Bachelor i International Marketing

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Bachelor of Business in International Marketing ved Schellhammer Business School er et unikt program, der fokuserer på studiet af Marketing fra et internationalt perspektiv.

Den tværfaglige pensum, der inkluderer marketing, digitale medier, reklame, marketingundersøgelse og planlægning giver de studerende et bredt uddannelsesperspektiv med mulighed for at forfølge fremtidige karrierer inden for medier og reklame, hvor færdigheder honet på dette program såsom kritisk, analytisk og kreativ tænkning, intellektuel smidighed og innovation er meget værdsat.

I overensstemmelse med alle andre post- og bacheloruddannelser på Schellhammer Business School , vil de mange spørgsmål, som menneskeheden står overfor - overbefolkning, klimaændringer, forurening, forurening, udtømmende ressourcer, grov ulighed, mislykkede økonomiske systemer, religiøs og politisk dogmatisme, undersøges, mens man går ind for og støtter et nyt system af overbevisninger.

Den menneskelige tilstand er at søge svar på mange menneskelige og skabte problemer ved at forsøge at skabe moralsk, etisk, åndelig og intellektuel følelse af verden.

År 1

  • Principer for markedsføring
  • Akademisk læse- og skrivefærdigheder
  • Industrielle besøg og kritisk analyse
  • Selvkontrol
  • Præsentations evner
  • Introduktion til ledelse
  • Medier & reklame
  • Kommunikationsegenskaber

År 2

  • Forhandling og konfliktløsning
  • Bygning og føring af effektive hold
  • Etik & filosofisk antropologi
  • Økonomistyring og dataanalyse
  • Markedsmærke, segmentering og positionering
  • Industrielle besøg og kritisk analyse
  • Medier & reklame
  • Digital marketing og e-handel
  • Services Marketing
  • Marketing Research
  • Human Resource Management

År 3

  • Forbruger adfærd
  • Marketing Planning
  • Mennesket og menneskeheden
  • Familievirksomheden
  • Industrielle besøg og kritisk analyse
  • Mindens arkitektur
  • Bæredygtighed: Global Resources Challenge
  • Begreber om personlig udvikling
  • Trends & Innovation inden for marketing
  • Personlig præsentation og karriereudvikling

Sprogkurser tilbydes: (spansk, fransk, tysk, italiensk, kinesisk mandarin, japansk, russisk og engelsk)

Bemærk venligst, at emner, der tilbydes, kan variere fra den offentliggjorte liste og revideres regelmæssigt for at sikre maksimal relevans for den relaterede industri og erhvervsliv. Sprogkurser er baseret på efterspørgsel (minimum fem studerende) pr. Niveau og skal vælges inden semesterstart.

Kursusinformation

  • Kursuskode: BBA-300
  • Kursets varighed: 3 studieår
  • Semester 1: Oktober / Semester 2: februar
  • ECTS (European Credit Transfer System): 180 point
  • Minimumsalder: 18 år
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Schellhammer Business School (SBS) is the first British accredited international Business School in southern Spain offering undergraduate and postgraduate programmes based on Swiss quality education s ... Læs mere

Schellhammer Business School (SBS) is the first British accredited international Business School in southern Spain offering undergraduate and postgraduate programmes based on Swiss quality education standards taught exclusively in English. SBS is also the only to offer high-quality, on-campus accommodation to a student body of over 54 nationalities. Minimer