Bachelor I Erhvervslivet (markedsføring)

James Cook University Singapore

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor I Erhvervslivet (markedsføring)

James Cook University Singapore

Med denne grad vil du blive udstyret med færdigheder, der opfylder kravene fra erhvervslivet, herunder udvikling af kommunikations- og engagement færdigheder, opbygge netværk, vedtage en kommerciel tankegang, forståelse projektledelse og mastering kritisk tænkning og problemløsning. Marketing ikke kun omfatter salg og markedsføring. Det omfatter forskning og udvikling af egnede produkter, overvågning af forbrugernes efterspørgsel, prispolitik, kommunikation og kundeservice. Dagens markedsføring fagfolk skal være i stand til at vurdere de nuværende konjunkturer at hjælpe med at manøvrere deres virksomheder i de mest gunstige positioner.

Kurset omfatter fundament emner inden for markedsføring fundamentals, der tegner sig for beslutningstagning, økonomi, dataanalyse, kundeoplevelse, ledelse og personlige faglige kompetencer. Disse emner bliver så suppleret med specialiserede emner i marketing kommunikation, forbrugeradfærd, international markedsføring, strategisk markedsføring, PR og interaktiv markedsføring.

Bachelor of Business (Marketing) tilbyder valgmuligheder og fleksibilitet, med mulighed for at kombinere Marketing med en anden større fra International Business, Ledelse og Entrepreneurship, Tourism Management og Hospitality Management. Du har en mulighed for at kombinere de to områder af interesse fra en bred vifte af læsepladser, og du kan ændre dine valg på noget tidspunkt i dit første år.

Emner

Kernefag

  • Regnskab for beslutningsprocesser
  • Economics for Bæredygtig Erhvervsudvikling
  • Business Data Analyse og fortolkning
  • Erhverv, Miljø og Samfund i troperne
  • Moderne Business Communications
  • Håndtering af Consumer Markets
  • Business Law
  • Plus et af følgende:
    • Professionel Praktik *
    • tværfaglig Project
    • Selvstændigt projekt

* Eventuelt

Større emner

  • Forbrugeradfærd
  • Integrated Marketing Communications
  • Interactive Marketing
  • Forskning og beslutningsprocesser for Business
  • International Marketing
  • Strategic Marketing
  • Bæredygtig Marketing Management
  • APPLIED MARKETING RESEARCH

Mindre Emner (4 fag fra et af følgende områder)

  • regnskab
  • ledelse
  • markedsføring
  • Tourism Management
  • Financial Management

Bemærk: Hvis en enkelt hoved er valgt, kan engelsk til akademiske formål vælges som valgfag.

Advanced stående

  • Avanceret stående på op til 8 emner vil blive tildelt efter en vellykket gennemførelse af JCU Diploma of Higher Education (Business Studies) program.
  • kan gives Credit undtagelse for studerende med videregående kvalifikationer fra anerkendte institutioner fra sag til sag.

Studieafgifter

  • Indenlandsk * S $ 51,360
  • International S $ 53.928

* Gebyrer gælder for alle Singapore beboere (Singapore Borgere, fastboende og alle pass indehavere ekskl Student Pass).
Bemærk: Alle kursusafgifter omfatter fremherskende 7% varer og tjenesteydelser Skat (GST)

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 23, 2017
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Nov. 2017
Mar. 2018
Duration
Varighed
2 - 4 år
Fuldtid
Price
Pris
53,928 SGD
Information
Deadline
Locations
Singapore - Singapore
Startdato: Nov. 2017
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato: Nov. 2017
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato: Mar. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato: Juli 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Nov. 2017
Singapore - Singapore
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Mar. 2018
Singapore - Singapore
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Juli 2018
Singapore - Singapore
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Price
(51.360 SGD for indenlandske studerende)