Bachelor of Science i uddannelse
College of Coastal Georgia
Nøgleinformation
Campus placering
Brunswick, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Bachelor of Science i uddannelse
Blanding traditionelle og utraditionelle tilgange til læreren forberedelse med fokus på indhold viden ekspertise, effektive pædagogiske strategier og classroom management, vil kandidater ind i lærerfaget klar til at møde udfordringerne i nuværende og fremtidige klasseværelser. Lærer kandidater komplet faglig uddannelse kursusaktiviteter, indhold kursusaktiviteter i matematik, videnskab og læsning samt strukturerede, overvågede praktiske erfaringer i skolerne.
Den Bachelor of Science i uddannelse med en dobbelt major i den tidlige barndom og specialundervisning opfylder standarder, der fastlægges af University System of Georgia, Georgia Professionelle Standards Commission, og Det Nationale Råd for Akkreditering af læreruddannelsens. Lærer kandidater vellykket gennemførelse af dette program vil blive certificeret i den tidlige barndom og specialundervisning, kvaliteter K-5.
Core pensum
Den tidlige barndom / specialundervisning program kræver afslutningen af 124-126 kredit timer, hvoraf 60 er at fuldføre Core Curriculum område A til F. De følgende Area F kurser er forudsætninger for dette program: EDUC 2110, EDUC 2120, EDUC 2130, ISCI 2001, ISCI 2002 og MATH 2008. De studerende anbefales kraftigt at arbejde regelmæssigt med en uddannelse rådgiver ved afslutningen af CORE pensum.
Adgang til læreruddannelse
Forud for registreringen i semestret, der begynder læreren kandidater faglig uddannelse sekvens selvfølgelig arbejde, er studerende forpligtet til at blive optaget på læreruddannelse. Ansøgning om optagelse til læreruddannelse forfalder på eller før den 1. februar forud for Junior År, Fall Semester. Entré er konkurrencedygtig i naturen og succesrige potentielle lærer kandidater skal mindst opfylde følgende kriterier:
- en kumulativ GPA på 2,5 eller højere på alle kurser.
- vellykket afslutning af GACE Program Optagelse Assessment eller en undtagelse baseret på tilfredsstillende score på SAT eller ACT *
- færdiggørelse af GACE Georgia Educator Etik Assessment (Program indtastning [350])
- karakteren C eller bedre i alle Area F kurser
- færdiggørelse af områder AG i kernen pensum
- indsendelse af tre Lærer Candidate Disposition Evalueringer (mindst én fra et EDUC professor)
- bevis for forsikring for erstatningsret
- en vellykket kriminel baggrund check (foretaget af GaPSC)
- GaPSC Pre-service Certifikatansøgning
Studerende kan fritages GACE, hvis de:
- Score 1000 eller højere på SAT (verbal, matematik)
- Score 43 eller højere på ACT (engelsk, matematik)
- Bestået CBEST, clastogenicitet eller FTCE (California / Oregon / Florida)
- Bestået Praxis I før 2007/03/06
Fortsættelse i Teacher Education Program
Når optaget på læreruddannelse, skal læreren kandidater tjene en minimum 2,75 GPA eller højere hvert semester og tjene en C eller bedre i alle professionelle uddannelse kurser. Periodisk monitorering af programmet fakultet med hensyn til læreren kandidat fremskridt på deres viden, færdigheder og dispositioner er foretaget for at sikre, at læreren kandidater opfylder høje standarder. Afslutning af faglig uddannelse naturligvis arbejde omfatter forelæsning kurser, practicum kurser, hvor læreren kandidat arbejde med børn i offentlige skoler under tilsyn af en certificeret lærer og en college vejleder, seminar kurser, der giver overblik oplysninger om kommende kursus arbejde og faglige udvikling seminarer, der giver supplerende viden og færdigheder ud over forelæsning kurser.
Graduation Krav
For eksamen, er alle lærer kandidater forpligtet til at tage edTPA, at fuldføre Capstone Integrated Praktik, og til at videregive indholdet GACE test, der kræves til certificering af Georgia Professional Standards Commission.
Professionel uddannelse Curriculum
Den professionelle uddannelse studieforløb består af 64 kredit timer med kurser i matematik, tidlige barndom, specialundervisning, læsning, fysisk aktivitet og sundhed, og musik og kunst. I de faglige uddannelser, der er anført under den følgende vejledning danner grundlag for indholdet: ECED - kursusindhold fokuserer primært på den tidlige barndom; ECSP - kursusindhold fokuserer på en kombination af den tidlige barndom og specialundervisning; SPED - kursusindhold fokuserer primært på specialundervisning; og RDNG - kursusindhold fokuserer primært på læsefærdigheder og læseundervisning. I de sidste to års studier alle lærer kandidater gennemføre de samme kursus sekvens og praktiske erfaringer som en kohorte.