Bachelor of Marketing
EAN - Escuela Argentina de Negocios
Nøgleinformation
Campus placering
Buenos Aires, Argentina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
værdipapirer
mellemprodukt
University Marketing Analyst (3 år)
ende
Marketing Bachelor (4 år)
Curriculum godkendt ved resolution. ME No. 1721-1704 - modif. Bemærk NO2017-02829872-APN-DNGU # ME
Modalitet. Karriere Grade
EAN-adgangen er fri, selvom ansøgeren skal opfylde følgende adgangskrav:
- Interview med pædagogisk konsulent.
- incumbencies professionel hjælp at tale med direktøren for Race.
- Assist institutionel redegørelse fra kansler.
- Deltagelse indgangen kursus: Indledende driftsøkonomi
- Ud over de dokumentationskrav, der er fastsat i reglerne
overvejelser
Processen med globalisering har påvirket de stilarter og metoder til optagelse og udvikling af strategier for markedsføring og generelle politikker og behovet for marketing værktøjer i en bred vifte af strukturer og sociale enheder. Marketing fagfolk er i stand til at udvikle en omfattende og strategisk tilgang til markedsføring, forretningsmuligheder og skelne konkurrere i skiftende scenarier, implementere strategier for markedsføring for varer og tjenester, der opfylder kravene fra de segmenter, der styrer sin handelspolitik.
EAN tilbyder en læseplan for dimittender i Marketing Analytikere og legitimeret af et rådgivende råd for virksomheder forpligtet til det institutionelle projekt. Lærerne har omfattende uddannelse og erfaring og er uddannet i at håndtere pædagogiske strategier for at fremme tilegnelse af færdigheder. Praktisk uddannelse af studerende er sat i kraft ved at analysere virkelige tilfælde af virksomheder, der er forbundet med EAN, udsætter deres problemer til behandling inden for rammerne af de emner.
pre ateneos fagfolk i virksomheder og drøftelser med eksperter fra Management Sciences praksis udføres.
Anvendelsesområdet for afsnit
OMFANG TITLE: GRAD MARKEDSFØRINGSØKONOMUDDANNELSEN ANALYST
- Analysere markedsforhold, samt de forskellige aktører, der arbejder i kommercielle aktiviteter på forskellige markeder.
- Fremme søgningen efter de nødvendige oplysninger for at muliggøre en ordentlig beslutningstagning i marketingafdelingen i et selskab.
OMFANG TITLE: Markedsføringsøkonomen
- Udvikle strategier, marketingplaner og markedsanalytikere og definere strategier og salgsselskaber i virksomheder af forskellig karakter og omfang.
- Design, implementere og spore kampagner og tiltag integreret marketing kommunikation, som en del af business management kadrer af organisationer af forskellig art og omfang eller en rådgivende / selvstændig konsulent.
- Deltage i udviklingen af strategier og handlinger markedsføring og integreret kommunikation, der skal starte og forbedre produkter på traditionelle markeder og ikke-traditionelle, nationalt og internationalt, som en del af operationsborde og / eller kommercielle adfærd af organisationer af forskellig art og omfang som konsulent / selvstændig konsulent.