Bachelor of Arts in Social Media Marketing

Generelt

Program beskrivelse

Graceland University's CH Sandage School of Business holder løbende med jobkrav og tilbyder en bachelor i kunstgrad med hovedfag inden for social media marketing. Den store medier Marketing Marketing er en nyskabende, rettidig og tværfaglig større nutidig relevans for studerende, der er tæt knyttet til den liberale kunst og videnskab mission og fundament. Det er åbenlyst, at efterspørgslen og markedet for denne større vokser.

Social Media Marketing-majoren inkluderer en unik kombination af kommunikationskurser, forretnings- og marketingkurser og visuelle designkurser designet til at klargøre studerende til job i den virkelige verden. Den største trækker på styrkerne ved både CH Sandage School of Business og College of Liberal Arts and Sciences.

Erfaringsmæssig læring er nøglen i dette hurtige tempo og kan omfatte projekter med alle størrelser af virksomheder fra små lokale firmaer til Fortune 500 virksomheder, praktikpladser, besøg i virksomheder og branchehøjttalere samt muligheden for at være en del af det nationalt anerkendt Enactus-team og det anerkendte Sandage Center for studiet af fri virksomhed og iværksætteri.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA-grad - Markedsføring på sociale medier

Ud over de væsentlige krav til uddannelse skal hovedfag i marketing i sociale medier gennemføre 45 semestertimer som beskrevet nedenfor:

De følgende 15 semestertimer med centrale forretningsadministrationskurser er påkrævet:

  • BUAD3330 Marketingprincipper, 3 semestertimer
  • BUAD / CSIT3600 Elektronisk handel, 3 semestertimer
  • BUAD4210 Seminar i Social Media Marketing, 3 semestertimer
  • BUAD4430 Marketing Strategies, 3 semestertimer
  • ECON1320 Principper for mikroøkonomi, 3 semestertimer

De følgende 15 semestertimer med centrale kommunikationskurser kræves:

  • COMM1250 Introduktion til kommunikationsteori, 3 semestertimer
  • COMM2300 Introduktion til medieteknologi, 3 semestertimer
  • COMM2500 Introduktion til massemedier, 3 semestertimer
  • COMM3140 Kampagner og overtalelsesteorier, 3 semestertimer
  • COMM3500 Emerging and Social Media, 3 semestertimer

De følgende 12 semestertimer med centrale grafiske designkurser er påkrævet:

  • ARTS1680 Computergrafik til kunst og design, 3 semestertimer
  • ARTS1710 Introduktion til grafisk design, 3 semestertimer
  • ARTS3630 Systems in Design, 3 semestertimer
  • ARTS3640 Interaktiv design, 3 semestertimer

De følgende 3 semestertimer fra datalogi og informationsteknologi kræves:

  • CSIT1060 Introduktion til websideprogrammering, 3 semestertimer

Det anbefales kraftigt, at hovedfag i marketing inden for sociale medier også tager følgende:

  • BUAD3450 Organisatorisk opførsel
  • COMM2100 Introduktion til organisationskommunikation

Kurser til social media marketing

ARTS1680 Computergrafik til kunst og design, 3 semestertimer

Et teknisk kursus, der udforsker de digitale værktøjer, der anvendes i den grafiske designindustri. Studerende udsættes for funktionen, teorien og brugen af branchestandard computerhardware, software og grundlæggende digitale designprincipper, der bruges i produktionen af grafisk design. Der kræves et ekstra gebyr. Mål 2A

ARTS1710 Introduktion til grafisk design, 3 semestertimer

Dækker grundlæggende principper for typografi, såsom type anatomi, typeskrifttyper og familier, kommunikation med typografi og en introduktion til layout og gitterstrukturer. Typografi som medium og budskabs- og konceptuelle løsninger fremhæves. Ekstra gebyrer kræves. Forudsætning: ARTS1680 Computergrafik til kunst og design. Mål 2A

ARTS3630 Systems in Design, 3 semestertimer

Undersøgelse af integrationen af type og billede gennem design på flere niveauer, såsom layout på flere sider og identitetssystemer. Der kræves et ekstra gebyr. Forudsætning: ARTS1680 og ARTS1710.

ARTS3640 Interaktiv design, 3 semestertimer

Introduktion til principperne for interaktivitet gennem interface, web og informationsdesign. Der kræves et ekstra gebyr. Forudsætning: ARTS1210, ARTS1680 og ARTS1710.

