Bachelor of Science i Game Programmering
LaSalle College Vancouver
Nøgleinformation
Campus placering
Vancouver, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* - Hjemmeelever 77940 CAD - Oversøiske studerende
Introduktion
The Science of Gaming
En Bachelor of Science i Game Programmering forbereder eleverne til en spændende, givende og efterspurgt karriere i en industri, hvor teknologi og kreativitet skærer. Få overbevisende historier, interessante figurer og unikke strategier til livet gennem et program, der kombinerer anvendt kunst, datalogi og software programmering. Undersøg og arbejde med ensartede kreativer til at designe og udvikle den næste generation af videospil med en holistisk tilgang, der inkorporerer state-of-the-art udstyr og enestående undervisning fra industriens insidere i spidsen for deres felt. Gør dig klar til at gøre spil til dit livs arbejde.
Programmål
Programmål er at give eleverne følgende:
- Et stærkt teoretisk og praktisk kendskab til spilprogrammering.
- Et praktisk, læringscentreret uddannelsesmiljø, der understøtter og forbedrer elevernes faglige og akademiske udvikling som designere.
- Målrettet forberedelse og træning for at søge beskæftigelses- og fremskyndelsesmuligheder inden for programmeringsområdet efter graduering.
- Adgang til behørigt legitimeret fakultet med omfattende erhvervserfaring.
Oversigt
Dette program består af 180 kreditter over 11 kvartaler.
Kursusliste
- Farve teori
- Digital Imaging
- Preproduktion og projektledelse
- Produktionshold I
- Produktionshold II
- Postproduktion
- Grundlæggende 3D Concepts
- Spilhistorie
- Spildesign I
- Niveau Design I
- Introduktion til computersystemer
- Softwareudvikling og test
- Procedural programmering i CI
- Objektorienteret programmering i CI
- UML og teknisk dokumentation
- Procedural programmering i C II
- Objektorienteret programmering i C II
- Algoritmer og datamønstre I
- 2D Games Programmering
- Spilværktøjer og rørledninger
- 3D grafik og applikationer
- 3D Graphics Programmering
- Algoritmer og datamønstre II
- Calculus for fysik
- Fysik af bevægelse, lys og lyd
- Matematik og fysik til spil
- Databaseprogrammering
- Real-time GPU-programmering
- Netværksprogrammering
- Kunstig intelligens
- Programmering til spilmotorer
- Animation til spil
- Lyd til spil
- Gameplay Programmering
- Portefølje I
- Seniorforskning
- Seniorprojekt
- Samtidighed og Parallel Programmering
- Programmeringsværksted
- Senior Portefølje
Beskæftigelse
Efter graduering vil spilleprogrammeringsprogrammets kandidater have haft mulighed for at erhverve træning, programmeringskendskab og faglige færdigheder til at interviewe for startniveauer hos spiludviklingsstudier, webudviklingsselskaber, seriøse spilvirksomheder (spil designet til at uddanne), sociale netværk virksomheder og generelle programmeringsoversigter.
Karrieremuligheder
Vores kandidater er gået på arbejde for nogle af topnavne i spil, webudvikling og filmindustrien, herunder Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Spil og Emerald City Games. Studerende forlader programmet med en imponerende portefølje af deres arbejde og har adgang til LCI Education globale netværk, der består af 23 højere uddannelsesinstitutioner over hele verden.
Legitimationsoplysninger
Ungkarl
Denne grad tilbydes under skriftligt samtykke fra ministeren for videregående uddannelse, færdigheder
Detaljerne
- Forbereder eleverne til at arbejde i spil, film og tv
- Praktisk træning af eksperter fra industrien
- Byg en portefølje for at fremvise arbejde
- Innovativ instruktion i et state-of-the-art miljø
- Programmet består af 180 kreditter over 11 kvartaler
- Graduerende studerende modtager en bachelorgrad
Studerende, der er klar til at teste sig selv i uddannelsen, skal starte med programmet Visual and Game Programming. Ved hjælp af branchedrevne programmeringsværktøjer og gennem innovativ instruktion fra industriinsidenter udvikler eleverne deres teknik i et kreativt og inspirerende læringsmiljø. Under opbygningen af en portefølje af deres arbejde er eleverne omgivet af kreativt drevne jævnaldrende, mens de kollektivt forbereder sig til at belønne karriere.
Kandidater Lær
- At anvende koncepter fra basisniveau design kurser: spil design principper og terminologi, forskning, kritisk analyse, prototyping, spil system design, plandesign, bruger-interface design, design til erhvervskrav, samt scripting og kunst.
- Teknisk viden om scripting, designværktøjer og software i overensstemmelse med gældende industristandarder.
- Praktisk forståelse og anvendelse af alle aspekter af spildesign.
- Professionalisme gennem processen med at konceptualisere, planlægge, udføre og levere kvalitetsspil design projekter, der fører til en portefølje.
- At arbejde på teambaserede spiludviklingsprojekter og de frister, der går ud på at lave et markedsklar spil.
Hvem skal anvende
Studerende direkte ud af high school eller modne studerende, der er klar til en karriereændring eller at bygge videre på de færdigheder, de har.
