Program beskrivelse
Bachelor of Business i International Marketing ved Schellhammer Business School er et unikt program, der fokuserer på studiet af marketing fra et internationalt perspektiv.
Den tværfaglige pensum, der inkluderer Marketing, Digital Media, Advertising, Marketing Research and Planning giver de studerende et bredt uddannelsesperspektiv med mulighed for at forfølge fremtidige karrierer inden for Media & Advertising, hvor færdigheder finpudset på dette program som kritisk, analytisk og kreativ tænkning, intellektuel agility. og innovation er højt værdsat.
I tråd med alle andre post- og bacheloruddannelser på Schellhammer Business School vil de mangfoldige problemer, som menneskeheden står over for - overbefolkning, klimaændringer, forurening, forurening, udtømning af ressourcer, grov ulighed, mislykkede økonomiske systemer og politisk dogmatisme blive undersøgt, mens man går ind for og støtter en nyt system af trosretninger.
Den menneskelige tilstand er at søge svar på mange menneskelige og skabte problemer ved at forsøge at skabe moralsk, etisk, åndelig og intellektuel følelse af verden.
Curriculum
År 1
År 2
År 3
Principer for markedsføring
Akademisk læse- og skrivefærdigheder
Industrielle besøg og kritisk analyse
Selvkontrol
Præsentations evner
Introduktion til ledelse
Medier & reklame
Kommunikationsegenskaber
Forhandling og konfliktløsning
Bygning og føring af effektive hold
Etik & filosofisk antropologi
Økonomistyring og dataanalyse
Markedsmærke, segmentering og positionering
Industrielle besøg og kritisk analyse
Medier & reklame
Digital marketing og e-handel
Services Marketing
Marketing Research
Human Resource Management
Forbrugeradfærd
Marketing Planning
Mennesket og menneskeheden
Familievirksomheden
Industrielle besøg og kritisk analyse
Mindens arkitektur
Bæredygtighed: Global Resources Challenge
Begreber om personlig udvikling
Trends & Innovation inden for marketing
Personlig præsentation og karriereudvikling
Tilbudte sprogklasser: Spansk, fransk, tysk, italiensk, kinesisk mandarin, japansk, russisk og engelsk.
Bemærk venligst, at emner, der tilbydes, kan variere fra den offentliggjorte liste og revideres regelmæssigt for at sikre maksimal relevans for den relaterede industri og erhvervsliv. Sprogkurser er baseret på efterspørgsel (minimum fem studerende) pr. Niveau og skal vælges inden semesterstart.KursusinformationKursuskode: BBA-300
Kursets varighed: 3 studieår
Semester 1: Oktober / Semester 2: februar
ECTS (European Credit Transfer System): 180 point
Minimumsalder: 18 årIndlæggelserMinimum 18 år gammel
IB, A-niveau, gymnasium eller tilsvarende eksamensbevisOverfør studerende
Credits optjent for relevante kurser gennemført på andre skoler, colleges eller universiteter kan evalueres til overførsel til et af vores programmer. Transferstuderende behøver ikke at indsende anbefaling. Transferstuderende skal indsende udskrifter fra deres tidligere skoler, colleges eller universiteter, så kreditter og kurser kan evalueres til overførsel.
Ikke-EU-studerende
Studerende, der ikke er statsborgere i Den Europæiske Union, opfordres til at ansøge ca. 2-4 måneder før den foretrukne startdato for at give tid til visumbehandling. Hvis visumet er forsinket, kan de studerende udsætte deres studier til den næste tilgængelige startdato. For at ansøge om visum skal du blive accepteret som studerende ved Schellhammer Business School og opfylde alle retningslinjer og krav, der er fastlagt af ambassaden i deres land. Hvis du har brug for vejledning under processen, så tøv ikke med at kontakte vores internationale optagelsesafdeling.