Brandledelse Afrika - Brandledelse-programmer Brandledelse Afrika

En bachelor 's graden tildeles ved den vellykkede afslutning af en bachelor akademisk program. Det er ofte den første grad en elev har modtaget i hans eller hendes akademiske karriere. Det tager typisk fire års fuldtidsstudium at tjene en bachelorgrad. For dem, der søger en videregående uddannelse i brand management, kan fokuset i deres undersøgelse være, hvordan man får forbrugere i f… Læs mere

En bachelor 's graden tildeles ved den vellykkede afslutning af en bachelor akademisk program. Det er ofte den første grad en elev har modtaget i hans eller hendes akademiske karriere. Det tager typisk fire års fuldtidsstudium at tjene en bachelorgrad.

For dem, der søger en videregående uddannelse i brand management, kan fokuset i deres undersøgelse være, hvordan man får forbrugere i forskellige aldre og sociale grupper til at flocke til et produkt eller firma nu og i de kommende år.

Kan nogen anden region kan matche de mange forskellige og dimension Afrika? Med imitable historie, landskab og kulturelle bidrag, tilbyder næsten ingen regioner en undersøgelse i udlandet støder, der er mere udfordrende eller mere tilfredsstillende i forhold til at studere.

Brandledelse Afrika - Tag din Brandledelse Afrika. Få alle Bachelor program og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, South Africa + 3 Mere

Dette hædersbevisninger program undersøger og anvender strategiske modeller og værktøjer til den praksis, innovative og omkostningseffektive brand management, der bygger på so ... Læs mere

Dette hædersbevisninger program undersøger og anvender strategiske modeller og værktøjer til den praksis, innovative og omkostningseffektive brand management, der bygger på solide finansielle og økonomiske principper. Eleverne er udsat for kernekomponenter som den finansielle forvaltning af et brand inden for de økonomiske forhold; brand og markedsanalyse fra et kommercielt perspektiv; anvendelsen af ​​bæredygtige og etisk forretning og brand praksis; udvikling af kommunikationsstrategier i forbindelse med konkurrencepræget miljø og interne realiteter; og udnyttelsen af ​​målinger og modeller til vurdering brand resultat og egenkapital. Minimer
Bachelor
01 Feb 2020
Fuldtid
Engelsk
på universitet