Bachelor i turisme
Universidade Europeia
Nøgleinformation
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk, Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Denne turismegrad, der er stærkt forbundet med erhvervslivet, er fokuseret på skabelse, ledelse og formidling af turisme og gæstfrihed i dens forskellige aspekter, hvilket åbner hidtil usete beskæftigelsesmuligheder. Mere end 170 partnerskaber inden for områderne turisme og gæstfrihed giver studerende anderledes og ægte oplevelser i turistindustrien: Vila Galé, Pestana, Tivoli Hotels, Viagens Abreu Group, Uniplaces, Museus de Portugal, CCB, Zomato og Fórum Turismo 2.1, bl.a. mange andre partnerskaber.
Denne grad gør det også muligt for studerende at deltage i Tourism Train Experience, et projekt, der har til formål at revitalisere øde områder i Portugals indre. De kan også indsende projekter til Tourism of Portugal og til ministeren for turisme i løbet af deres første år.
Grad med en af de højeste beskæftigelsesmuligheder på markedet: 95 % turisme (kilde: infocursos).
Bachelorgrad anerkendt af Tourism of Portugal.
Indlæggelser
Læreplan
1. semester
- Turisme Geografi
- Turisme økonomi
- Grundlæggende om turisme
- Kvantitative og kvalitative metoder
- Teknologier til turisme I
- Fremmedsprog I
- Turismelaboratoriet I
2. semester
- Turisme lov
- Turisme og transport
- Turismeanalyse og indikatorer
- Turisme Planlægning og Udvikling
- Teknologier for turisme II
- Fremmedsprog II
- Turismelaboratoriet II
3. semester
- Turisme Marketing
- Turistmarkeder og -produkter
- Turismefremme og underholdning
- Rejsebureauer og rejsearrangører
- Teknologier for turisme III
- Fremmedsprog III
- Turismelaboratoriet III
4. semester
- Design og ledelse af turistoplevelser
- Materiel og immateriell arv
- Protokol og Event Management
- Digital og virtuel markedsføring
- Teknologier for turisme IV
- Fremmedsprog IV
- Turismelaboratoriet IV
5. semester
- Turismeledelse og -drift
- Regnskab og finansiering
- Mennesker og teamledelse
- Iværksætteri og strategi
- Kommunikationsegenskaber
- Fremmedsprog V
- Turisme Laboratorium V
6. semester
- Forretningsplan
- Valgfri I
- Valgfri II
- Valgfri III
- Afsluttende projekt/praktik
"Bachelor's Degree in Tourism", der omfatter 180 ECTS-point, giver en holistisk uddannelse, der forbereder de studerende til succesfulde karrierer inden for det dynamiske område af turisme.
Karrieremuligheder
- Administration og ledelse af turistvirksomheder
- Rejsearrangører, rejsebureauer og luftfartsselskaber
- Rejseledere
- Tekniske roller i offentlige og private turistorganisationer
- Specialiserede projekter til fritidsbranchen
- Turismefremme og underholdning
- Eventplanlægning
- Koordinering af turisme-relaterede dokumentartjenester