BUAD3330 Marketingprincipper, 3 semestertimer

Et beslutningsorienteret overblik over marketingstyring i moderne organisationer. Kursets mest basale mål er at give de studerende en bred introduktion til marketingkoncepter, markedsføringens rolle i samfundet og i firmaet og de forskellige faktorer, der har indflydelse på markedsføringsbeslutningen. Studerende vil blive udsat for og forventes at lære det "sprog i marketing" (det vil sige vilkår, koncepter og rammer), der bruges af praktiserende marketingledere. Forudsætning: ECON1320.

+ BUAD3600 Elektronisk handel, 3 semestertimer (Også CSIT3600)

Undersøgelse af teknologier og forretningsmiljø omkring fremkomsten af elektronisk handel. Der vil være både en teknisk og ikke-teknisk spormulighed for studerende, men alle studerende vil blive introduceret til tekniske færdigheder til at implementere et elektronisk handelswebsted. Tilbydes forår lige år.

BUAD4210 Seminar i Social Media Marketing, 3 semestertimer

En omfattende oversigt med praktisk oplevelse af social media marketing. Der vil blive lagt vægt på den strategiske brug af online-værktøjer, effektiv design og moderne marketingteknikker kombineret med praktisk anvendelse. Studerende bygger og vedligeholder marketingkampagner i den virkelige verden. Begrænset til markedsførere på sociale medier. Der kræves et ekstra gebyr.

BUAD4430 Marketing Strategies, 3 semestertimer

Fokus på udvikling af beslutningsevner inden for marketing. Koncepter og værktøjer anvendes til at ramme og løse problemer i den virkelige verden, som marketingledere står overfor, der er involveret i at udvikle optimale marketingstrategier. Forudsætning: BUAD3330.

COMM1250 Introduktion til kommunikationsteori, 3 semestertimer

Kortlægning af de vigtigste teorier, der understøtter forskning og undersøgelse af kommunikation, såsom interpersonel kommunikation, organisationskommunikation, retorik, medier, kultur og etik. Kurset giver de studerende et fundament i kommunikationsordforråd, grundlæggende viden om nøgleteorier og en introduktion til praktisk anvendelse af teori på menneskelig kommunikation. Tilbydes hvert efterår. ELO5 Humaniora - innovation

+ COMM2300 Introduktion til medieteknologi, 3 semestertimer

Introduktion til de primære massemedieformer? aviser, bøger, magasiner, radio, tv, lydoptagelse, film og Internettet? at få en forståelse af de måder, de fungerer på. Inkluderet er industrier baseret på massemedier? journalistik, reklame og public relations? såvel som massemedieteori, lov og etik. Vægt på kritisk tænkning om massemedierne.

+ COMM2500 Introduktion til massemedier, 3 semestertimer

En undersøgelse af de forskellige vartegnsteorier, såsom retorisk, marxistisk og feministisk til analyse af populærkultur, med vægt på vigtigheden af kommunikation i produktionen og forbruget af kultur. Studerende studerer kulturudviklingen ved at anvende forskellige teorier eller 'linser' på kulturelle artefakter, herunder musik, film, reklamer, tøj osv.

+ COMM3140 Kampagner og overtalelsesteorier, 3 semestertimer

En vægt på læringsteorier, teorier om informationsbehandling, opfattelsesteorier, komponenter af overbevisende appeller og etik involveret i overtalelse. Endvidere vil studerende undersøge teorier og overbevisende appeller involveret i kommunikationskampagner og kritisere succes eller mangel herpå på flere overbevisende strategier.

+ COMM3500 Emerging and Social Media, 3 semestertimer

En udforskning af fremkomsten af nye kommunikationspraksis såvel som deres sociale, politiske, kulturelle og økonomiske virkninger i det personlige, samfundsmæssige, kulturelle, sociale, institutionelle og internationale liv. Der vil blive lagt særlig vægt på måderne, som sociale medier påvirker og former spørgsmål om etik og privatliv, hvordan vi ser os selv og andre, hvordan vi interagerer formelt og uformelt, og hvordan vi handler.

CSIT1060 Introduktion til webprogrammering, 3 semestertimer

Grundlæggende om, hvordan World Wide Web fungerer og konstruktion af websteder ved hjælp af HTML og CSS. Relaterede teknologifærdigheder vil blive dækket.

ECON1320 Principper for mikroøkonomi, 3 semestertimer

Analyse af de grundlæggende principper i det amerikanske økonomiske system, koncentreret om pris, produktion, markedsstrukturer og en undersøgelse af moderne økonomiske problemer, fx bæredygtighed. Mål 1C, ELO5 Samfundsvidenskab - Bæredygtighed

+ Betegner et alternativt årskursus.

Senest opdateret Apr. 2020

Om skolen

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Læs mere

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Minimer
Independence , Lamoni + 1 Mere Mindre