Bachelor i Visual Communication Design
Kadir Has University
Nøgleinformation
Campus placering
Istanbul, Tyrkiet
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 12.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Per år.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Vores alumner er i stand til at designe og lede nye generation kommunikationsmedier.
Designkommunikationsafdelingen har til formål at rejse enkeltpersoner, der vil fungere som ekspertkommunikationsdesignere i internetmedier, tv, kunst og designrelaterede felter.
Alumniprofil: Kandidater kan producere værker på kreative områder som fotografi, video, webdesign, interface og interaktivt design, service design, spildesign og motion grafik.
Hvorfor KHAS Visual Communication Design: Vores afdeling giver eleverne mulighed for at løse problemer ved at nedsætte eleverne i et bredt spektrum af teorier og praksis inden for kunst og design.
For at udvide deres ekspertise kan vores studerende modtage dobbelt hoved- eller mindre grader fra andre afdelinger. Vores ledende rådgivende kommission udarbejdet af pionererne i sektoren bidrager væsentligt til indholdet og strukturen af vores evigt udviklende program for visuel kommunikation design uddannelse. Vi overvåger og respekterer også sektorens voksende og ændrede krav med workshops ledet af designere, kunstnere og direktører.
Studie i udlandet Muligheder: Vores afdeling har en dobbelt grad aftale med Coventry University (CU) i Storbritannien. Vores studerende er i stand til at afslutte med en dobbeltgrad efter at have afsluttet deres seniorår i en beslægtet afdeling af CU.
Karrieremuligheder: I deres fire års uddannelse erhverver vores studerende en rig portefølje af arbejde produceret ved hjælp af forskellige medieværktøjer, teknikker og teorier, der giver vores kandidater jobtilbud inden for:
- Design (motion grafik, mobil applikations interface, spil design, service design, web design, animation);
- Kreativ retning (reklame, kunst og fotografi);
- Produktion og efterproduktion (biograf og fjernsyn);
- Videregående uddannelse (master og ph.d.-grader i kunst, design og kommunikation).
Kvalifikation tildelt / Kvalifikationsniveau
Associate and Bachelor (Level 6)
Adgangskrav
Ansøgere skal få de nødvendige scoringer fra overgang til højere uddannelse eksamen (YGS), første cyklus placering test (LYS / TS 1) og direkte overførsel test (DGS). Placeringerne er centralt organiseret af Student Selection and Placement Center (ÖSYM). Internationale studerende, der ansøger om programmet, skal følge de adgangskriterier, der er fastsat af Kadir Has University . Studerende kan overføre til programmet ved at følge Kadir Has University regler på grundlag af den horisontale overførsel. (Yderligere information: http: // www. KHAS .edu.tr)
Anerkendelse af tidligere læring
Studerende kan være fritaget for visse kurser, der er taget i andre institutioner efter godkendelse af dekanen i det relevante fakultet eller institut.
Afgangskrav
Studerende skal færdiggøre alle kurser i læseplanen godkendt af Senatet (240 ECTS Credits) og have et minimum Kumulativt Grade Point Gennemsnit på 2.00 / 4.00.
Definition af programmet
Department of Advertising sigter på at uddanne fremtidige reklameeksperter, der vil bidrage til medier og kommunikation ved at arbejde i overensstemmelse med professionens etiske principper, og hvem ville samle teori og praksis på kreative måder og berige deres talenter med indgående kendskab til metodologi.
Programudfald
- At kunne demonstrere kritisk tænkning og kompetent analysevidenskab med højkvalitets viden inden for kommunikation, humaniora og samfundsvidenskab.
- At kunne demonstrere kreativ, unik og selvstændig tænkning på en måde at deltage aktivt i demokratisk kommunikation og tage en aktiv rolle i produktionen.
- For at kunne knytte forskellige kommunikationsområder udvikle strategier til multimedie og integreret kommunikation.
- At have en kommando over teknologier og strategier for udvikling af kommunikation inden for udgivelse, ledelse og iværksætteri med nye medier; vil kunne drive og omdanne denne proces.
- At vedtage de væsentlige ansvarsområder og etiske forpligtelser i deres erhverv med deres opnåede færdigheder og viden.
- At kunne deltage i et professionelt arbejdsmiljø med aktiv, produktiv og ansvarlig vision.
- At have viden, færdigheder og tilstrækkelighed til at give dem mulighed for at finde jobmuligheder i landet og uden for landet på de forskellige områder i kommunikationsbranchen.
- At kunne kommunikere aktivt på engelsk og andre sprog, som de lærte for at forbedre deres faglige færdigheder og finde internationale jobmuligheder.
- At have evnen til at samle forsknings- og designteknikker sammen gennem forskellige metoder.
- At have ekspertise inden for multimedie teorier og teknologier, design, anvendelse af design og ved hjælp af denne viden vil de være i stand til at analysere multimedieprodukter konceptuelt.
- At kunne anvende de metoder, der bruges til at analysere nutidskunst og visuel kultur.
Professionelle Profiler af kandidater
Kandidater er ansat i reklamebureauer, marketingafdelinger af virksomheder / ngo'er / offentlige institutioner, medieplanlægningsfirmaer og i andre medierelaterede organisationer.
Adgang til videre studier
Kandidater kan ansøge om kandidatuddannelser (7. og 8. cyklus) i relaterede programmer.
Evaluering Spørgeskemaer
Kursus og instruktør Evaluering Spørgeskema Graduation Spørgeskema Tilfredshed Spørgeskema
Internationalt samarbejde
Erasmus studerende udvekslingsprogram.
Indlæggelser
Programresultat
Programudfald
- At kunne demonstrere kritisk tænkning og kompetent analysevidenskab med højkvalitets viden inden for kommunikation, humaniora og samfundsvidenskab.
- At kunne demonstrere kreativ, unik og selvstændig tænkning på en måde at deltage aktivt i demokratisk kommunikation og tage en aktiv rolle i produktionen.
- For at kunne knytte forskellige kommunikationsområder udvikle strategier til multimedie og integreret kommunikation.
- At have en kommando over teknologier og strategier for udvikling af kommunikation inden for udgivelse, ledelse og iværksætteri med nye medier; vil kunne drive og omdanne denne proces.
- At vedtage de væsentlige ansvarsområder og etiske forpligtelser i deres erhverv med deres opnåede færdigheder og viden.
- At kunne deltage i et professionelt arbejdsmiljø med aktiv, produktiv og ansvarlig vision.
- At have viden, færdigheder og tilstrækkelighed til at give dem mulighed for at finde jobmuligheder i landet og uden for landet på de forskellige områder i kommunikationsbranchen.
- At kunne kommunikere aktivt på engelsk og andre sprog, som de lærte for at forbedre deres faglige færdigheder og finde internationale jobmuligheder.
- At have evnen til at samle forsknings- og designteknikker sammen gennem forskellige metoder.
- At have ekspertise inden for multimedie teorier og teknologier, design, anvendelse af design og ved hjælp af denne viden vil de være i stand til at analysere multimedieprodukter konceptuelt.
- At kunne anvende de metoder, der bruges til at analysere nutidskunst og visuel kultur.
Ideelle studerende
Alumniprofil: Kandidater er i stand til at producere værker inden for kreative områder som fotografi, video, webdesign, interface og interaktivt design, servicedesign, spildesign og motion graphics.
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder:
I løbet af deres fire års uddannelse erhverver vores studerende en rig portefølje af arbejde produceret ved hjælp af forskellige medieværktøjer, teknikker og teorier, der giver vores kandidater jobmuligheder inden for områderne:
- Design (motion grafik, mobil applikations interface, spil design, service design, web design, animation);
- Kreativ retning (reklame, kunst og fotografi);
- Produktion og efterproduktion (biograf og fjernsyn);
- Videregående uddannelse (master og ph.d.-grader i kunst, design og kommunikation).
Professionelle Profiler af kandidater
Kandidater er ansat i reklamebureauer, marketingafdelinger af virksomheder / ngo'er / offentlige institutioner, medieplanlægningsfirmaer og i andre medierelaterede organisationer.