fagfolk</li> <li>Big Data & Emerging Technologies</li> <li>Capstone Project</li> <li>Seminarer og workshops</li>

2 år

I det andet år introduceres de studerende til markedsføring fundamentals. De lærer om centrale principper og de seneste fænomener, mens de vil vinde strategiske og analytiske evner. Målene for denne akademiske år er at demonstrere rolle, markedsføring inden for erhvervslivet; at forstå de centrale forskelle mellem traditionel og digital markedsføring; at lære de instrumenter og metoder til en effektiv digital markedsføring; at udforske forholdet mellem markedsføring med andre segmenter inden for en virksomhed, og hovedsagelig - at demonstrere, hvordan effektiv markedsføring kan skabe værdi for kunderne.

Immersive workshops ved førende internationale fagfolk vil give de studerende en smagsprøve på deres fremtidige faglige miljøer og give dem mulighed for at danne deres egne ideer om digital markedsføring. Mens dette år indeholder en masse ny viden, er studerende udfordret til at anvende deres nyerhvervede færdigheder og læringer i løbet af deres første klient projekt.

Moduler

  • Social Media Marketing
  • Viral markedsføring
  • Digital Assets
  • PR & indhold
  • SEM & SEO
  • Web Analytics
  • Ydeevne Marketing
  • E-Research & Surveys
  • Introduktion til Interaktionsdesign
  • Forhandlingerne
  • Markedsføring som job
  • Data Visualisering
  • Teknisk projektledelse
  • Klient Projekt
  • Capstone Project
  • Seminarer og workshops
3 År

I det tredje år, vil de studerende primært fokusere på at uddybe deres specialiserede viden om digital markedsføring metoder og instrumenter indsamlet gennem de første to år af programmet. I denne sidste år studerende får den teoretiske og anvendt baggrund til at planlægge, design, udføre, evaluere og føre tilsyn med yderst effektive strategier for markedsføring og blive kvalificeret til stillinger i salg, marketing forskning eller marketing management. For at forberede de studerende til en overgang til den virkelige verden karriere, der blive lagt vægt på at udvikle de studerendes evner i effektiv professionel kommunikation, salg og præsentationsteknik, forhandling og lederskab. En betydelig mængde tid vil blive dedikeret til personlig Capstone projektet, som kan udføres for en kunde eller i form af deres egen virksomhed bestræbelse.

Moduler

  • Storytelling i en digital verden
  • MOBILE MARKETING
  • E-Commerce
  • CRM og loyalitetsprogrammer
  • Gamification
  • Online Video
  • Digital Media Planning
  • Digital strategi
  • Virtual Company Legal Environment
  • Salg og præsentation
  • Virksomhed, iværksætteri og selvfremme
  • User Experience Design
  • Kinas Internet Marked
  • Programmering II Til marketingmedarbejdere
  • Capstone Project
  • Seminarer og workshops

Program Lederskab

Andy Crestodina
Andy Crestodina
Medstifter / Strategisk direktør for Orbit Media Studios

Andy Crestodina er medstifter og det strategiske direktør Orbit Media, en prisbelønnet 38-personers web design firma i Chicago.

I løbet af de sidste 16 år, har Andy forudsat webstrategi og rådgivning til mere end tusind virksomheder. Som en top-rated taler ved nationale konferencer og som forfatter til mange af de største blogs, har Andy dedikeret sig til undervisning i markedsføring.

Andy har skrevet hundredvis af artikler om indhold strategi, søgemaskineoptimering, sociale medier og Analytics.

  • Forbes Top 10 Online Marketing Eksperter til Watch i 2015
  • Entrepreneur Magazine Top 50 Marketing Influencer i 2016
  • Mentor på 1871 # 1 inkubator i USA
  • Adjungeret professor i Digital Marketing på Loyola University

Anna Znamenskaya
Anna Znamenskaya
Chief Digital Officer, Mindshare Russia

Anna Znamenskaya er en online iværksætter extraordinaire. Hun er en Chief Digital Officer i Mindshare Rusland og en velkendt russisk internet udøvende og iværksætter. Som Chief Revenue Officer i Rambler (en enorm russisk internetportal) i 2008, genereret hun over $ 110 millioner i årligt salg og konsoliderede mange strategiske partnerskaber med virksomheder som Microsoft, AOL, Blinkx.

Som CEO og medstifter hun skabte ivi.ru - en af ​​de største og mest berømte online video portaler i Rusland, der nåede en værdiansættelse på 150 mio $ inden for 3 år fra lanceringen. Hun skabte den første russiske RTB platform i web og mobil til online retail bank Tinkoff Bank. Anna blev nævnt som en af ​​de øverste 10 russiske internet iværksættere i henhold til Venture Village og The Moscow Times for hendes opstart: workingmama.ru. Hun er uddannet i 2012 fra IE Business School i Madrid med Master i Digital Marketing grad. Som Faculty Leder af Digital Marketing på Harbour.Space University hun agter at opfordre eleverne til at blive virkelig globale digitale fagfolk i et af de mest interessante og innovative områder i dag.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 31, 2017
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Åben tilmelding
Duration
Varighed
3 år
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Barcelona
Startdato: Åben tilmelding
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Åben tilmelding
Spanien - Barcelona
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen