Bachelor i Spiludvikling
SAE Institute UAE
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
AED 51.975 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Per år. Undervisningsgebyrer er tilgængelige i fleksible betalingsmuligheder
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Gennemfør Bachelor of Games Development på SAE og opbyg din ekspertise inden for programmering eller spildesign. Anvend færdigheder og viden i denne spændende branche inden for niveaudesign, social og mobil spiludvikling, programmering af spilmotorer, programmering af gameplay, spildesign, projektledelse, seriøse spil og meget mere. I løbet af din tid på SAE vil du arbejde med industristandard software og hardware og lære at bruge industristandard programmeringssprog.
Du vil foretage specialiserede enheder designet til studerende til at deltage i virkelige projekter under vejledning af ekspert SAE-personale. Med denne unikke undervisningsstil vil du demonstrere dine færdigheder og tekniske viden i et samarbejde og kreativt studiebaseret læringsmiljø.
Dine studier
Hvert uddannelsesprogram er opdelt i diskrete faser, hver designet til at fremme forskellige færdigheder.
Trin I - Udvikling af grundlæggende færdigheder
I fase I vil du foretage en række grundlæggende enheder, der giver dig de væsentlige tekniske færdigheder og viden, der ikke kun er relevante for dit fagområde, men også giver dig de nødvendige færdigheder til at samarbejde med andre kreative mediestuderende og fagfolk i senere faser af program.
- Gameplay Scripting og Gameplay Programmering
- Niveau Design og Udvikling
- Principper for spildesign
- Projektledelse og professionel etikette
- Kritisk og kreativ tænkning
- Moderne industrioversigt
Trin II - tværfaglige projekter, medier og kulturstudier
I fase II arbejder du i simulerede projektgrupper, hvor du arbejder mod store leverancer hver trimester. Inden for fase II får vi dig ikke kun til at anvende dine trin I færdigheder i en dybere kontekst, men hjælper dig med at arbejde inden for den moderne kreative medie arbejdsstyrke.
I fase II viser vi dig, hvordan dit arbejde bidrager til og interagerer med bredere kultur og mediepraksis. Denne viden giver dig mulighed for at arbejde med en række andre discipliner og kunstnere og udvide dit potentiale på den globale scene.
Du vil gennemføre en række virkelige projekter med studerende, ikke kun i din egen disciplin, men i alle andre SAE-discipliner.
I fase II får du muligheden for at arbejde som projektspecialister inden for følgende områder. De typer projekter og projektroller, du vælger at påtage dig, bestemmer, hvilket specialiseringsområde du falder inden for. Stage II har to studiemoduler med projekter baseret på følgende områder;
- Programmering af spil
SAE Games Programming-graden er et meget fokuseret program, der dyber dybt ned i spil og programmering af spilmotorer. Du vil opbygge dine færdigheder i eksisterende softwarepakker og rammer, såsom Unreal Engine og Unity, ved hjælp af disse til at opbygge dit tekniske skillset og udvikle dine egne spilværktøjer, biblioteker og motorer. Du vil forbedre din viden om C ++ og objektorienteret programmering til at opbygge komplekse spil og værktøjer.
Gennem hele programmet arbejder du med studerende fra alle andre discipliner for at opbygge en rig og høj portefølje af arbejde. - Spil Design
I specialiseringen i design af spil vil du arbejde på en række projekter med dine jævnaldrende og SAE-facilitatorer, som vil opbygge dine færdigheder og viden inden for det forskelligartede omfang af spildesign.
I løbet af programmet vil du være i stand til at forfølge alle facetter af spildesign såsom niveau design, systemdesign, økonomidesign, kamp- og AI-design, balance, spillerpsykologi og meget mere. Bedst af alt vil vi give dig de værktøjer, du har brug for for at kunne formulere designideer til ægte arbejdsspil. Du vil også udforske komplekse kunstneriske ideer, der fører til originale, personlige spil, der er kunstnerisk meningsfulde for dig. Arbejd sammen med andre ligesindede studerende og personale fra alle SAE-discipliner for at opbygge en massiv portefølje af projekter.
Trin III
Trin III er den sidste del af dine studier. Her vil du gennemføre et tværfagligt projekt efter eget valg for at være det sidste og mest ambitiøse porteføljeprojekt, som du vil gennemføre.
Du vil også afslutte dine studier ved at gennemføre et valgfrit modul og gennemføre et obligatorisk praktikophold.
Når du er færdiguddannet, vil du have; en professionel online tilstedeværelse, som du er begyndt at opbygge i starten af programmet, en bred vifte af tværfaglige projekter, der er til stede i din portefølje, og en dybere forståelse af de kreative mediefelter og den virkelige oplevelse.
Efter eksamen fra programmeringen eller specialiseringen af spildesign har du betydelig erfaring med at arbejde i simulerede produktionsmiljøer. Du vil have lært industristandard arbejdsgang og produktets livscyklus. Du vil have en portefølje af spilprojekter, der bruges til enten at starte din egen opstart eller opbygge din professionelle praksis yderligere.
Studerende i programmeringsspecialiseringen vil have en række porteføljeprojekter, der demonstrerer en anvendt viden om C ++ i forbindelse med spil-programmering og programmering af spilmotorer. Du vil også have en demonstreret viden om at bygge værktøjer til spilmotorer på sprog som C #.
