Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Den Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation (Bachelorer) er en fire-årig datalogi grad fokuserer på de tekniske aspekter af computergrafik og simuleringer. Eleverne begynder med et solidt fundament i matematik, fysik og programmering, derefter anvende denne viden i årlige teambaserede projekter, hvor de designer, program, test, og endelig frigive deres egne fuldt spilbare spil til offentligheden. De, der fuldføre BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation program vil have opnået den viden og færdigheder til at producere meget komplekse software-systemer på et professionelt niveau.

Emnerne

Studerende i BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation program vil lære at:

  • Programmer en række forskellige simuleringer og spil, herunder tekstbaserede, todimensionale og tredimensionale spil.
  • Udkast til spildesign og tekniske designdokumenter til støtte for planlægning og organisatoriske aspekter af spilproduktion.
  • Implementere effektive grafiske brugergrænseflader (GUI'er), herunder styring af vinduer, menuer og dialogbokse.
  • Opret robuste kunstige intelligensalgoritmer til at fungere som de kognitive processer til computerstyrede spilobjekter.
  • Anvend koncepter som computernetværk, TCP / IP og internetprogrammering til et multiplayer-spilmiljø.

Karriere Outlook

Kandidater fra BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation uddannelsen er klar til at forfølge en bred vifte af entry-og mellemaktivt positioner inden for software engineering generelt og videospil udvikling i særdeleshed, herunder:

  • Software Architect
  • Kvalitetssikring ingeniør
  • Gameplay programmør
  • Motor og værktøjer Programmør
  • Artificial Intelligence Programmør

Programoversigt

Det interaktive simuleringsfelt i realtid, som omfatter software og digital underholdningsindustrien, er et af fremtidens hurtigst voksende og mest spændende karrieremuligheder. Det videospil, film og militære industrier er kun nogle få af dem, der kræver veluddannede, entusiastiske programmører, designere, kunstnere og ledere. DigiPen Institute of Technology er en vigtig udbyder af disse personer, og Bachelor of Science i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation gradprogram forbereder programmører for disse industrier. Designet og udviklet af industri eksperter og DigiPen fakultet, er instituttets fireårige BS i computer science i real-time interaktive simulering grad program en computer science grad, der er stærkt fokuseret på områderne grafik og simuleringer. Deltagere i BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation grad program specialiserer sig i de færdigheder og værktøjer, der er nødvendige for at skabe real-time simuleringer af virkelige hændelser og imaginære situationer.

BS i datalogi i real-time interaktive simulering grad programmet tilbyder omfattende uddannelse i matematik og fysik som grundlag for de forskellige emner præsenteret i almen computervidenskab og computer grafik. Gennem hele uddannelsen, BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation studerende deltager i flere teambaserede projekter. Disse omfattende projekter er designet til at give de studerende konkrete oplevelser, hvor de anvender den teoretiske viden fra deres kurser. Udgør hjørnestenen i programmet, disse projekter eksemplificerer mange af de færdigheder, der er nødvendige i den video game industrien i dag: teamwork, design, implementering, følge op, og forretningsmæssige viden, blandt andre.

BS i computervidenskab i Real-Time Interactive Simulation studerende får erfaring med at designe, programmere og teste en række forskellige simuleringer og spil, herunder tekstbaseret, scrolling, simulering og 2D og 3D-spil.

Studerende i dette uddannelsesprogram arbejder både individuelt og sammen for at lære fundamentet af software programmering, spil design og produktion. Derudover skriver de vildt design dokumenter og tekniske design dokumenter, lære at planlægge værktøjer og teknikker, og deltage i fuld produktion af flere spil. Disse spil-orienterede produktioner er et perfekt medie til at præsentere komplicerede emner i et format behagelig for de studerende. Disse produktioner:

  • er grafikorienterede simuleringer, herunder 2D- og 3D-simuleringer.
  • kan realistisk reproducere eller simulere naturlige fænomener og virkelige livshændelser. Flysimulatorer er gode eksempler på sådanne simuleringer.
  • er meget interaktive, hvilket kræver en uddybet og effektiv grafisk brugergrænseflade (GUI). Udviklingen af ​​en GUI kræver, at ledelsen af ​​vinduer, menuer, dialogbokse og hardware ressourcer, herunder tastaturer, mus og skærme.
  • reagere i realtid. Gennemførelsen af ​​sådanne simuleringer kræver en grundig viden om computerhardware og computersprog.
  • er historiebaserede simuleringer, der kræver et plot, hvor spilobjekter skal interagere intelligent med hinanden. Derfor, for at gøre spil udfordrende og interessant, skal eleverne designe og implementere gode kunstig intelligens algoritmer, der tjener som de kognitive processer for de computerstyrede spil objekter.
  • kunne være designet til enten et enkeltplayer eller multiplayer-miljø. Udviklingen af ​​sidstnævnte kræver forståelse af emner som computernetværk, TCP / IP og internetprogrammering.
  • er gode eksempler på store og komplekse produktioner. Teamwork er afgørende for en vellykket gennemførelse af sådanne produktioner. Derfor er de studerende inddelt i hold og er strengt trænet i objektorienterede programmeringssprog, paradigmer og software engineering teknikker og praksis.

Kandidater i denne grad program vil være parat til at komme ind i spilindustrien som entry-level dataloger og softwareingeniører. Mulige post-position titler omfatter Computer Scientist, Software Engineer, Software Developer, Software Development Engineer, Software Development Engineer i Test, Software Analyst, Computer Programmerer, Gameplay Programmerer, Engine Programmerer, Fysik Programmerer, Graphics Programmerer, Networking Programmerer, Artificial Intelligence Programmerer , Bruger Interface Programmer, Værktøjsprogrammer, Webprogrammer eller Game Scripter. Efter flere år i branchen kan kandidater opnå titler som Lead Engineer, Lead Developer, Development Manager, Chief Engineer, Technical Director og Chief Technology Officer. Dette uddannelsesprogram omfatter også sekundær træning, der kan bidrage direkte til en kandidat, der får stillinger med titler som producent, programleder, teknisk programleder, teknisk forfatter og teknisk designer.

kursus sekvens

BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation kræver færdiggørelse af mindst 142 credits med en kumulativ GPA på 2,0 eller bedre. Programmet spænder sædvanligvis otte semestre på 15 uger hver, eller i alt fire akademiske år.

Sample Course Sequence Chart

Semester 1

  • Lineær Algebra og Geometri
  • Computer Miljø
  • Programmering på højt plan I: C-programmeringssproget
  • Sammensætning
  • Projekt Indledning

Semester 2

  • Calculus og Analytic Geometry I eller Vector Calculus I
  • Højt niveau programmering II: C ++ programmeringssprog
  • Spil implementeringsteknikker
  • Interpersonel og arbejdskommunikation
  • Projekt I

3. semester

  • Calculus og Analytic Geometry II eller Vector Calculus II
  • Operativsystemer I: Man-Machine Interface
  • Computer Graphics I
  • Avanceret C / C ++
  • Projekt II

4. semester

  • Lineær algebra
  • Motion Dynamics
  • Motion Dynamics Lab
  • Computer Graphics II
  • datastrukturer
  • Projekt II

Semester 5

  • diskret matematik
  • Bølger, optik og termodynamik
  • Computer Networks I: Interprocess Communication
  • Avanceret Computer Graphics I
  • Algoritme Analyse
  • Projekt III

Semester 6

  • Enhver MAT kursus nummereret 200 eller højere
  • Lavt niveau programmering
  • Avanceret Computer Graphics II
  • Ethvert 200-niveau eller højere CS-kursus kræves ikke
  • 3D Computer Animation Production I
  • Projekt III

Semester 7

  • Enhver MAT kursus nummereret 200 eller højere
  • Enhver CS kursus nummereret 200 eller højere
  • Enhver ENG kursus på tre point eller mere
  • Vælg en: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 eller MUS 115
  • Projekt III

Semester 8

  • Enhver ENG kursus på tre point eller mere
  • Enhver CS kursus nummereret 200 eller højere
  • Enhver CS kursus nummereret 200 eller højere
  • En humaniora og samfundsfag valgfrit fra enhver tre-kredit HIS, PSY eller SOS kurser
  • Karriereforberedelse: Materialer, Logistik og Kommunikation
  • Projekt IV

Grad Krav

Antal Credits & GPA

BS i Computer Science i Real-Time Interactive Simulation grad program kræver færdiggørelse af mindst 142 point med en kumulativ GPA på 2,0 eller bedre. Programmet spænder sædvanligvis otte semestre på 15 uger hver, eller i alt fire akademiske år.

Gradskrav og kernekurser

Studerende skal have en karakter på "C-" (eller 1,7 kvalitetspoint) eller højere i alle kernekurser for BS i Computer Science og Real-Time Interactive Simulation grad. (I et ikke-kerne kursus vurderes en klasse "D" [eller 1.0 kvalitetspoint] eller højere.) Kernekurserne er alle dem, der er taget for at opfylde GAM, MAT og CS krav. PHY 200, PHY 200L og CG 130 er også kernekurser.

Kunst og musik

Følgende kurser kræves: CG 130 og tre yderligere studiepoeng fra følgende: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 eller MUS 115. (I alt: 6 point)

datalogi

Følgende kurser kræves: CS 100, CS 120, CS 170, CS 180, CS 200, CS 225, CS 230, CS 250, CS 260, CS 280, CS 300, CS 315, CS 330 og CS 350. Studerende skal vælge fire yderligere CS-kurser (12 point) nummereret 200 eller højere. (I alt: 57 point)

Humaniora og Samfundsvidenskab

Følgende kurser kræves: COL 499, ENG 110 og COM 150. Studerende skal tage yderligere seks point i ENG og yderligere tre studiepoeng i HIS, PSY eller SOS. (I alt: 16 point)

matematik

Følgende kurser kræves: MAT 140, MAT 150 eller MAT 180, MAT 200 eller MAT 230, MAT 250, MAT 258 og to MAT valgfag nummereret 200 eller højere. (I alt: 24 point)

Fysik

Følgende kurser er påkrævet: PHY 200, PHY 200L og PHY 250. (I alt: 9 point)

Projekter

Følgende kurser kræves: GAM 100, GAM 150, GAM 200, GAM 250, GAM 300, GAM 350. To kurser fra følgende liste er også påkrævet: GAM 375, GAM 390, GAM 400, GAM 450 og GAM 490. (I alt: 30 point)

Bemærkning om generelle uddannelseskurser

Følgende kurser opfylder det generelle uddannelseskrav til Bachelor of Science i datalogi i real-time interaktive simuleringer: ART eller MUS valgfag (3), KOM 150 (3), ENG 110 (3), to ENG valgfag (6), en samfundsfaglig valgfag i HIS, PSY eller SOS (3), MAT 150 eller MAT 180 (4), MAT 250 (3), PHY 200 (4), PHY 200L (1) og PHY 250 (4).

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
8 semestre
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Bilbao, Basque Country
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Aug. 31, 2022
Dates
Sep. 2019
Spanien - Bilbao, Basque Country
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Aug. 31, 2022