close

Filtre

Se resultater

Brandledelse i Sydafrika - Brandledelse-uddannelser i Sydafrika Brandledelse

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande. For dem, der søger en videregående uddannelse i brand management,… Læs mere

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande.

For dem, der søger en videregående uddannelse i brand management, kan fokuset i deres undersøgelse være, hvordan man får forbrugere i forskellige aldre og sociale grupper til at flocke til et produkt eller firma nu og i de kommende år.

Sydafrika officielt Republikken Sydafrika er et land beliggende på den sydlige spids af Afrika. Den er opdelt i ni provinser. Sydafrika er ikke kun en hoppe fra punkt, er det i sig selv en fantastisk destination rig på kultur, fauna og flora og historie.

Brandledelse i Sydafrika - Tag din Bachelor i Sydafrika. Alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Sydafrika +3 Mere

Dette hædersbevisninger program undersøger og anvender strategiske modeller og værktøjer til den praksis, innovative og omkostningseffektive brand management, der bygger på so ... +

Dette hædersbevisninger program undersøger og anvender strategiske modeller og værktøjer til den praksis, innovative og omkostningseffektive brand management, der bygger på solide finansielle og økonomiske principper. Eleverne er udsat for kernekomponenter som den finansielle forvaltning af et brand inden for de økonomiske forhold; brand og markedsanalyse fra et kommercielt perspektiv; anvendelsen af ​​bæredygtige og etisk forretning og brand praksis; udvikling af kommunikationsstrategier i forbindelse med konkurrencepræget miljø og interne realiteter; og udnyttelsen af ​​målinger og modeller til vurdering brand resultat og egenkapital. -
Bachelor
Fuldtid
Engelsk
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her