$close

Filtre

Se resultater

Interaktionsdesign-programmer, Søg efter den bedste Bachelor-programmer her! - Bachelor

For dem, der har afsluttet gymnasiet, kan en bacheloruddannelse hjælpe placere dem i toppen af ​​jobbet puljen til entry-level positioner. De, der allerede har indgået på arbejdsmarkedet og søger at fremme deres karriere kan også drage fordel af denne grad. Mange mennesker vil sikkert spørge, "Hvad er en bachelor i Interaction Design?" Det er et forholdsvis nyt program, men meget relev… Læs mere

For dem, der har afsluttet gymnasiet, kan en bacheloruddannelse hjælpe placere dem i toppen af ​​jobbet puljen til entry-level positioner. De, der allerede har indgået på arbejdsmarkedet og søger at fremme deres karriere kan også drage fordel af denne grad.

Mange mennesker vil sikkert spørge, "Hvad er en bachelor i Interaction Design?" Det er et forholdsvis nyt program, men meget relevant for verden i dag. Interaktionsdesign fokuserer på, hvordan folk engagere sig med teknologi og udvikling af innovative måder til at anspore yderligere interaktion. Programmet fokuserer på design teorier og avancerede processer, der bruges til at skabe nye teknologier, og det indeholder også vigtige forretningsmetoder. Når studerende gennemfører den uddannelse, de vil ikke kun være i stand til at skabe nye interaktive teknologier, men vil også vide, hvordan man korrekt introducere dem på markedet.

Teknologi er fremtiden.At være en del af en industri, der giver teknologiske fremskridt har flere fordele. Der er en række forskellige jobmuligheder inden for området, og som teknologi forskud, så vil flere positioner. Som designere, individer har en stærk job alsidighed og stabilitet.

En bachelor i Interaction Design spænder i pris på grund af et par forskellige faktorer. De gennemsnitlige omkostninger for den institution, hvor skolen er placeret, og om du studerer online eller på campus alle spiller en rolle i fastsættelsen af ​​prisen.

Som en interaktion designer din karriere ville være inden for grænserne af teknologien. Du kunne arbejde for en virksomhed, og bidrage til udviklingen processen med forskellige teknologiske projekter, eventuelt arbejder din vej op i en ledende stilling. Hvis du har en evne til iværksætteri du kan endda vælge at blive en konsulent eller kontrakt dine design tjenester med en række virksomheder.

Der er flere lukrative muligheder for individer, der forfølger en Bachelor i Interaction Design. Hvis du vil vide mere, søge efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende form.

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
University of Europe for Applied Sciences
Hamborg, Tyskland +1 Mere

Opret spændende brugeroplevelser og banebrydende brugergrænseflader til digitale produkter og tjenester, og erhverv et af de mest efterspurgte sæt af teknologibranchen. Som br ... +

Opret spændende brugeroplevelser og banebrydende brugergrænseflader til digitale produkter og tjenester, og erhverv et af de mest efterspurgte sæt af teknologibranchen. Som brugeroplevelsesdesigner (UX) er dit mål at gøre interaktion med teknologi mere tilgængelig, meningsfuld og behagelig for menneskelige brugere. Alternativt opretter du som brugergrænseflade (UI) de systemer og artefakter, der letter denne interaktion ved at anvende en kombination af visuelle, mundtlige og haptiske designløsninger. Vores store / mindre mulighed giver dig mulighed for yderligere at skræddersy din professionelle profil ved at kombinere din kernedisciplin med en række specialiseringsmuligheder såsom kreativ computing eller produktstyring. -
BA
Fuldtid
6 semestre
Engelsk, Tysk
på universitet
 
Harbour.Space University
Barcelona, Spanien +1 Mere

Programmet blander teknisk knowhow, tværfaglig forskning og en kreativ kunstnerisk-videnskabelig tilgang. Dette muliggør udvikling af kreative grænseflader, der genererer prog ... +

Programmet blander teknisk knowhow, tværfaglig forskning og en kreativ kunstnerisk-videnskabelig tilgang. Dette muliggør udvikling af kreative grænseflader, der genererer progressive og innovative applikationer til mediedesign, medieforskning, mediekunst og kommunikation. -
Bachelor
Fuldtid
3 år
Engelsk
på universitet
 
Malmö University
Malmø, Sverige

Interaktionsdesign er et spændende felt i forkant med teknologiinnovation. Interaktionsdesignere sigter mod at skabe oplevelser med produkter, tjenester og miljøer, som ikke k ... +

Interaktionsdesign er et spændende felt i forkant med teknologiinnovation. Interaktionsdesignere sigter mod at skabe oplevelser med produkter, tjenester og miljøer, som ikke kun er nyttige og anvendelige, men meget ofte behagelige, udtryksfulde og ønskelige. -
Bachelor
Fuldtid
3 år
Engelsk
Aug 2023
16 Jan 2023
på universitet
 

Få et stipendium på op til $ 10000

Opdag de muligheder, vores stipendium kan give dig.
Code University of Applied Sciences Berlin
Berlin, Tyskland

Dette program inden for den hurtigt skiftende disciplin tager fremtidige designere med på en rejse, der udforsker udseendet, følelsen og adfærden for at skabe positive oplevel ... +

Dette program inden for den hurtigt skiftende disciplin tager fremtidige designere med på en rejse, der udforsker udseendet, følelsen og adfærden for at skabe positive oplevelser gennem teknologi.Interaktionsdesign bacheloruddannelsen undervises fuldt ud på engelsk. Interaction Design handler dog ikke kun om æstetiske valg.Det er i stedet baseret på en forståelse af brugernes ønsker, behov, motivationer, kontekst, begrænsninger og sociale og psykologiske faktorer at designe en brugeroplevelse, hvor teknologien spiller en rolle.Under udformningen af systemets adfærd har interaktionsdesigneren ansvaret for brugernes tilfredshed med produktet eller tjenesten. På linje med nye indsigter i disciplinen er fokus ikke længere på selve det digitale produkt eller service, men i stedet på oplevelsen medieret gennem teknologien.Aspekter af æstetik og form er afgørende for ethvert digitalt produkt, uanset om grænsefladen er digital eller fysisk. Hos CODE vil du opleve en ny måde at lære på Den mest effektive måde at lære på er ikke ved passivt at absorbere udvalgte fakta og færdiglavet indhold til at gengive til næste eksamen. I stedet for det traditionelle pensum har vi her på CODE flyttet tingene rundt for altid at give dig mulighed for at lære baseret på interessante praktiske problemer.Information huskes bedst, når den er indlejret i sammenhæng med praktisk betydning.Det er her nysgerrighedsdrevet uddannelse, projektbaseret og udfordringsbaseret læring kommer i spil og giver det bedste genklang. Hos CODE er professorernes rolle anderledes.Professorer er der for at dele deres viden, lede dit team gennem interessante udfordringer, give mentorskab og opmuntre dig til at stræbe efter og forme din profil.De ledsager din læringsrejse hos CODE, mens du er ved at etablere, hvilken slags softwareingeniør du ønsker at blive i dit professionelle liv.I modsætning til andre traditionelle universiteter værdsætter vi tværfaglig forståelse.Alle tre dele af digital produktudvikling (nemlig interaktionsdesignere, produktchefer og, jer, softwareingeniørerne) krydser hinanden under studier, ikke kun bagefter i dit professionelle liv. Krydsning med andre uddannelser Som en del af en tværfaglig læringsoplevelse krediteres mange moduler, der tilbydes af afdelingerne Interaction Design og Product Management, også til Software Engineering Bachelor-graden. Vores læringsprincipper Læring på CODE starter med orienteringssemesteret, hvor alle førstesemesterstuderende bliver introduceret til CODEs læringskoncept, de tre uddannelser og vores Science, Technology & Society Program.Nedenfor finder du en oversigt over de grundlæggende læringsprincipper hos CODE. At lære på CODE er nysgerrighedsdrevet CODE ønsker, at eleverne følger deres egne interesser og drive.CODE support og guide dem i det.Dette gør lærerrollen mere reaktiv og centreret omkring spørgsmålet om, hvordan man bedst understøtter og forbedrer en elevs læringsoplevelse. Læring på CODE er praksisdrevet CODE starter ikke med teori og anvender den senere.Fra første dag bliver studerende udfordret med praktiske problemer, der vækker nysgerrighed og ambitioner – og så efter teorien om, at de skal løse dem. CODE organiserer læring omkring projekter Det er det, der gør læring både praksisorienteret og nysgerrighedsdrevet.Projekter lægger vægt på selvbestemmelse og selvorganisering ikke kun individuelt, men også på gruppeniveau.Projekter får også eleverne i kontakt med virkeligheden fra dag ét. Læring måles i kompetenceniveauer Læring måles ikke i karakterer eller i fremmøde, men i kompetenceniveauer.CODE overvåger og vurderer, hvad eleverne rent faktisk er i stand til i forhold til opnåede færdigheder og kompetencer, ikke hvor de lærer, eller hvor meget tid de brugte på at lære. CODE genopfinder ikke hjulet CODE bruger eksisterende førsteklasses (online) læringsressourcer til standard undervisningsindhold.Dette frigør undervisningstid og ressourcer til interaktiv undervisning, intens vejledning på individuelt og gruppeniveau samt