Bachelor i erhvervslivet af mode

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor i erhvervslivet af mode

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Business of Fashion er en opgørelse program, hvor kulturelle og praktiske færdigheder er helt i balance til at danne lederen af ​​den kreative klasse. Dette er en all-round figur, som er i stand til at starte og drive en mode forretningsenhed, uanset om det er en enkelt produktionslinie eller en hel virksomhed, en butikskæde eller e-handel, et enkelt mærke eller en hel portefølje, med konventionel eller ukonventionelle fremme værktøjer, i eller uden for boksen.

Business of Fashion er 40% Forretning, 30% Communications, 20% Vision og 10% Design. Der er lodret fremskridt, ved at lære de grundlæggende færdigheder på alle områder i det første år til de mest praktiske færdigheder i den tredje, og derefter i master niveau af det fjerde år, hvor bløde færdigheder og en følelse af lederskab er udviklet. Vandret fremskridt er garanteret med to projekter om året, udført til et niveau, der skal inkluderes i en personlig portefølje.

Kurser er drevet af lærere fra branchen med hands-on, originale materialer. Business of Fashion studerende har adgang til månedlige gæsteforelæsninger fra eksperter og visionære, en enorm bibliotek og computerrum. Ekskursioner til virksomheder, modeshows og messer i Italien og Europa, samt anvendte projekter med virksomheder, der alle organiseret gennem de fire år.

Kandidater med en sekundær-skole (gymnasium) eksamensbevis eller tilsvarende er berettiget og udvalgt efter en indskrivning spørgeskema og et interview med kurset førende lærer. Engelsk sprogfærdighed er påkrævet. Hvert studieår varer ni måneder, fra oktober til juni, og i alt 600 timer, værd 60 point (per år). Kurset afsluttes med en praktikplads i et modefirma i slutningen af ​​det fjerde år.

Studieplan

Første år

  • Fashion Systems;
  • Contemporary Fashion;
  • Sociologi af Imaginary;
  • Kunst & Mode;
  • Grafisk design;
  • Fashion Marketing;
  • Fashion Operationer;
  • Fashion forretningsmodeller;
  • Fashion Kommunikation

Andet år

  • Trend Forecasting, Farve og materialer,
  • Craft til Business,
  • Product Management,
  • Opstart Management,
  • Forretningsadministration,
  • Web Marketing & kommunikation,
  • Tryk på for at imponere,
  • Fashion Skrivning

Tredje år

  • Fashion Merchandising,
  • Fashion Køb,
  • Forbrugeradfærd,
  • Retail Management,
  • E-handel,
  • Event Management,
  • Pressetjenesten & PR,
  • Strategisk Branding;
  • Industri projekt bog

Fjerde år

  • Brand Management,
  • Strategisk planlægning,
  • Design Management,
  • Art Direction,
  • Account Management,
  • Økonomistyring,
  • Retsudvalget,
  • Projektledelse,
  • Fashion Lederskab

Karrieremuligheder

Baseret på den studerendes personlige evner og færdigheder erhvervet kurset kvalificerer kandidater til job i mode management (Product Manager, Merchandiser, Marketing Manager, Køber, Retail Manager Brand Manager), agenturer (Strategic Planner, Trend Forecaster, Communications Manager), tryk (Redaktør, journalist), og for at være en freelance projektleder eller iværksætter i mode og luksus felter.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Duration
Varighed
4 år
Fuldtid
Price
Pris
12,000 EUR
per år
Information
Deadline
Locations
Italien - Florence, Tuscany
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Italien - Florence, Tuscany
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen