Bachelor of Science i geologi
Mapúa Institute of Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Manila, Filippinerne
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette program er designet til studerende, der agter at blive professionelle geologer og / eller dem, der planlægger at deltage i forskerskolen i geovidenskabelige. Det er et tværfagligt videnskab, der integrerer geologiske observationer og begreber med en række fi elds herunder fysik, kemi, matematik og moderne teknologier i studiet af Jordens processer, miljøer og historie.
Kandidater af programmet kan forfølge en karriere i brancher såsom mineraler / minedrift, olie, og byggeriet i akademiske, eller deltage i miljørådgivning eller statens tjeneste.
Vision
The School of Civil, miljømæssige og geologiske Engineering (SCEGE), skal være en bastion for akademisk og teknisk ekspertise, der udvikler og indskærper i den filippinske ungdom værdierne af kritisk tænkning, social bevidsthed og miljøhensyn gennem state-of-the-art levering og banebrydende forskning og tilpasse sig de stadigt skiftende globale tendenser i teknik uddannelse og teknologi.
Inden for de fem år efter endt uddannelse, skal de kandidater af Geologi program har:
jeg. Gennemføres, enkeltvis eller i teams, projekter, der viser evne til at løse komplekse ingeniørmæssige ii problemer. Havde betydelig involvering i projekter, der tager hensyn til sikkerhed, sundhed, miljøhensyn og den offentlige velfærd, dels gennem overholdelse nødvendige koder og love.
iii. Demonstreret professionel succes via kampagner og / eller positioner med stigende ansvar iv. Demonstreret livslang læring via fremskridt i retning af gennemførelse af en videregående uddannelse, faglig udvikling / videreuddannelse kurser, eller industrielle kurser v. Udviste professionel adfærd og holdning i teknisk praksis vi. Igangsat og gennemført handlinger mod forbedring af teknisk praksis
PROGRAM RESULTATER
en. Evne til at anvende viden om matematik, naturvidenskab og teknik f. Evne til at designe og udføre eksperimenter, samt at analysere og fortolke data c. Mulighed for at designe et system, en komponent eller proces til at opfylde de ønskede behov inden realistiske begrænsninger såsom økonomiske, miljømæssige, sociale, politiske, etiske, sundhed og sikkerhed, for fremstilling, og bæredygtighed d. Evne til at fungere på tværfaglige teams e. Evne til at identificere, formulere og løse ingeniørmæssige problemer f. Forståelse af faglige og etiske ansvar g. Evne til at kommunikere effektivt h. Bred uddannelse er nødvendige for at forstå konsekvenserne af tekniske løsninger i den globale og samfundsmæssige kontekst i. Anerkendelse af behovet for og en evne til at engagere sig i livslang læring j. Viden om aktuelle emner k. Mulighed for at bruge de teknikker, færdigheder og moderne engineering værktøjer, der er nødvendige for engineering praksis l. Viden om og forståelse af teknik og ledelsesprincipper, som medlem og leder i et team, til at styre projekter i tværfaglige miljøer