close

Filtre

Se resultater

Markedsføring Guanajuato - Markedsføring-uddannelser i Guanajuato Markedsføring, Guanajuato

En bachelorgrad er en fire-årig bachelor-grad, og er standarden for de videregående uddannelser i det meste af verden. Bacheloruddannelser kan optjenes ved statens universiteter, på private universiteter, på community colleges og via online-universiteter. Feltet af markedsføring er en dynamisk forretningsområde, som beskæftiger sig med tilfredshed af folks ønsker og behov. Marketing unders… Læs mere

En bachelorgrad er en fire-årig bachelor-grad, og er standarden for de videregående uddannelser i det meste af verden. Bacheloruddannelser kan optjenes ved statens universiteter, på private universiteter, på community colleges og via online-universiteter.

Feltet af markedsføring er en dynamisk forretningsområde, som beskæftiger sig med tilfredshed af folks ønsker og behov. Marketing undersøgelser kan lære enkeltpersoner hvordan at se tingene fra perspektivet af forbrugeren og til at gennemføre de relevante strategier for markedsføring.

Mexico, officielt Forenede Mexicanske Stater er en føderal forfatningsmæssig republik i Nordamerika. Arbejde kan kræve en arbejdstilladelse visum, hvilket er svært at få, hvis du blot ønsker at freelance for en kort tid. De fleste af de statsfinansierede universiteter på borgmester byer (statens hovedstad) har korte kurser om historie, gastronomi og kulturelle emner, de fleste af dem er næsten gratis.

Markedsføring Guanajuato - Tag din Bachelor i Guanajuato. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Programorienteret til at danne professionelle med dominerende viden og opdaterede marketingteknikker. Reager med kvalitet på de regionale markeders organisatoriske behov og de ... +

Programorienteret til at danne professionelle med dominerende viden og opdaterede marketingteknikker. Reager med kvalitet på de regionale markeders organisatoriske behov og dets nationale og internationale kontekst og forbrugeradfærd og brug ad hoc-teknikker til at opretholde og øge tilbagekøbsprocenten og styring af teknikker bestræbelser på at designe, implementere og vurdere marketingstrategier. Handlinger, der skal ske inden for etiske, juridiske og respektfulde rammer. -
Bachelor
Engelsk, Spansk
Jul 2021
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her