Spildesignstuderende vil opgradere med en stærk teknisk forståelse af spiludviklingspipelinen og værktøjer som Unity, UDK, 3D Studio Max og Maya. Studerende til spildesign vil have mulighed for at engagere sig i en bred vifte af færdigheder, herunder billedkunst, lyd, historie eller karakterudvikling og til at udforske kunstneriske visioner for, hvad spil kan være. Designere vil øve den kreative udvikling af spil og arbejde på at være originale, udtryksfulde og innovative.
Kvalifikation
Bachelor i Spiludvikling
Din læringserfaring
SAE har implementeret en fjern fleksibel læringsmulighed for nuværende og fremtidige studerende. Rækken af værktøjer, der er udviklet af SAE, vil ikke kun give studerende mulighed for at samarbejde online, men også få erfaring i fjerntliggende arbejdsmetoder, der er meget anvendte inden for de kreative industrier.
- Lær det avancerede industristandard C ++ programmeringssprog med et specialiseret fokus på spiludvikling.
- Brug industrielle standardware og udviklingspakker som Havoc, Direct X, Ogre, OpenGL, UDK, Unity og mange flere.
- Oplev et kursus designet i samarbejde med branchens partnere, udvikle de færdigheder, som spilbranchen ønsker.
- Lær programmering af gameplay, programmering af spilmotorer og værktøjsudvikling - du vil være i stand til at udvikle dine egne motorer fra bunden og oprette dine egne værktøjer inklusive importører / eksportører og scenechefer.
- Lær design og tekniske færdigheder for at kunne artikulere og implementere spil på højt niveau. Dette er nøglefaglige kvalifikationer, der kræves af spilindustrien og ofte ikke behandlet i andre HE-spilkurser.
- Udvikle højt niveau færdigheder i spil design, programmering, 3D pipeline, spil psykologi, og arbejder prototyper - lære at gøre dine ideer til virkelighed.
- Begynd at lave spil i din første trimester.
- Arbejd med kunstnere, designere, web- og mobiludviklere, filmskabere, animatorer og lydspecialister.
Karrieremuligheder
|
|
Arbejdsgivere
SAE-spillets kandidater har været involveret i mange fremragende kreative mediefirmaer, herunder:
|
|
Adgangskrav
Ansøgere fra alle ansøgergrupper, der ønsker at studere en bacheloruddannelse, skal opfylde følgende adgangskrav:
- Vær mindst 18 år (eller fylder 18 år i dit første studieår) eller 17 år før første periode begynder.
- Færdiggørelse af et australsk Senior Secondary Certificate of Education (SSCE) eller tilsvarende; som er lønklasse / år 12 i henhold til den australske læseplan.
- Afslutning af en eksamensbevis eller højere udstedt under den australske kvalifikationsramme (AQF); eller andre tilsvarende kvalifikationer.
- Erfaringsbaseret indtastning - for ansøgere, der ikke opfylder kravene i optagelseskriterierne 1 eller 2. Læs afsnittet nedenfor om Experience Based indtastning, videregående uddannelse Pathway eller kontakt en SAE Kursus rådgiver direkte for mere information.
- Nødvendige dokumenter:
- High school Certificate
- High school transskription (karakterskala skal gives, hvis den ikke er uddannet i USA, IB, UK eller indisk læseplan), medmindre karakterer er nævnt som procenter (%)
- Bevis for engelsk sprogfærdigheder
SAE anerkender brancheerfaring og tidligere undersøgelser fra akkrediterede institutioner.
For yderligere oplysninger om SAE's adgangskrav henvises til politik for studenterudvælgelse, optagelser, udsættelse og overførsel.
Engelsk Sprogkrav
Internationale studerende skal fremlægge yderligere bevis for sprogfærdigheder og gennemføre et af følgende:
- International English Language Testing System (IELTS): En båndscore på 6 eller højere for et videregående uddannelseskursus (HE) og 5,5 eller højere for et erhvervsuddannelsesforløb (kun den akademiske test accepteres), ELLER
- Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL): En score på 550 eller højere (papirbaseret test), 60 eller højere (internetbaseret test) til et videregående uddannelseskursus (HE) og en minimumscore på 527 (papir -baseret test) eller 46 (internetbaseret test) til et VET-kursus, ELLER
- International Second Language Proficiency Rating (ISLPR): En samlet rating på 3, OR
- Pearson Test of English (PTE): Akademisk score på 50 (eller højere) for en videregående uddannelse (HE) og en akademisk score på 42 (eller højere) for et erhvervsuddannelsesprogram, ELLER
- Fælles europæisk referenceramme for sprog (CEFR) AB 2.1-niveau eller højere.
- Afslutning af år 12 engelsk på en australsk gymnasium eller college eller tilsvarende med et minimumsresultat af "Tilfredsstillende" eller tilsvarende.
- Et tilsvarende niveau fra andre godkendte engelsksprogede gymnasier ved at give et underskrevet og stemplet bekræftelsesbrev fra gymnasiet, hvori det hedder, at engelsk var undervisningssproget.
- Andre beviser for engelsk kompetence kan overvejes til gennemgang og vil blive accepteret efter SAE Creative Media Institute's skøn. Dette kan enten være bevis på modersmålssprog eller et underskrevet og stemplet bekræftelsesbrev fra en videregående uddannelsesinstitution om, at engelsk var undervisningssproget.
Engelsk testresultater, der er mere end to (2) år gamle på tidspunktet for ansøgningen, accepteres ikke.
Hvis bevis for engelsk sprogfærdighed ikke kan opnås, organiserer SAE Dubai i samarbejde med Eton institut en CEFR-test i begyndelsen af hver semester, som studerende kan tilmelde sig