close

Filtre

Se resultater

Markedsføring Rostov Oblast - Markedsføring-uddannelser i Rostov Oblast Markedsføring, Rostov Oblast

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande. Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdighede… Læs mere

En bachelorgrad er en post-gymnasial eksamensbevis efter endt 120 point. Det tager normalt otte semestre at fuldføre en bacheloruddannelse. Mens udfylde en bachelor-kursus, kandidater nødt til at studere generelle kurser og valgte et stort specifikt emne. En bacheloruddannelse kan også kaldes en studentereksamen i visse lande.

Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdigheder og viden i forbindelse med identifikation af målgrupper, til skabelsen af ​​prisstrategierne, udvikling af tjenester og produkter og gennemførelse af reklame metoder nå de relevante forbrugere. 

Rusland, eller også officielt kendt som Den Russiske Føderation er et land i det nordlige Eurasien. Uddannelse i Rusland leveres hovedsageligt af staten og er reguleret af Ministeriet for Undervisning og Videnskab. I Rusland, tager det omkring 70% af uddannelsen tid til kontakt lektioner med en lærer, resten 30% af arbejdsbyrden helliget den uafhængige undersøgelse af materialet.

Markedsføring Rostov Oblast - Tag din Bachelor i Rostov Oblast. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Don State University of Agriculture
Rostov ved Don, Rusland +1 Mere

Område med professionel aktivitet: vurdering og bekræftelse af overensstemmelse med varernes kvalitet og sikkerhed, undersøgelse af efterspørgslen efter alle interessegrupper ... +

Område med professionel aktivitet: vurdering og bekræftelse af overensstemmelse med varernes kvalitet og sikkerhed, undersøgelse af efterspørgslen efter alle interessegrupper og tendenser i dens udvikling, produktmarkedets sammenhæng, undersøgelse af faktorer, der påvirker salg af varer , dannelse og styring af sortimentet. -
Bachelor
Fuldtid
Russisk
Sep 2021
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her