workshops og foredrag med fokus på elevernes faktiske behov og krav. Uddannelserne er tværfaglige CODE synes, der er et stort overlap mellem de tre uddannelser og opfordrer derfor de studerende til at studere på en måde, der dækker mere end den lille kerne af deres felter og til at lære de andre discipliners perspektiver at kende. Personlig udvikling er afgørende Personlig udvikling er en væsentlig del af CODEs pædagogiske tilgang.Det obligatoriske Science, Technology and Society-program giver eleverne mulighed for at udvikle videnskabelig tænkning og kritiske dømmekraft, mens en række workshops om interpersonelle færdigheder understøtter vores elevers teamwork, lederskab og kommunikationsevner. En ny slags universitet – Det teoretiske grundlag CODEs læringskoncept er unikt, og mange af dets detaljer er blevet forbedret, siden vi startede tilbage i 2017, især takket være vores elever, som har hjulpet enormt med at forstå, hvad der virker og hvad der ikke gør, og til at finde ud af, hvordan de kan forbedres. Problembaseret læring Problembaseret læring blev oprindeligt udviklet og implementeret i 1960'erne.Opfinderne mente, at kendskab til informationen kun er det første trin i læring - reel kompetence kommer fra evnen til at anvende viden og fortsætte med at lære. Problembaseret læring har mange dokumenterede fordele, såsom at tilegne sig langsigtet viden, få tillid til sine evner samt en bedre forståelse af læremidlerne, fordi eleverne både skal tilegne sig viden og anvende den. Projektbaseret læring Projektbaseret læring minder meget om problembaseret læring.Det giver dog mulighed for mere frihed og fleksibilitet.Mens problembaseret læring har mere kontrollerede forhold, fordi eleverne står over for åbne problemer, der er baseret på foruddefinerede scenarier, er projektbaseret læring bredere og kan involvere flere, ikke så veldefinerede problemer.Det kræver teamwork, kommunikation og selvrefleksion. Læring for mestring Dette koncept forudsætter, at de fleste elever kan lære hvad som helst, givet tilstrækkelig tid og ressourcer.Denne læringsfilosofi kritiserer det nuværende uddannelsessystem, hvor lærere negligerer potentialet hos de elever, der har brug for ekstra støtte.I stedet for at bebrejde eleven, ser mestringslæring på utilstrækkelige læringsressourcer og utilstrækkelig tid dedikeret til at mestre et emne. Hos CODE kan hver elev opdage deres individuelle tilgang til vellykket læring.Ved at støtte deres forskelligartede behov håber CODE at motivere dem til at blive livslange elever, som ikke er bange for det ukendte og er åbne for løbende forbedringer. Selvstyret læring Selvstyret læring er et koncept, hvor de studerende er ansvarlige for at tilegne sig deres viden og forske.Selvom der er vejledning fra mentorer og støtte fra kammerater og professorer, bestemmer de studerende selv, hvad de vil fokusere på ud fra deres interesser og erfaring.Dette har meget at gøre med, hvad der er kendt som en voksenlæringsteori.Denne teori antyder, at voksne elever lærer mere og bedre, når de er initiativtagere til læringen, og når de lærer det, de brænder for. Derudover understreger det vigtigheden af at lære ting, der kan anvendes på virkelige problemer, som igen har en tæt forbindelse til problembaseret læring.Men selvstyret læring er meget mere end blot selvstændig læring.Det er en måde at øve din disciplin og beslutsomhed på for at nå dine mål. Hos CODE ønsker vi, at eleverne får mest muligt ud af deres uddannelse og bliver livslange elever.Det er derfor, vi tillader hver elev at være designeren af deres individuelle læringsrejse.Dette er på ingen måde en nem opgave.Faktisk gør det tingene mere komplicerede, når det kommer til at lave skemaer, men når man tager alle de fordele, som eleverne har ved denne tilgang, i betragtning, er det det hele værd. Omvendt klasseværelse Et flipped classroom er et koncept, som vi er meget glade for hos CODE.Studerende lærer på egen hånd ved hjælp af kuraterede læringsressourcer og forbereder spørgsmål, som de løser med hjælp fra professorer og deres klassekammerater.Tanken bag er, at i stedet for passivt at lære gennem forelæsninger, bruger de studerende effektivt deres værdifulde tid sammen med professorerne og beskæftiger sig med sager, som de rent faktisk har brug for hjælp til. Peer-to-Peer læring Peer-to-peer læring er en anden tilgang, der opmuntres hos CODE.De mere avancerede elever hjælper begyndere.Denne tilgang er ikke kun nyttig for både den vejledende studerende og den studerende, der har brug for hjælp, men også for at skabe et støttende fællesskab, hvor alle føler sig trygge ved at lære og vokse. -
BA
Fuldtid
3 år
Engelsk
Sep 2022
på universitet
 
