Bachelor i uddannelse i grundlæggende faseundervisning
University of Johannesburg
Nøgleinformation
Campus placering
Johannesburg, Sydafrika
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
ZAR 41.661 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Undervisningsestimat pr. År | Overnatningsestimat: USD 2500 pr
Introduktion
Formålet med kvalifikationen er at levere professionelt kvalificerede begynderlærere til grundfasen. Dette gøres ved at give studerende lærere en afrundet uddannelse, der udstyrer dem med det krævede fagindholdsvidenbase, undervisningskompetence, en sund og nuanceret forståelse af den integrerede karakter af teori og praksis i uddannelsen og konteksten af læreryrket i Sydafrika. Programmet fokuserer specifikt på børns udvikling, læsefærdighed, talfærdighed (matematik) og den viden, der understøtter livsfærdigheder.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Hvilken økonomisk støtte er tilgængelig?
Funza Lushaka Bursary Program for Lærere gør det muligt for studerende med højt akademisk potentiale og forpligtelse til at påtage sig en indledende læreruddannelse og efter kvalifikation at komme i tjeneste hos provinsielle uddannelsesafdelinger. Stipendierne er designet til at hjælpe med at imødekomme det nationale behov for højkvalitetslærere på prioriterede områder.
For mere information besøg venligst www.funzalushaka.doe.gov.za.
National Student Financial Aid Scheme (NSFAS) kan kontaktes på
011 559 3642/3906 på Auckland Park Kingsway Campus (APK) og
011 559 5507/5509 på Soweto Campus (SWC).
E-mail: [email protected]
www.bursaries.co.za
Programresultat
Studerende, der gennemfører dette program, kan:
- Lær grundlæggende fase-læseplan (talfærdighed, læse- og skrivefærdigheder) dygtigt
- Brug avancerede færdigheder i læsefærdighed til undervisning
- Støtte og pleje læring og udvikling i forskellige uddannelsesmæssige sammenhænge.
- Identificer og adresser barrierer for læring i de første skoleår
- Undervis læsefærdighed på engelsk og Sotho eller IsiZulu (som førstesprog og supplerende sprog).
- Formulere en personlig undervisningsfilosofi og reflekterer kritisk over deres undervisningsfilosofi og hvordan den relaterer til undervisningsadfærd.