Bachelor of Science (BSc) i maskinteknik
Loras College
Nøgleinformation
Campus placering
Dubuque, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 33.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
* årlig fuldtidspris
Introduktion
Loras College Mechanical Engineering -programmet giver eleverne mulighed for at udvikle stærke tekniske og designfærdigheder.
Engineering Student Experience Eksempler
- At bygge solpaneler på vores adopterede katolske gymnasium i Haiti gav eleverne mulighed for at anvende deres ingeniørkundskaber, fremme deres engagement i bæredygtighed og yde service til dem, der virkelig har brug for det.
- Introduktion til "E-Walk", så Loras-personale fra Provost til Campus Safety-personale kan krydse campus på bæredygtige, overkommelige og effektive måder.
- Oprettelse af Loras -logoet for indgangsskilte til kollegiet som en ledende stensten for at demonstrere en evne til at arbejde sammen og give en varig gave til deres alma mater.
- Serverer et Dubuque -stempel og fremstillingspraktik, hvor vores studerende designede hele 40.000 kvadratmeter facilitetens udvidelse.
- Design af en funktionel, programmerbar og brugervenlig spillekonsol (f.eks. Wii, Xbox) eller green board, der blev valgt som førstepladsvinder ved en prestigefyldt regional konkurrence.
- I de sidste to år har 100% af Loras Engineering -kandidater bestået en nøjagtig vurdering af den nationale grundlæggende ingeniøreksamen (50% er landsgennemsnittet).
Studerendes læringsresultater - teknik
- En evne til at identificere, formulere og løse tekniske problemer ved at anvende principper for teknik, videnskab og matematik.
- En evne til at anvende både analyse og syntese i den tekniske designproces, hvilket resulterer i designs, der opfylder ønskede behov.
- Evne til at udvikle og gennemføre passende eksperimentering, analysere og fortolke data og bruge teknisk vurdering til at drage konklusioner.
- En evne til at kommunikere effektivt med en række publikum.
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvarsområder i tekniske situationer og træffe informerede vurderinger, som skal overveje virkningen af tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge.
- En evne til at genkende det løbende behov for yderligere viden og lokalisere, evaluere, integrere og anvende denne viden korrekt.
- En evne til at fungere effektivt på teams, der opstiller mål, planlægger opgaver, overholder deadlines og analyserer risiko og usikkerhed.
ABET akkreditering
Loras College Engineering Program er akkrediteret af Engineering Accreditation Commission of ABET. Vores ABET -akkreditering sikrer, at vores ingeniørprogram opfylder de højeste kvalitetsstandarder. Vi er et af kun få ingeniørprogrammer i Iowa, der er akkrediteret af ABET.
Loras Engineering Program Mission
Ingeniørprogrammet engagerer eleverne i en streng, udfordrende og omfattende undersøgelse af det grundlæggende inden for teknik, matematik og videnskab, der kræves for at analysere, designe, bygge, teste og betjene konstruerede systemer på en måde, der understreger tværfagligt lederskab, der bidrager til erhvervet og til samfundet.
Program Uddannelsesmål:
Inden for 3 til 5 år efter eksamen vil kandidater fra ingeniørprogrammet på Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til at anvende deres viden og færdigheder inden for ingeniørvidenskab i en eller flere af følgende sysler:
- Demonstrere færdigheder inden for ingeniørfaget, der udfører et eller flere af følgende: forsknings- og udviklingsaktiviteter inden for design, byggeri, test, verifikation og dokumentation.
- Studerer på en kandidatuddannelse inden for teknik eller et nært beslægtet felt.
- Brug af deres problemløsning og analytiske evner til at gavne samfundet på en positiv måde gennem frivilligt arbejde eller i en nonprofit organisation.
- Stærke etiske standarder og en følelse af forvaltning med økonomiske og økologiske ressourcer i overensstemmelse med katolsk social undervisning.
Efter eksamen fra Loras Engineering Program vil en studerende have demonstreret følgende:
- En evne til at identificere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved at anvende principper for ingeniørvidenskab, videnskab og matematik
- Evne til at anvende teknisk design til at producere løsninger, der imødekommer specificerede behov under hensyntagen til folkesundhed, sikkerhed og velfærd samt globale, kulturelle, sociale, miljømæssige og økonomiske faktorer
- En evne til at kommunikere effektivt med en række publikum
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvarsområder i tekniske situationer og træffe informerede vurderinger, som skal overveje virkningen af tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge
- En evne til at fungere effektivt på et team, hvis medlemmer sammen giver lederskab, skabe et samarbejde og inkluderende miljø, etablere mål, planlægge opgaver og opfylde mål
- Evne til at udvikle og gennemføre passende eksperimentering, analysere og fortolke data og bruge teknisk vurdering til at drage konklusioner
- En evne til at tilegne sig og anvende ny viden efter behov ved hjælp af passende læringsstrategier.
Læreplan
Programmets uddannelsesmål:
Inden for 3 til 5 år efter eksamen vil kandidater fra ingeniøruddannelsen på Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til at anvende deres viden og færdigheder i det grundlæggende inden for teknik i en eller flere af følgende sysler:
- Demonstrer færdigheder i ingeniørfaget, der udfører en eller flere af følgende: forsknings- og udviklingsaktiviteter med design, konstruktion, test, verifikation og dokumentation.
- Studerer i et kandidatskoleprogram i ingeniørvidenskab eller et nært beslægtet felt.
- At bruge deres problemløsnings- og analytiske evner til at gavne samfundet på en positiv måde gennem frivilligt arbejde eller i en nonprofit organisation.
- Stærke etiske standarder og en følelse af forvaltning med økonomiske og økologiske ressourcer i overensstemmelse med katolsk sociallære.