SRH Berlin University of Applied Sciences
Berlin, Tyskland

Vores BA visuelle og interaktive medier hjælper dig med at blive en digitale medieekspert. Lær at designe og producere film, 2D/3D-animationer, AR/VR-indhold og apps, og sæt f ... +

Vores BA visuelle og interaktive medier hjælper dig med at blive en digitale medieekspert. Lær at designe og producere film, 2D/3D-animationer, AR/VR-indhold og apps, og sæt fokus på enten film eller interaktive medier. Hvad du vil lære Bliv en del af de digitale kreative industrier. Vores BA Visual and Interactive Media-uddannelse har to fokus: Er du til medieproduktion eller film, er Visual Media-fokus det rigtige for dig. Hvis du er mere interesseret i interaktive eller digitale medier, bør du vælge Interactive Media-fokus . Baseret på din solide uddannelse i kreative teknikker samt medie- og interaktionsstrategier, vil du tilegne dig praktiske færdigheder og hands-on ekspertise inden for både grundlæggende designteknikker såsom udkast, typografi og komposition, samt i udformning og styring af interaktive processer. Takket være de tværfaglige projekter vil du udvide dine kompetencer inden for prototyping, kodning, interfacedesign, brugeroplevelsesdesign, kompleks hjemmesidekodning, filmproduktion, animation, 3D, VR/AR samt kamera- og netværksteknologi (afhængigt af dit valg og fokus). Når du er uddannet i medieteori og psykologi, er du parat til at anvende din viden og færdigheder i professionelle miljøer. Som uddannet på BA Visuelle og interaktive medier er du kreativ, fuld af ideer og udstyret med værktøjerne til at have en positiv indflydelse på samfundet gennem dit arbejde. -
BA
Fuldtid
7 semestre
Engelsk, Tysk
Okt 2022
på universitet
 
Arkansas Tech University
Russellville, USA

Graden Game and Interactive Media Design introducerer studerende til banebrydende visuel kommunikationskunst og det nyeste inden for interaktiv digital teknologievidenskab. Pr ... +

Graden Game and Interactive Media Design introducerer studerende til banebrydende visuel kommunikationskunst og det nyeste inden for interaktiv digital teknologievidenskab. Programmet forbereder de studerende til arbejde i videospil- og underholdningsindustrien samt en bred vifte af felter, der kræver færdigheder inden for animation, simulering, programmering, webdesign, redigering, mobil applikationsudvikling, interaktivt miljøkonstruktion og historiedannelse. -
BA
Fuldtid
4 år
Engelsk
på universitet
 
Hardin-Simmons University
Abilene, USA

En blanding af datalogi og psykologi, programmet Human-Computer Interaction (HCI) får eleverne til at passe ind i et udviklingsmarked. Studerende, der gennemfører graden, vill ... +

En blanding af datalogi og psykologi, programmet Human-Computer Interaction (HCI) får eleverne til at passe ind i et udviklingsmarked. Studerende, der gennemfører graden, ville være kvalificerede til at være brugergrænseflade (UI) ingeniører, brugeroplevelses (UX) designere og webdesignere. Programmet er bygget til at forme eleverne på en sådan måde, at de forstår den psykologi, der er nødvendig for at hjælpe brugerne med at interagere med computere og også kan arbejde på edb -systemer. Den dobbelte tilgang giver kandidater flere muligheder i beskæftigelse og hjælper dem med bedre at forstå verden (både mennesker og maskiner) omkring dem. Der findes flere computergrader på HSU. Brug dette rutediagram til at undersøge ruter, der passer godt til dig. -
BA
Fuldtid
4 år
Engelsk
på universitet