close

Filtre

Se resultater

PR Trnava - PR-uddannelser i Trnava PR, Trnava

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse Public relations er afgørende for virksomheder og organisationer, der ønsker at etablere og vedligeholde et offentligt billede, der er positiv ell… Læs mere

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse

Public relations er afgørende for virksomheder og organisationer, der ønsker at etablere og vedligeholde et offentligt billede, der er positiv eller positiv. Studerende, der studerer public relations kan lære at skabe et godt omdømme for en organisation blandt kunderne og medierne.

Den Slovakiske Republik er en indlandsstat stat i Centraleuropa. Det har en befolkning på over fem millioner mennesker. De væsentligste grunde til at besøge Slovakiet er dens naturlige skønhed, levende historie og store muligheder for afslapning. Slovakker er venlige og fredelige mennesker, der bor i et frit demokratisk stat. Comenius Univerzity er den ældste eksisterende slovakiske universitet i Bratislava.

PR Trnava - Tag din Bachelor i Trnava. Få alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
University of SS. Cyril and Methodius in Trnava
Trnava, Slovakiet

Udtrykket medierelationer forstås af den professionelle offentlighed som regelmæssig kommunikation med medierne gennem opretholdelse af gode forhold til journalister, der er i ... +

Udtrykket medierelationer forstås af den professionelle offentlighed som regelmæssig kommunikation med medierne gennem opretholdelse af gode forhold til journalister, der er interesseret i spørgsmål om virksomheden eller den offentlige institution. Den neutrale, positive eller negative reklame, der følger af kritiske situationer, er primært konsekvensen af kvaliteten af sådanne forhold. Forholdet til medierne er baseret på produktion og information. -
Bachelor
Fuldtid
3 år
Engelsk
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her