Bachelor of Business Administration in Marketing
Canadian University Dubai
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
AED 68.387 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Har du nogensinde undret dig over, hvorfor visse mærker bliver så berømte, og andre dør så hurtigt? Er du ivrig efter at forstå, hvorfor forbrugere opfører sig forskelligt over for det samme produkt? Har du nogensinde spurgt dig selv, hvad der udgør en succesfuld marketingstrategi, eller hvorfor nogle virksomheder ved så meget om dig, mens andre mister dig efter ét køb?
Hvis dit svar på alle, eller noget af ovenstående er ja, så hører du til her, i CUD Marketing-programmet. Marketing er en vigtig funktion for enhver succesfuld virksomhed. I dagens konkurrenceprægede globale forretningsmiljø er den strategiske positionering af produkter/tjenester og brands en kritisk faktor for bæredygtighed og vækst i stort set alle organisationer. Proaktive organisationer kræver marketingstrategier, der opfylder forbrugernes krav, opnår konkurrencefordele og i sidste ende forbedrer den økonomiske præstation.
BBA i Marketing vil forberede dig til at få succes i det stadigt skiftende globale forretningsmiljø ved at hjælpe dig med at udvikle en forståelse af alle aspekter af marketingfunktionen i en organisation. Du vil blive eksponeret for aktuelle teorier og praksisser inden for forbrugeradfærd, marketingforskning, salg, detailhandel, reklame og promovering, branding og e-marketing.
Hvad CUD har at tilbyde dig
Som kandidat fra CUD BBA i Marketing vil du være udstyret til at bidrage til udvikling og implementering af marketingstrategier, analysere markedstendenser og udnytte salgsfremmende muligheder. Marketingspecialiseringen er designet til at give dig mulighed for at undersøge udfordringerne ved at levere forbruger- og industrivarer og tjenester til en bred vifte af markeder.
Programmet går ud over klasseværelset for at inkludere virkelige, praktiske og internationale oplevelser, hvor eleverne opfordres til at udforske markedsføringspraktik og studiemuligheder i udlandet, der forbereder dem til en række karrieremuligheder inden for marketing og relaterede områder.
Indlæggelser
Læreplan
Studieplan
Semester 1
Semester 2
Semester 3
Semester 4
| Semester 5
Semester 6
Semester 7
Semester 8
Praktik skal tages sommersemester efter afslutning af 90 Cr.H + CGPA 2.0 eller mere |
Ranglister
- Rangeret som nr. 1 i universitetet Dubai (QS World University Rankings 2023)/(THE Impact Rankings 2022)
- Rangeret i top 541-550 på verdensplan og top 4 i UAE (QS World University Rankings 2023)
- Rangeret som nr. 7 for internationale studerende og nr. 8 for internationale fakulteter på verdensplan (QS World University Rankings 2023)
- 18 akkrediterede programmer og over 30 hovedfag/koncentrationer
- Regional tilknytning: AArU (Association of Arab Universities)
- Licenseret af Undervisningsministeriet - De Forenede Arabiske Emirater
- Akkrediteret af Kommissionen for akademisk akkreditering (CAA)
- Diverse studentersamfund med over 120 nationaliteter
- International programakkreditering/certificering: CIMA, CFA, ACCA, IAA, PRSA, PRME, ECO Canada og SHRM
Institutionel licens og programakkreditering
Canadian University Dubai er licenseret til at tildele grader af UAE Ministry of Education - Higher Education Affairs. Derudover er alle vores uddannelser akkrediteret af Undervisningsministeriet - Højere Uddannelsesanliggender gennem Kommissionen for Akademisk Akkreditering.
Placeringer
International
Canadian University Dubai (CUD) har bevaret sin #1-rangering i Dubai og forbliver i top 2 procent af globale universiteter ifølge de nylige QS University Rankings for 2023.
QS (Quacquarelli Symonds) rangordningssystem er anerkendt blandt verdens mest respekterede universitetsrangeringer.
Professionelle akkrediteringer og tilknytninger
Vores akademiske programmer er designet til at forberede studerende til professionel praksis inden for deres valgte områder. Dette fokus på færdigheder i beskæftigelsesegnethed har tiltrukket industriens anerkendelse fra førende internationale faglige organisationer, som skitseret nedenfor. Canadian University Dubai s akkrediterede programmer er også blevet opført på International Program Accreditation Portal (IPAP) af UAE Ministry of Education.
IPAP er en offentlig portal, der giver information om den strategiske nationale KPI, der måler procentdelen af nationalt akkrediterede bacheloruddannelser, der har modtaget yderligere akkreditering af et anerkendt internationalt organ.
Chartered Institute of Management Accountants
Studerende på BBA i regnskab og finans-programmet kan opnå undtagelser fra otte af de eksamener, der fører til Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) Professional Qualification og den globale professionelle betegnelse Chartered Global Management Accountant (CGMA). Dem med hovedfag i Marketing, e-Business eller Human Resource Management kan opnå fem undtagelser, med andre undtagelser tilgængelige for MBA-kandidater.
Sammenslutningen af arabiske universiteter
CUD er stolt af at tilslutte sig Association of Arab Universities (AArU) som et aktivt medlem, der arbejder for at støtte og forbinde institutioner for videregående uddannelse i den arabiske verden, samt styrke samarbejdet mellem dem. Den ikke-statslige organisation omfatter i øjeblikket 280 arabiske universiteter, hvoraf 12 er beliggende i De Forenede Arabiske Emirater.
Principper for ansvarlig ledelsesuddannelse
CUD er et stolt medlem af Principles for Responsible Management Education (PRME), et verdensomspændende initiativ fra FN's Global Compact til at fremme ansvarlig og bæredygtig ledelsesuddannelse, der omfatter 850 førende erhvervs- og ledelsesskoler i 95 lande.
International Sammenslutning af Universiteter
Canadian University Dubai (CUD) har tilsluttet sig International Association of Universities (IAU), hvilket yderligere demonstrerer vores forpligtelse til at udvide vores globale netværk af institutionelle partnere og lette vores uddannelse og anvendt forskningsudvikling for at forbedre vores akademiske og kulturelle udvekslinger.