Efter eksamen fra Loras Engineering Program vil en studerende have demonstreret følgende:
- En evne til at identificere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved at anvende principper for teknik, naturvidenskab og matematik
- En evne til at anvende ingeniørdesign til at producere løsninger, der opfylder specificerede behov under hensyntagen til folkesundhed, sikkerhed og velfærd, såvel som globale, kulturelle, sociale, miljømæssige og økonomiske faktorer
- En evne til at kommunikere effektivt med en række målgrupper
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvar i ingeniørmæssige situationer og træffe informerede vurderinger, som skal tage højde for virkningen af ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge
- En evne til at fungere effektivt i et team, hvis medlemmer sammen giver lederskab, skaber et samarbejdende og inkluderende miljø, opstiller mål, planlægger opgaver og opfylder målsætninger
- En evne til at udvikle og udføre passende eksperimenter, analysere og fortolke data og bruge teknisk dømmekraft til at drage konklusioner
- En evne til at tilegne sig og anvende ny viden efter behov ved at bruge passende læringsstrategier.
Programresultat
Studerendes læringsudbytte – Engineering
- En evne til at identificere, formulere og løse tekniske problemer ved at anvende principper for teknik, naturvidenskab og matematik.
- En evne til at anvende både analyse og syntese i den tekniske designproces, hvilket resulterer i designs, der opfylder de ønskede behov.
- En evne til at udvikle og udføre passende eksperimenter, analysere og fortolke data og bruge ingeniørmæssig dømmekraft til at drage konklusioner.
- En evne til at kommunikere effektivt med en række målgrupper.
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvar i ingeniørmæssige situationer og træffe informerede vurderinger, som skal tage højde for virkningen af ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge.
- En evne til at genkende det løbende behov for yderligere viden og lokalisere, evaluere, integrere og anvende denne viden på passende vis.
- En evne til at fungere effektivt i teams, der opstiller mål, planlægger opgaver, overholder deadlines og analyserer risici og usikkerhed.
Programmets uddannelsesmål:
Inden for 3 til 5 år efter eksamen vil kandidater fra ingeniøruddannelsen på Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til at anvende deres viden og færdigheder i det grundlæggende inden for teknik i en eller flere af følgende sysler:
- Demonstrer færdigheder i ingeniørfaget, der udfører en eller flere af følgende: forsknings- og udviklingsaktiviteter med design, konstruktion, test, verifikation og dokumentation.
- Studerer i et kandidatskoleprogram i ingeniørvidenskab eller et nært beslægtet felt.
- At bruge deres problemløsnings- og analytiske evner til at gavne samfundet på en positiv måde gennem frivilligt arbejde eller i en nonprofit organisation.
- Stærke etiske standarder og en følelse af forvaltning med økonomiske og økologiske ressourcer i overensstemmelse med katolsk sociallære.
Efter eksamen fra Loras Engineering Program vil en studerende have demonstreret følgende:
- En evne til at identificere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved at anvende principper for teknik, naturvidenskab og matematik
- En evne til at anvende ingeniørdesign til at producere løsninger, der opfylder specificerede behov under hensyntagen til folkesundhed, sikkerhed og velfærd, såvel som globale, kulturelle, sociale, miljømæssige og økonomiske faktorer
- En evne til at kommunikere effektivt med en række målgrupper
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvar i ingeniørmæssige situationer og træffe informerede vurderinger, som skal tage højde for virkningen af ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge
- En evne til at fungere effektivt i et team, hvis medlemmer sammen giver lederskab, skaber et samarbejdende og inkluderende miljø, opstiller mål, planlægger opgaver og opfylder målsætninger
- En evne til at udvikle og udføre passende eksperimenter, analysere og fortolke data og bruge teknisk dømmekraft til at drage konklusioner
- En evne til at tilegne sig og anvende ny viden efter behov ved at bruge passende læringsstrategier.
Programmets uddannelsesmål:
Inden for 3 til 5 år efter eksamen vil kandidater fra ingeniøruddannelsen på Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til at anvende deres viden og færdigheder i det grundlæggende inden for teknik i en eller flere af følgende sysler:
- Demonstrer færdigheder i ingeniørfaget, der udfører en eller flere af følgende: forsknings- og udviklingsaktiviteter med design, konstruktion, test, verifikation og dokumentation.
- Studerer i et kandidatskoleprogram i ingeniørvidenskab eller et nært beslægtet felt.
- At bruge deres problemløsnings- og analytiske evner til at gavne samfundet på en positiv måde gennem frivilligt arbejde eller i en nonprofit organisation.
- Stærke etiske standarder og en følelse af forvaltning med økonomiske og økologiske ressourcer i overensstemmelse med katolsk sociallære.
Efter eksamen fra Loras Engineering Program vil en studerende have demonstreret følgende:
- En evne til at identificere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved at anvende principper for teknik, naturvidenskab og matematik
- En evne til at anvende ingeniørdesign til at producere løsninger, der opfylder specificerede behov under hensyntagen til folkesundhed, sikkerhed og velfærd, såvel som globale, kulturelle, sociale, miljømæssige og økonomiske faktorer
- En evne til at kommunikere effektivt med en række målgrupper
- En evne til at anerkende etiske og professionelle ansvar i ingeniørmæssige situationer og træffe informerede vurderinger, som skal tage højde for virkningen af ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømæssige og samfundsmæssige sammenhænge
- En evne til at fungere effektivt i et team, hvis medlemmer sammen giver lederskab, skaber et samarbejdende og inkluderende miljø, opstiller mål, planlægger opgaver og opfylder målsætninger
- En evne til at udvikle og udføre passende eksperimenter, analysere og fortolke data og bruge teknisk dømmekraft til at drage konklusioner
- En evne til at tilegne sig og anvende ny viden efter behov ved at bruge passende læringsstrategier.