close

Filtre

Se resultater

Markedsføring Bunkyo City - Markedsføring-uddannelser i Bunkyo City Markedsføring, Bunkyo City

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne lære om forskellige aspekter involveret i inden for produkt og service forfremmelse. Emnerne kan omfa… Læs mere

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse

Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne lære om forskellige aspekter involveret i inden for produkt og service forfremmelse. Emnerne kan omfatte udviklingsstrategi, økonomi, trends, prissætning og identifikation målgruppe.

Japan har en af ​​de stærkt integrerede videregående uddannelsessystemer i Asien. Japans tilgang til videnskab og teknologi er meget populære og dermed deres uddannelsesniveau meget struktureret fra barndom til primær gennem sekundær til tertiære niveauer. Med 126 millioner mennesker, der bor i Japan har en kulturel rigt miljø. Større Tokyo-området er det største byområde i verden, med over 30 millioner indbyggere.

Markedsføring Bunkyo City - Tag din Bachelor i Bunkyo City. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
Toyo Gakuen University
Bunkyo City, Japan

Studerende i denne store studerer nye markedsføringsstrategier og måder til at drive servicevirksomheder baseret på kreative ideer og ved at demonstrere kommunikationsmulighed ... +

Studerende i denne store studerer nye markedsføringsstrategier og måder til at drive servicevirksomheder baseret på kreative ideer og ved at demonstrere kommunikationsmuligheder. De uddyber deres forståelse af den mekanisme, hvor produkter markedsføres. De studerer også foranstaltninger, der er udtænkt i processen med at skabe hitprodukter - fra produktudvikling til reklame, salgsfremmende begivenheder og salgsstrategier, som alle har til formål at imponere folk med bestemte produkter. -
Bachelor
Japansk
Apr 2022
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her