Bachelor i ledelse menneskelige ressourcer og organisatorisk adfærd
Polytechnic Institute of Tomar
Nøgleinformation
Campus placering
Tomar, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Human Resources Management og Organisatorisk Adfærd
Målsætninger
Dette program sigter mod at fremme erhvervelse af knowhow og færdigheder til at opfylde udfordringerne i det nye årtusinde i form af organisatorisk adfærd forvaltning; udvikle ledelse og lederskab processer med henblik på at opnå organisatoriske effektivitet, konstant opfølgning og opdatering samt fremme en passende forbindelse mellem akademiske metoder / ekspertise og arbejdskraft verden. Og forsøger også at forbedre den individuelle som "den største ressource", og kendetegnet af Human Resources Management.
Navnet på programmet er implicit relateret til funktioner som forvaltning af de menneskelige ressourcer, strategisk HRM, rekruttering og udvælgelse, erhvervsuddannelse og rådgivning, administrative HRM, organisatorisk sundhed, karriere management, rådgivning inden for organisatorisk adfærd.
Specifikke mål
- • At give kandidater en uddannelse anerkendt konceptuel soliditet;
- • Få høje niveauer af berygtet og anerkendelse business;
- • At give kandidater en bred vifte af karrierevalg og en høj effektiv beskæftigelsesegnethed;
- • At give kandidater en stærk forbindelse til erhvervslivet og forretningspraksis i deres state of the art;
- • At give kandidater artikulationen og integration i løbende forbindelse med den nationale og internationale virksomheder;
- • At give kandidater et sæt bløde færdigheder i ledelse, der er nødvendige for forståelsen af organisatoriske virkelighed;
- • At give kandidater en solid sæt specifikke færdigheder afgørende forvaltning af menneskelige ressourcer til en professionel udførelse af høj kvalitet;
- • Give et solidt etisk grundlag for faglig integration.
faglige mål
Ifølge profil defineret af WFPMA, kan skelnes forskellige niveauer og roller for HR-medarbejdere. Kandidater vil være i stand til at udføre funktioner såsom:
- Top Administratorer / Managers;
- Funktionelle Specialister;
- Teamledere;
- Mellemliggende eller Executive Managers.
Afhængigt af deres specifikke stillinger i organisationen, kan de enten specialist, generalist eller strategiske funktioner som følger:
- direktør Menneskelige ressourcer;
- HR-chef og officiel;
- Management Konsulent;
- Organisatorisk Adfærd Konsulent;
- Erhvervsuddannelse Manager og konsulent;
- Konsulent og specialist;
- Public Relations-direktør;
- Institutionelle Kommunikation tekniker.
Læringsresultater
Indehavere af en grad i HRM og organisatoriske adfærd skal kunne: design HRM strategier bidrage til at ændre kulturelle tankesæt og organisationsudvikling; påvirke kulturelle og organisatoriske miljø ændringer; design management og personlig ekstraudstyr politikker i tråd med organisationens globale strategi; passende vælge og anvende ledelse og personlig ekstraudstyr teknikker; vejlede i forhandlings- og konflikter processer; anvende sociale lovgivning og regler; samarbejde i den globale ledelse af organisationen i de tekniske, adfærdsmæssige og administrative område; udvikle relationelle og selv-viden kompetencer; udvikle sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen politikker; design og praksis færdigheder, der fremmer organisatorisk effektivitet / effektivitet; give læreruddannelsen; uddanne forskere på det sociale område af organisationer.