Bachelor i uddannelse i mellemfaseundervisning
University of Johannesburg
Nøgleinformation
Campus placering
Johannesburg, Sydafrika
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
ZAR 41.661 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jan 2025
* Undervisningsestimat pr. År | Overnatningsestimat: USD 2500 pr
Introduktion
Bacheloruddannelsen i mellemfaseundervisning forbereder de studerende til at undervise elever fra klasse 4 til 7. Formålet med kvalifikationen er at levere professionelt kvalificerede begynderlærere til mellemfasen. Dette gøres ved at give studerende lærere en afrundet uddannelse, der udstyrer dem med det krævede fagindholdsvidenbase, undervisningskompetence, en sund og nuanceret forståelse af den integrerede karakter af teori og praksis i uddannelsen og konteksten af læreryrket i Sydafrika.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Hvad er økonomisk støtte tilgængelig?
Funza Lushaka Bursary Program for Lærere gør det muligt for studerende med højt akademisk potentiale og forpligtelse til at påtage sig en indledende læreruddannelse og efter kvalifikation at komme i tjeneste hos provinsielle uddannelsesafdelinger. Stipendierne er designet til at hjælpe med at imødekomme det nationale behov for højkvalitetslærere på prioriterede områder.
For mere information besøg venligst www.funzalushaka.doe.gov.za.
National Student Financial Aid Scheme (NSFAS) kan kontaktes på
011 559 3642/3906 på Auckland Park Kingsway Campus (APK) og
011 559 5507/5509 på Soweto Campus (SWC).
E-mail: [email protected]
www.bursaries.co.za
Programresultat
- Studerende, der gennemfører dette program, kan:
- Lær engelsk som første og yderligere sprog og kommuniker på enten Sotho eller Zulu.
- Undervis i mindst tre skolefag fra følgende fagområder: Matematik, Naturvidenskab og Teknologi, Samfundsvidenskab, Livsfærdigheder og Zulu/Sotho i overensstemmelse med elevernes behov og kravene i skolens læseplan.
- Støtte og pleje læring og udvikling i forskellige uddannelsesmæssige sammenhænge.
- Lær grundlæggende matematiske begreber, som understøtter skolens læseplan for mellemfasen.
- Identificer og adresser barrierer for læring i klasseværelset.
- Formulere en personlig undervisningsfilosofi og reflekterer kritisk over deres undervisningsfilosofi og hvordan den relaterede til undervisningsadfærd