- Creatives med et stærkt fokus i programmering, matematik, fysik og design
- Interesseret i videospil, teknologi
- Er ivrige efter at lære nye færdigheder relateret til programmering og design
- Computer savvy og bekendt med forskellige programmer
- De der værdsætter kreative bestræbelser med praktiske applikationer til en spændende karriere
Ideelle studerende
Hvem skal anvende
Studerende direkte ud af high school eller modne studerende, der er klar til en karriereændring eller at bygge videre på de færdigheder, de har.
- Creatives med et stærkt fokus inden for programmering, matematik, fysik og design
- Interesseret i videospil, teknologi
- Er ivrige efter at lære nye færdigheder relateret til programmering og design
- Computer savvy og bekendt med forskellige programmer
- Dem, der værdsætter sammensmeltning af kreative bestræbelser med praktiske applikationer til en spændende karriere
Læreplan
Oversigt
Dette program består af 180 kreditter over 11 kvartaler.
Kursusliste
- Farve teori
- Digital Imaging
- Preproduktion og projektledelse
- Produktionshold I
- Produktionshold II
- Postproduktion
- Grundlæggende 3D Concepts
- Spilhistorie
- Spildesign I
- Niveau Design I
- Introduktion til computersystemer
- Softwareudvikling og test
- Procedural programmering i CI
- Objektorienteret programmering i CI
- UML og teknisk dokumentation
- Procedural programmering i C II
- Objektorienteret programmering i C II
- Algoritmer og datamønstre I
- 2D Games Programmering
- Spilværktøjer og rørledninger
- 3D grafik og applikationer
- 3D Graphics Programmering
- Algoritmer og datamønstre II
- Calculus for fysik
- Fysik af bevægelse, lys og lyd
- Matematik og fysik til spil
- Databaseprogrammering
- Real-time GPU-programmering
- Netværksprogrammering
- Kunstig intelligens
- Programmering til spilmotorer
- Animation til spil
- Lyd til spil
- Gameplay Programmering
- Portefølje I
- Seniorforskning
- Seniorprojekt
- Samtidighed og Parallel Programmering
- Programmeringsværksted
- Senior Portefølje
Legitimationsoplysninger
Ungkarl
Denne grad tilbydes efter skriftligt samtykke fra ministeren for avanceret uddannelse, færdigheder og uddannelse. Dette program kræver ikke godkendelse af registratoren for Private Training Institutions Branch (PTIB). ”.
Detaljerne
- Forbereder eleverne til at arbejde inden for spil, film og tv
- Praktisk træning af eksperter fra industrien
- Byg en portefølje for at fremvise arbejde
- Innovativ instruktion i et state-of-the-art miljø
- Programmet består af 180 point over 11 kvartaler
- Kandidatstuderende får en bachelorgrad
Studerende, der er klar til at teste sig selv i uddannelsen, skal starte med programmet Visual and Game Programming. Ved hjælp af branchedrevne programmeringsværktøjer og gennem innovativ instruktion fra industriinsidenter udvikler eleverne deres teknik i et kreativt og inspirerende læringsmiljø. Under opbygningen af en portefølje af deres arbejde er eleverne omgivet af kreativt drevne jævnaldrende, mens de kollektivt forbereder sig til at belønne karriere.
Kandidater Lær
- At anvende koncepter fra basisniveau design kurser: spil design principper og terminologi, forskning, kritisk analyse, prototyping, spil system design, plandesign, bruger-interface design, design til erhvervskrav, samt scripting og kunst.
- Teknisk viden om scripting, designværktøjer og software i overensstemmelse med gældende industristandarder.
- Praktisk forståelse og anvendelse af alle aspekter af spildesign.
- Professionalisme gennem processen med at konceptualisere, planlægge, udføre og levere kvalitetsspil design projekter, der fører til en portefølje.
- At arbejde på teambaserede spiludviklingsprojekter og de frister, der går ud på at lave et markedsklar spil.
Programresultat
Programmål
Programmål er at give eleverne følgende:
- Et stærkt teoretisk og praktisk kendskab til spilprogrammering.
- Et praktisk, læringscentreret uddannelsesmiljø, der understøtter og forbedrer elevernes faglige og akademiske udvikling som designere.
- Målrettet forberedelse og træning for at søge beskæftigelses- og fremskyndelsesmuligheder inden for programmeringsområdet efter graduering.
- Adgang til behørigt legitimeret fakultet med omfattende erhvervserfaring.
Karrieremuligheder
Beskæftigelse
Efter eksamen vil kandidater i spilprogrammeringsprogrammet have haft mulighed for at erhverve uddannelse, programmeringskendskab og faglige færdigheder til at interviewe for stillinger på startniveau i spiludviklingsstudier, webudviklingsvirksomheder, seriøse spilvirksomheder (spil designet til at uddanne), sociale netværksvirksomheder og generelle programmeringslister.
Karrieremuligheder
Vores kandidater er gået på arbejde for nogle af topnavne i spil, webudvikling og filmindustrien, herunder Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Spil og Emerald City Games. Studerende forlader programmet med en imponerende portefølje af deres arbejde og har adgang til LCI Education globale netværk, der består af 23 højere uddannelsesinstitutioner over hele verden.