Bachelor i marketing

Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor i marketing

Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Marketing er afgørende for en organisk vækst på en virksomhed og dens centrale rolle er at skabe, kommunikere, indfange og fastholde værdi for en organisation. Marketing hjælper en virksomhed med at skabe værdi ved en bedre forståelse af kundernes behov og give dem med innovative produkter og tjenester. Denne værdi formidles gennem en række forskellige kanaler samt gennem virksomhedens brandingstrategi. Effektiv styring af kunder og prisfastsættelse tillader firmaet at fange en del af den værdi, det har skabt. Endelig ved at bygge en effektiv kundeorienteret organisation et firma forsøger at opretholde værdi over tid. Vores fakultet behandler en lang række emner, i alle disse områder. Vores arbejde forsøger at få en bedre forståelse af, hvordan forbrugerne anvender information og træffe valg, og hvordan disse valg påvirker virksomhedens strategi for udviklingen af ​​nye produkter, customer relationship management, branding og andre markedsføringstiltag. Vi undersøger spørgsmål vedrørende branding, business marketing, global marketing, distributionskanaler, prisfastsættelse, direkte og interaktiv markedsføring, salgsledelse og afkast af markedsføring investeringer. Nogle af vores fakultet har specialiseret sig i bestemte brancher som detailhandel, agroindustrien, socialt iværksætteri, medier, kunst og underholdning. Der er flere nye udviklinger i markedsføringen, der tilbyder muligheder for os at gøre vigtige bidrag i fremtiden. Den nuværende økonomiske krise er ved at ændre forbrugernes aktuelle og fremtidige købs- og forbrugsmønstre. Søgemaskiner har ændret den måde forbrugerne få oplysninger og træffe beslutninger, og de er også dramatisk ændrer reklamebranchen. Sociale netværk og brugergenereret indhold har åbnet en ny måde for forbrugerne at samarbejde med hinanden og med brands og virksomheder. Der er væsentlige ændringer i holdninger forbrugere og virksomheder om sociale spørgsmål. Forbrugernes præferencer og valg af produkter i stigende grad af sociale faktorer. Virksomheder erkender, at der er et stort marked på "bunden af ​​pyramiden", og markedsføring til disse forbrugere kan kræve en ny ramme. Disse og relaterede udvikling giver store muligheder for markedsføring fakultetet at gøre en betydelig indflydelse i fremtiden.

Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Kasakhstan - Almaty, Almaty Province
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
Kasakhstan - Almaty, Almaty Province
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen