close

Filtre

Se resultater

PR i Sydkorea - PR-uddannelser i Sydkorea PR

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse Public Relations PR er et tværfagligt felt, der kombinerer markedsføring, reklame og andre kommunikative indsats. Generelt er målet med de public… Læs mere

Bachelorgrader fra akkrediterede gymnasier og universiteter kan være vigtige trædesten mod en succesfuld karriere.Den mest almindelige form for bacheloruddannelse er en bachelor 's grad, normalt tildeles efter fire års succesfuld undersøgelse

Public Relations PR er et tværfagligt felt, der kombinerer markedsføring, reklame og andre kommunikative indsats. Generelt er målet med de public relations programmer og kurser er at hjælpe eleverne til at forstå, hvordan man kan hjælpe enkeltpersoner og virksomheder i at forbinde med medierne, et bestemt marked eller samfundet-at-large.

De videregående uddannelsesinstitutioner indgår regelmæssige fireårige gymnasier og universiteter. Uddannelse er taget meget alvorligt i Sydkorea, og landet er hjemsted for flere verdensklasse universiteter, hvoraf mange har udvekslingsaftaler med forskellige udenlandske universiteter, og er en god måde for udlændinge at opleve livet på landet.

PR i Sydkorea - Tag din Bachelor i Sydkorea. Alle Bachelor-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
format_list_bulleted Filtre
Hallym University
Chuncheon-si, Sydkorea

Department of Advertising and Public Relations blev først certificeret af International Advertising Association i Korea i 2008 som den IAA-akkrediterede institution. IAA-certi ... +

Department of Advertising and Public Relations blev først certificeret af International Advertising Association i Korea i 2008 som den IAA-akkrediterede institution. IAA-certificering er kun tildelt til 57 institutioner i verden inklusive store universiteter inden for reklame- og PR-felter som Michigan State University, University of Florida. Det faktum, at Department of Advertising and Public Relations opnåede IAA-certificeringen, betyder, at dets uddannelsesprogrammer får anerkendelse som programmet for at opfylde de internationale standarder. Det bedste program inden for reklame- og PR-felter og avanceret model for større uddannelse i hele universiteterne evalueret af det koreanske råd for universitetsuddannelse Hallym University reklame- og PR-uddannelsesprogram vandt den bedste pris i evalueringen af massekommunikation og reklame og PR felt, der blev udført af det koreanske råd for universitetsuddannelse i februar 2005. Og det blev introduceret i det avancerede symposium for det større uddannelsesforløb af udvalget af avancering af collegeundervisningsprojekt (ACE) i januar 2013 som et eksempel på den avancerede model for større uddannelse . Det har bygget Career Exploration Plan-systemet, så de studerende kan indstille deres karrieremål og tage hovedfag, der er egnede til dem, og få karrierevejledning til kontakttype ved at bruge den. Department of Advertising and Public Relations definerede smart reklame og PR som det næste karakteriseringsområde, da informations- og kommunikationsteknologi har udviklet sig, og forbrugernes mediemiljøer har ændret sig hurtigt. Og den etablerede grundplanen og reorganiserede læseplanerne i overensstemmelse hermed. -
Bachelor
Korean
Mar 2022
på universitet
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her